Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізоване обладнання для оформлення та видачі біометричних паспортів та паспортів у формі ІD-картки (Робочі станції)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-04-09-001518-a b1c794ec48ca4c3684ddde9a49a1263d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Краснокутська Наталія Євгенівна

380612247972 torg_regulatorka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573508
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, бульвар Центральний, 27
Контактна особа: Краснокутська Наталія Євгенівна
380612247972
torg_regulatorka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
Спеціалізоване обладнання для оформлення та видачі біометричних паспортів та паспортів у формі ІD-картки (Робочі станції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, б-р. Центральний, 27; вул. Українська, 50; вул. Чумаченка, 32; вул. Кияшка, 22; вул. Лізи Чайкіної, 56; пр. Моторобудівників, 34; вул. Світла, 2/ пр. Інженера Преображенського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:56
проект договору.docx
09 квітня 2020 13:56
ТД робочі станціі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 09 квітня 2020 16:03
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:58
Шановний Замовник, поки вашим тендерним комітетом проявлялась пильність щодо виконання Учасниками вимог тендерної документації в попередній закупівлі 23.03.2020, закупівельні ціни на обладнання піднялись напередодні скасованої, в т.ч. у більшості і з вашої вини, закупівлі. Таким чином, враховуючи складнощі в можливості збільшення бюджету цієї закупівлі, переконливо радимо зменшити кількість комплектів обладнання, що закуповуватиметься, до 12 при незмінному бюджетові задля забезпечення її позитивного результату. Отже, постачальники наполегливо звертали вашу увагу на незадовільні результати проведеного вашими фахівцями "маркетингового дослідження" стосовно цьго предмету закупівлі ще минулий раз. Просимо прислухатись до порад постачальників. Успіхів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання! Повідомляємо, що замовник здійснює дану закупівлю відповідно до Програми розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Запоріжжі на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №37. Обсяги та орієнтовна вартість закупівлі визначаються замовником в межах запланованого бюджетного фінансування та затвердженого кошторису.
Щодо відповіді стосовно предмету закупівлі
Дата подання: 13 квітня 2020 12:49
Дата відповіді: 15 квітня 2020 12:16
Шановний Замовник, дякуємо за інформування про те, що Програма розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Запоріжжі на 2020-2022 роки, затверджена рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №37, містить визначену замовником ОРІЄНТОВНУ вартість закупівлі, яка НЕ СПІВПАДАЄ З РЕАЛІЯМИ СЬОГОДЕННЯ. Коли покупець йде в магазин для придбання визначеної кількості товару за наявну в нього конкретну суму коштів, з'ясовує про підвищення цін необхідні товари та недостатність в нього наявної суми коштів для придбання визначеної кількості товару, то: А) покупець придбаває меншу кількість товару, але в межах наявної конкретної суми коштів; Б) збільшує наявну суму коштів для придбання саме визначеної кількості товару; В) чекає від вітру погоди – зниження цін на товари щоб застосувати вихідні вимоги своєї закупівлі. Отже, в умовах підвищення закупівельних цін на обладнання РС доречним є варіант А, бо він є більш реальним для Замовника, хоча й не в повному обсязі від необхідної кількості. А до Програми розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Запоріжжі на 2020-2022 роки потрібно вносити зміни, бо вона не є незмінною, а повинна відповідати реаліям сьогодення (сподіваємось, не так, як рух громадського транспорту в м. Запоріжжя в цей час). Не варто чекати, на цей час вихідні вимоги до закупівлі змінились, це потрібно уяснити Замонику. Просимо прислухатись до порад постачальників. Успіхів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші зауваження.
Очікувана вартість закупівлі встановлена у відповідності до виділеного бюджетного фінансування. На теперішній час зміна обсягів та очікуваної вартості закупівлі не планується.
Щодо документу "цінова пропозиція"
Дата подання: 13 квітня 2020 17:29
Дата відповіді: 15 квітня 2020 17:27
Шановний Замовник, просимо пояснити, що за документ вимагається в пп. 1.2. п. 1 розділу 3 тендерної документації з назвою "цінова пропозиція", форма якого наведена в додатку 1 до тендерної документації? За текстом запропонованої в додатку 1 форми використовуються різні поняття "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ", "ПРОПОЗИЦІЯ", "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ". Проте, на цей час в публічних закупівлях визначено лише поняття "тендерна пропозиція" (п. 30 ч. 1 ст. 1 Законі України "Про публічні закупівлі") - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель; документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Виходячи з цього, тендерна пропозиція є електронним документом, реалізованим електронною системою закупівель, в якому заповнюються електронні форми з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам за статтею 17 Закону. До електронної форми завантажуються в електронній формі необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації. Не підпадає документ "цінова пропозиція" і під норму ч. 3 ст. 22 Закону, оскільки він не є інформацією, а є документом; його наявність в тендерній документації не визначена відповідно до законодавства (конкретні закони, акти Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти центральних органів виконавчої влади тощо). Незрозуміла й мета наявності такого документу в складі тендерної пропозиції учасника оскільки ціна учасника зазначена в електронній формі, технічні характеристики та опис запропонованого учасником товару в окремому документі, укладення переможцем договору за результатом торгів визначено ЗАКОНОМ? Отже, вимога залишилась за звичкою з часів паперових тендерів та ще й з неоднозначними за текстом поняттями. Повністю ознайомившись та не погоджуючись з тендерною документацією, яка містить вимоги, що суперечать законодавству в сфері публічних закупівель, вимагаємо виключити з тендерної документації все про документ "цінова пропозиція" як таке, що суперечить принципам здійснення закупівлі: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників (ст. 3 Закону). Такий документ створює передумови для відхилення пропозиції учасника через допущені ним помилки або грамотні виправлення в неграмотній формі документу через невідповідність вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до умов тендерної документації, файли, завантажені до тендерної пропозиції, повинні містити, зокрема, заповнену та підписану цінову пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. Термін «Цінова пропозиція» використовується як назва документа, в якому учасник надає інформацію про запропоновану ціну товару. В тексті документа вживається слово «пропозиція» у розумінні звичаїв ділового обороту та використовується термін «тендерна пропозиція» у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції заповненого учасником документу «Цінова пропозиція» не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а також не порушує принципів здійснення закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-001518-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 10 квітня 2020 12:35
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (стосовно технічної специфікації предмету закупівлі)
Замовником в технічні вимоги до предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації) включені посилання на конкретну торговельну марку, тип обладнання закупівлі, конкретного їх виробника, що з врахуванням особливості предмету закупівлі не є необхідним. При цьому Замовник не навів в тендерній документації відповідно до вимог п. 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" обґрунтування такому конкретному посиланню.

