Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі ФАПу в с. Бориси Глобинського району, Полтавської області
Очікувана вартість
1 873 996,80 UAH
UA-2020-04-09-001491-b 9514cc2f49bd4cf6943b6db0fec1e2d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штомпель Лариса Миколаївна

+380536524007 SEREDALM1975@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Штомпель Лариса Миколаївна
+380536524007
SEREDALM1975@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 14:52
Очікувана вартість: 1 873 996,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 369,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9369.98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 робота відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі, зазначених в тендерній документації (відображено в Додатку №2 тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. за об’єктом будівництва та за адресою: будівля ФАПу в с. Бориси Глобинського району, Полтавської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. по 31.12.2021 р.
Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі ФАПу в с. Бориси Глобинського району, Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів, перерахованих розпорядником коштів, передбачених для фінансування предмету Договору за рахунок коштів, що передбачені на 2020 рік в розмірі; коштів, що планується залучити на 2021 рік у розмірі, шляхом: - поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. - попередньої оплати, яка надається ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ №1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 та розпорядження Глобинського міського голови від 23.01.2020 року № 7/02-05-АГП «Щодо питання попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти на 2020 рік» на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату матеріалів, конструкцій, виробів необхідних для виконання робіт по цьому Договору. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 12:31
Додаток 2 до тендерної документації (1).docx
09 квітня 2020 12:31
Тендерна документація (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8
Дата подання: 14 квітня 2020 01:33
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:28
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. п. 1 Влаштування утеплення цоколю фасаду - 10,8 м3. Який вид утеплювача (мінеральні плити чи "екструдірований" пінополістирол) та його товщина?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті Вашого запитання інформуємо:Влаштування утеплення цоколю фасаду» – розділ локального кошторису на будівельні роботи 2-1-8.
п. 1 розділу «Влаштування утеплення цоколю фасаду» локального кошторису на будівельні роботи 2-1-8 – «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2» – 10,8 м куб.
Робота «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2» об’ємом 10,8 м куб. виконується без застосування утеплювача.
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 3 і 4
Дата подання: 14 квітня 2020 01:37
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:35
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 3 і 4. В п. 3 вказано: "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм...", а в п. 4 вказано: "Екструдірований" пінополістирол товщиною 100 мм". Де помилка? В найменуванні роботи чи в найменуванні матеріалу? Який вид утеплювача (мінеральні плити чи "екструдірований" пінополістирол) потрібно приймати при підготовці тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті Вашого запитання інформуємо:
У п.3 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 застосовано розцінку на утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі – 19 м кв., але пунктом 4 цього ж кошторису передбачено використання екструдованого пінополістиролу товщиною 100 мм - 1,9 м куб.
У даному випадку буде недоцільним використовувати мінеральну вату для утеплення цоколю, так як за своїми властивостями вона здатна до замокання і як наслідок втрати своїх теплоізоляційних властивостей, що і станеться, у обов’язковому порядку, при застосуванні її у якості утеплювача цоколю.
Використана розцінка може дещо відрізнятися у назві від фактично передбаченого матеріалу до застосування, оскільки у програмному комплексі не передбачено окремі розцінки на один вид роботи із застосуванням різних видів матеріалів і його товщин. Отже, застосовується розцінка на конкретний вид робіт, а матеріал використовується аналогічний або еквівалент, звичайно ж якщо дозволяє технологія виконання робіт.
Із вищезазначеного випливає – відсутність помилки і екструдований пінополістирол товщиною 100 мм.
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 18 і 19.
Дата подання: 14 квітня 2020 01:43
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:39
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 18 і 19. В п. 18 вказано: "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм...", а в п. 19 вказано: "Плити теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати на синтетичному зв'язувальному (150мм)". Де помилка? В найменуванні роботи чи в найменуванні матеріалу? Яку товщину утеплювача (100 мм чи 150 мм) потрібно приймати при підготовці тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».По суті Вашого запитання інформуємо:
У п.18 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 застосовано розцінку на утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі – 153,2 м кв.. Пунктом 19 цього ж кошторису передбачено використання плит теплоізоляційних із мінеральної вати на синтетичному зв’язувальному товщиною 150 мм - 24,6 м куб.
