Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту вікон із заміною дерев’яних блоків на металопластикові у під’їздах № № 1, 2 житлового будинку за адресою: вул. Софії Ковалевської, 77
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-04-08-003593-b 60c944de66674a1095e8b98f7b04a3a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Миколаївна Давидова

+380957895237 kuznichenko-l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обслуговуючий кооператив "ЖИТЛОВО-БУДІВЕЛЬНИЙ КООПЕРАТИВ №188"
Код ЄДРПОУ: 23068727
Місцезнаходження: 49087, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 77
Контактна особа: Тетяна Миколаївна Давидова
+380957895237
kuznichenko-l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту вікон із заміною дерев’яних блоків на металопластикові у під’їздах № № 1, 2 житлового будинку за адресою: вул. Софії Ковалевської, 77
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: міський бюджет (кошти, надані на виконання доручень виборців депутатам Дніпровської міської ради). Оплата здійснюється за фактично надану послугу згідно Акту виконаних робіт форми КБ-2в шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 квітня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРСЬКА СПРАВА"
#42565918
Переможець 180 000,00
UAH
08 квітня 2020 19:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 19:52
Договір 0317-1 від 07.04.2020 р..pdf укладений
08 квітня 2020 19:46
Кошторис (додатки до договору 0317-1).pdf укладений
08 квітня 2020 19:46