Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-04-09-000535-c 93fa893e25f5445f954450cd37d66270
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:26
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комп.
Персональний комп*ютер форм-фактор дескпот
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЗО Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:16
Проект договору компи. (5 шт) (2).doc
09 квітня 2020 13:16
ТД компи (5 штук) (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного опису
Дата подання: 10 квітня 2020 14:54
Дата відповіді: 10 квітня 2020 15:44
Шановний замонику, ви вказуєте : - "набір преінстальованого програмного забезпечення забезпечення Microsoft Office 2010 Home and Business* в професійній редакції з україномовним інтерфейсом" * * офісне призначення повинно буди не гірше ніж вказано." До складу вказанного продукту, яке, згідно ліцензійних умов виробника не можно використувати в процесі освіти, бо цим порушуються авторські та суміжні права розробника, входить: Microsoft Office Word 2010; Microsoft Office Excel 2010; Microsoft Office PowerPoint 2010; Microsoft Office Outlook 2010; Microsoft Office OneNote 2010. Системные требования: процессор с тактовой частотой 500 МГц или выше. Память 256 или более МБ ОЗУ. Жесткий диск 1,5 ГБ. Монитор с разрешающей способностью 1024x768 пикселей или выше. Операционная система Windows XP с Service Pack (SP) 3 (Только 32-х битные операционные системы) или Windows Vista с SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 с MSXML 6.0, Windows Server 2008, или более поздние 32- или 64-х битные операционные системы. Чи маєте ви на увазі під виразом не * офісне призначення повинно буди не гірше ніж вказано." - що запропоноване ПЗ має включати в себе всі вище вказанні програмні компоненти, та чи будете ви розглядати пропозицію з офісним ПЗ на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM? Та який саме тип захисту Ви маєте на увазі вказуючи DRM? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комп’ютерна техніка закуповується для централізованої бухгалтерії відділу освіти , а не для загальноосвітніх навчальних закладів .
Щодо технічного опису
Дата подання: 10 квітня 2020 15:51
Дата відповіді: 10 квітня 2020 16:17
Питання було дещо ширшим. Чи можете ви конретніше відповісти.
Відповідь: Запопонований товар повинен бути не гіршим ніж зазначені в Тендерній документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 83 550,00
UAH з ПДВ
83 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 88 014,00
UAH з ПДВ
88 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 83 550,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 08:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481

№ рішення у справі

70/70-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
83 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 12:12
Доп. угода 1.pdf зміни до договору
13 липня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 13:39
Договір _ 180.pdf укладений
18 травня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити строк поставки (передачі) товарів: травень-грудень 2020 року
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 925,00 UAH)