Використана розцінка може дещо відрізнятися у назві від фактично передбаченого матеріалу до застосування, оскільки у програмному комплексі не передбачено окремі розцінки на один вид роботи із застосуванням різних видів матеріалів і його товщин. Отже, застосовується розцінка на конкретний вид робіт, а матеріал використовується аналогічний або еквівалент, звичайно ж якщо дозволяє технологія виконання робіт.
До того ж, математичне приведення кубатури матеріалу до квадратури об’єму робіт чітко підтверджує товщину застосованого матеріалу: товщина мінеральної вати = 24,6 м куб. / (153,2 м кв. * 1,07) = 0,15 м.
Із вищезазначеного випливає – відсутність помилки і плити теплоізоляційні із мінеральної вати товщиною 150 мм.
Обсяги робіт в ЛК 2-1-7 додатку 2
Дата подання: 14 квітня 2020 09:09
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:45
Прошу уточнити обсяги робіт в п. 27 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-7 додатку 2 до тендерної документації. Обсяг робіт в п. 27 не співпадає з витратами матеріалу в п. 28
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».По суті Вашого запитання інформуємо:У п. 27 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 допущено технічну помилку при розробленні ПКД, у зв’язку із чим виникає зазначена невідповідність по відношенню до витрат матеріалу зазначених у п.28.
З огляду на те, що проект будівництва пройшов експертизу кошторисної частини та належним чином затверджений замовником, тому внести зміни до проекту без проведення процедури коригування неможливо.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників тендерних торгів, при розрахунку пропозицій необхідно використовувати виключно ті об’єми робіт і матеріалів, які зазначені у локальних кошторисах Додатку 2 до тендерної документації.
У випадку конкретних пунктів 27 і 28 – це 2,945 м кв. і 353,4 кг відповідно.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 457 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 1 686 597,35
UAH з ПДВ
1 457 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОРЕМБУД" 1 873 996,80
UAH з ПДВ
1 458 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 1 672 116,44
UAH з ПДВ
1 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОБУД І К" 1 604 794,02
UAH з ПДВ
1 595 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДАС БУД" 1 732 483,20
UAH з ПДВ
1 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 14:54
Електронний підпис
08 травня 2020 14:54
Електронний підпис
08 травня 2020 14:42
Dovidka_20121335220690327021.pdf
08 травня 2020 14:42
public_doc.pdf
26 квітня 2020 12:12
Електронний підпис
26 квітня 2020 12:11
Реєстр документів.pdf
26 квітня 2020 12:11
Довідки 2.pdf
26 квітня 2020 12:11
Кошториси 2.pdf
26 квітня 2020 12:11
Кошториси 1.pdf
26 квітня 2020 12:11
Довідки 1.pdf
26 квітня 2020 12:11
Довідки 5.pdf
26 квітня 2020 12:10
Довідки 6.pdf
26 квітня 2020 12:10
Довідки 4.pdf
26 квітня 2020 12:10
гарантія.rar
26 квітня 2020 12:10
Кошториси 3.pdf
26 квітня 2020 12:10
Довідки 3.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 18:44
Електронний підпис
25 квітня 2020 18:43
9. Довідка ст. 17.pdf
25 квітня 2020 18:43
4. Витяг ЄДР.pdf
25 квітня 2020 18:43
18. Довідка МТБ.pdf
25 квітня 2020 18:43
14. Ліцензія ДАБІ.pdf
25 квітня 2020 18:43
15. Гарантія 1361-20.zip
25 квітня 2020 18:43
1. Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2020 18:43
3. Статут ТОВ СМАРТОМ.pdf
25 квітня 2020 18:43
12. Проект договору.pdf
25 квітня 2020 18:43
21. Довідка працівники.pdf
25 квітня 2020 18:43
6. Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2020 18:43
27. Кошторис.rar
25 квітня 2020 18:43
10. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 14:22
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:58
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:55
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:44
7.2.2 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
АКТ 4.pdf
24 квітня 2020 14:44
6.3.4 Копія лист-відгук.PDF
24 квітня 2020 14:44
АКТ 5.pdf
24 квітня 2020 14:44
4.1 Копія Статуту.PDF
24 квітня 2020 14:44
АКТ 1.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.2.7 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.2.4 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.2.8 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
АКТ 6.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.1.2 Інформація ст.17.PDF
24 квітня 2020 14:44
7.2.11 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.1 ст 17.PDF
24 квітня 2020 14:44
7.2.3 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.2.10 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
1. Реєстр.PDF
24 квітня 2020 14:44
7.2.6 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
6.1.2 Наявність бази.PDF
24 квітня 2020 14:44
АКТ 2.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.2.1 Інформація ст.17.PDF
24 квітня 2020 14:44
6.3.3.2 Копія довідка Ф3.PDF
24 квітня 2020 14:44
7.2.9 Інформація ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:44
6.2.1 Список працівників.PDF
24 квітня 2020 14:44
7.1.1 Інформація ст.17.PDF
24 квітня 2020 14:44
Підписаний_G0420-5591-GL_tender.pdf
24 квітня 2020 14:44
6.3.3.1 Копія довідка Ф3.PDF
24 квітня 2020 14:44
2.Тендерна пропозиція.PDF
24 квітня 2020 14:44
АКТ 3.pdf
24 квітня 2020 14:44
7.2.5 Інформація ст.17.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 15:00
Електронний підпис
25 квітня 2020 14:09
13. Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2020 14:09
28. Лист-згода.pdf
25 квітня 2020 14:09
16. Локальні кошториси.pdf
25 квітня 2020 14:09
9. Проект договору.pdf
25 квітня 2020 14:09
18. Розрахунок ЗВВ.pdf
25 квітня 2020 14:09
30. Довідка про податки.pdf
25 квітня 2020 14:09
Копія Статуту .pdf
25 квітня 2020 14:09
1. Реєстр.pdf
25 квітня 2020 14:09
8. Ліцензія.pdf
25 квітня 2020 14:09
23. Довідка мат.тех.база.pdf
25 квітня 2020 14:09
Гарантія 1397-20.zip