Керуючись частиною першою статті 23 Закону, вимагаємо усунути Замовником порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме: виключити з підпунктів 3.1. – 3.4., 3.6. – 3.10., пунктів 4., 5. таблиці технічних вимог до закупівлі додатку 2 до тендерної документації посилання на конкретні торговельні марки, тип обладнання закупівлі, конкретного їх виробника через відсутність необхідності в такому посиланню, а також через відсутність обґрунтування Замовника такому посиланню.
Наведені в додатку 2 до тендерної документації загальні технічні характеристики до предмету закупівлі цілком забезпечують придбання Замовником необхідного обладнання спеціалізованого призначення наряду з іншими замовниками.

При цьому наведені в додатку 2 до тендерної документації технічні вимоги до предмету закупівлі не є за суттю формою (п. 6 розділу 3 тендерної документації), за якою учасник має надати інформацію про відповідність його тендерної пропозиції технічним вимогам до закупівлі, оскільки не містить визначеного Замовником місця для зазначення учасником такої відповідності. У зв'язку з цим відповідні положення тендерної документації потребують корегування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 12:15
Шановний учасник! Замовником проведено детальний аналіз Ваших зауважень до тендерної документації, за результатами якого підстави для їх задоволення відсутні, з огляду на наступне:
Законом не визначено будь-яких вимог до форми та змісту обґрунтування необхідності зазначення певної моделі товару. Обґрунтування розробляється замовником з огляду на специфіку конкретної закупівлі у відповідності до власних індивідуальних потреб. Досвід «інших державних замовників» попередньо проаналізовано та враховано замовником в тендерній документації.
Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація також передбачає можливість надання учасником еквіваленту товару.
Інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам до закупівлі учасник надає за формою відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до закупівлі», зазначивши у ній технічні характеристики товару, що пропонується.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-001518-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 10 квітня 2020 14:59
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (стосовно проекту договору про закупівлю та порядку змін його умов)
Всупереч вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) в тендерній документації не зазначений обов’язковий порядок змін його умов - проекту договору про закупівлю.
В п. 4 "Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю" розділу 6 тендерної документації Замовником не визначено, що відноситься до істотних умов запропонованого проекту договору про закупівлю (умови, щодо яких на вимогу Замовника повинна бути досягнута згода), проте попереджається учасника про відхилення як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, пропозиції того з учасників, який не погодиться з істотними умовами договору.
В п. 5 переліку інших документів, які надаються учасниками закупівлі, наведеному в додатку 4 до тендерної документації, вимагається від учасників надати погодження з проектом договору, що суперечить засадам цивільного та господарського законодавства, Конституції України.