Публічні документи

26 квітня 2020 19:07
Електронний підпис
26 квітня 2020 15:22
кошторис.rar
26 квітня 2020 15:22
Статут.PDF
26 квітня 2020 15:22
Проект договору.PDF
26 квітня 2020 15:22
ПДВ.PDF
26 квітня 2020 15:22
Довідка про довкілля.PDF
26 квітня 2020 15:22
ДАС БУД гарантия.zip
26 квітня 2020 15:22
графік.PDF
26 квітня 2020 15:22
Відгук.PDF
26 квітня 2020 15:22
ВИТЯГ.PDF
26 квітня 2020 15:22
аналогічний договір.PDF
26 квітня 2020 15:22
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Старлайт-буд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОРЕМБУД"

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ТОВ "АГРОБУД І К"

ПП "ДАС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд"
#40727214
Переможець 1 457 998,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд"
#40727214
1 457 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 16:49
Додаткова угода №2 ФАП с.Бориси 27.09.2021 року.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 08:05
Д.у. до договору 160 (2).pdf зміни до договору
28 вересня 2021 08:04
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 15:32
Д.у. до договору 160 (2).pdf зміни до договору
27 вересня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 13:36
Дод угода 1 (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 13:36
1_Дод угода 1.pdf укладений
26 серпня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 16:13
ДОГОВІР.pdf укладений
20 травня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, ст.48 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» між Виконавчим комітетом Глобинської міської ради та ТОВ «Старлайт-буд» 27.09.2021 року було укладено Додаткову угоду №2 до Договору підряду №160 від 20.05.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, ст.48 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» між Виконавчим комітетом Глобинської міської ради та ТОВ «Старлайт-буд» 27.09.2021 року було укладено Додаткову угоду №2 до Договору підряду №160 від 20.05.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, ст.48 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» між Виконавчим комітетом Глобинської міської ради та ТОВ «Старлайт-буд» 27.09.2021 року було укладено Додаткову угоду №2 до Договору підряду №160 від 20.05.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: №-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 380 205,47
UAH (в тому числі ПДВ 230 034,24 UAH)