Керуючись частиною першою статті 23 Закону, вимагаємо усунути Замовником порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме:

доповнити тендерну документацію обов’язковим порядком змін умов проекту договору про закупівлю, який передбачений п. 7 частини другої статті 22 Закону;

визначити в п. 4 розділу 6 тендерної документації конкретні умови договору про закупівлю, які віднесені Замовником до істотних умов;

виключити з п. 4 розділу 6 тендерної документації попередження про відхилення пропозиції того з учасників, який не погодиться з істотними умовами договору, як такої, що суперечить засадам цивільного та господарського законодавства, Конституції України та порушує права учасників;

замінити в п. 5 переліку інших документів, які надаються учасниками закупівлі, наведеному в додатку 4 до тендерної документації погодження учасника з проектом договору на інформацію про ознайомлення учасником з проектом договору;

зазначити в додатку 6 до тендерної документації, що проект договору про закупівлю не є остаточним і може бути доповнений та скоригований під час укладення договору з учасником – переможцем торгів з урахуванням специфіки предмету закупівлі, інших конкретних умов; зміна умов проекту договору про закупівлю під час укладення договору здійснюється з урахуванням вимог статті 181 Господарського кодексу України та у визначені частиною другою статті 32 Закону строки укладення договору за результатами торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 14:32
Шановний учасник!
Проект договору, як частина тендерної документації, враховує права та законні інтереси замовника і не містить вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників.
При цьому, пункт 14.4 проекту договору та пункт 4 розділу 6 тендерної документації містять порядок зміни істотних умов договору, що відповідає пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Законом не вимагається обов'язкове визначення у тендерній документації умов договору, які відносяться до істотних та не забороняється відносити до істотних умов договору всі його умови.
Керуючись ст. 180 Господарського кодексу України, замовником у тендерній документації усі умови договору визначаються як істотні.
Також, згідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право включити до тендерної документації іншу інформацію, яку вважає за необхідне. Замовник вимагає гарантійний лист щодо погодження з проектом договору в цілому, з усіма його умовами, як істотними, задля того, щоб мати згоду учасника відповідно до ст. 638 Цивільного кодексу України. Водночас, така вимога не є порушенням цивільного або господарського законодавства, оскільки рішення щодо участі у закупівлі учасник приймає самостійно.
Замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації, що передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вищезазначене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-001518-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 13 квітня 2020 15:39
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (стосовно відомостей за статтею 17 Закону)
В підпункті 1.2. пункту 1. розділу 3. тендерної документації Замовником вимагається від Учасника надати "довідку про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ЗА ЗРАЗКОМ, наведеним у Додатку 3 до тендерної документації…", а в п. 5. розділу 3. тендерної документації зазначено, що "Спосіб підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, встановленим статтєю17 Закону, НАВЕДЕНО у Додатку 3 до тендерної документації.", що суперечить частині третій статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі".

Керуючись частиною першою статті 23 Закону, вимагаємо усунути Замовником порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме:

виключити в абзаці четвертому підпункту 1.2. пункту 1. розділу 3. тендерної документації слова "за зразком, наведеним у Додатку 3 до тендерної документації";

замінити в п. 5. розділу 3. тендерної документації слова "Спосіб підтвердження відповідності учасника вимогам, встановленим статтею 17 Закону, наведено у Додатку 3 до тендерної документації." словами "З метою прийняття рішення замовником відповідно до вимог статті 17 Закону учасник подає відповідну інформацію в довільній формі (бажано однією довідкою), а переможець торгів подає документи, визначені в додатку 5 до тендерної документації.";

виключити з тендерної документації додаток 3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 15:08
Шановний учасник!
Відповідно до умов тендерної документації довідка про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається у довільній формі за зразком, наведеним у Додатку 3 до тендерної документації. Зразок довідки запропоновано як приклад, форму чи спосіб подання такої інформації. Будь-яка форма довідки, що за змістом буде відповідати вимогам статті 17 Закону, вважатиметься замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи відсутність установленої замовником обов’язкової форми довідки за статтею 17 Закону, вважаємо вимогу про виключення зразка, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації, та посилання на нього у тексті тендерної документації, безпідставною.

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 12:35
IS_Zaporozhe2_Vimoga-TD_TV.pdf

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 14:59
IS_Zaporozhe2_Vimoga-TD_PD.pdf

Документи подані скаржником

13 квітня 2020 15:39
IS_Zaporozhe2_Vimoga-TD_st17.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
29 квітня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій