Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка, вул. Шкільна, 5
Очікувана вартість
554 266,00 UAH
UA-2020-04-08-003478-b 8abe3617a1404994989c353abce650c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басецька Оксана Володимирівна

+380525122247 oksana.basetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144111
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59
Контактна особа: Басецька Оксана Володимирівна
+380525122247
oksana.basetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 13:14
Очікувана вартість: 554 266,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 542,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка, вул. Шкільна, 5)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка, вул. Шкільна, 5
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка,, в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 90 (девяноста) банківських днів з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 18:01
2. Технічне завдання.doc
08 квітня 2020 18:01
1. Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

План будівлі
Дата подання: 08 квітня 2020 20:41
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:54
Дорогий замовнику, як що ви не бажаєте прикріпити проект на АПС, прикріпіть будь-ласка хочаб план будівлі. Щоб учасники могли розуміти об'єми робіт.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Проаналізувавши Ваше звернення, тендерний комітет інформує про наступне стаття 22 Закону зокрема передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тож, будь-хто із зацікавлених осіб має можливість проаналізувати наявність відповідної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації. Разом з тим, обов’язку наявності чи відсутності робочого проекту на монтаж пожежної сигналізації перед початком проведення процедури закупівлі Законом не передбачено. Подання в систему електронних закупівель відповідних проектно-кошторисних документацій разом з тендерною документацією не є доцільним, оскільки в такому випадку нівелюється принцип здійснення публічних закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, так як кожен із потенційних учасників проаналізувавши технічне завдання до предмета закупівлі може запропонувати свої рішення, що можуть бути значно вигіднішими аніж ті, що існують в проектній документації на монтаж пожежної сигналізації.
Відтак, усвідомлюючи що дана відповідь буде знаходитись в публічному доступі, Замовник пропонує всім зацікавленим учасникам або їх представникам відвідати об’єкт, по якому планується реалізація відповідних послуг, що складає предмет закупівлі, задля отримання тої чи іншої інформації, котра необхідна останнім для вирахування вартості таких послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" 318 406,98
UAH з ПДВ
284 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 327 224,40
UAH з ПДВ
284 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 340 000,00
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ю.ЕС.ТІ 472 786,80
UAH з ПДВ
419 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 488 804,40
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВІ ПОСЛУГИ" 548 376,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" 554 266,00
UAH з ПДВ
554 266,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 09:51
Електронний підпис
04 травня 2020 09:50
дпі
30 квітня 2020 20:45
корупційні 2
30 квітня 2020 20:45
корупційні 1
30 квітня 2020 20:45
мвд
26 квітня 2020 09:51
Електронний підпис
26 квітня 2020 09:50
оновлена пропозиція
23 квітня 2020 23:21
Електронний підпис
23 квітня 2020 23:18
Паспорта ІВАНІВКА.rar
23 квітня 2020 23:18
Серт ІВАНІВКА.rar
23 квітня 2020 23:18
10. Ліцензіїї тощо.rar
23 квітня 2020 23:18
9. Персональні.rar
23 квітня 2020 23:18
8. Проект Договору.rar
23 квітня 2020 23:18
7. Відповідність ТЗ.rar
23 квітня 2020 23:18
6. Відповідність ст 17.rar
23 квітня 2020 23:18
Посвідчення копія.PDF
23 квітня 2020 23:18
Дипломы копія.PDF
23 квітня 2020 23:18
5.3 Працівники.rar
23 квітня 2020 23:18
5.2 МТБ.rar
23 квітня 2020 23:18
5.1Аналогічний.rar
23 квітня 2020 23:18
3.Установчі.rar
23 квітня 2020 23:18
1.Пропозиція.rar

Публічні документи

23 квітня 2020 19:25
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:20
Цiнова_пропозицiя.pdf
23 квітня 2020 19:20
Рішення _11.pdf
23 квітня 2020 19:20
Проект_договору.pdf
23 квітня 2020 19:20
про_захист_довкiлля.pdf
23 квітня 2020 19:20
паспорт директор.pdf
23 квітня 2020 19:20
Опис з кодом доступу.PDF
23 квітня 2020 19:20
Кошторис.pdf
23 квітня 2020 19:20
копія статуту.pdf
23 квітня 2020 19:20
копія ліцензії ДСНС.pdf
23 квітня 2020 19:20
копія ліцензії ДАБІ.pdf
23 квітня 2020 19:20
Копія витягу з ЄДР.pdf
23 квітня 2020 19:19
ІПН Директора.pdf
23 квітня 2020 19:19
Виписка_з_протоколу__11.pdf
23 квітня 2020 19:19
вiдомостi_про_учаснка.pdf
23 квітня 2020 19:19
iнформ_лист_по_17_статi.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 09:54
Електронний підпис
23 квітня 2020 09:00
тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 08:21
тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 08:21
Статут СКМ Монтаж.pdf
23 квітня 2020 08:21
ст.17.pdf
23 квітня 2020 08:21
сертифікати2.pdf
23 квітня 2020 08:21
сертифікати.pdf
23 квітня 2020 08:21
проект договору.pdf
23 квітня 2020 08:21
наказ на призначення.pdf
23 квітня 2020 08:21
наказ ДСНС.pdf
23 квітня 2020 08:21
Ліцензія.pdf
23 квітня 2020 08:21
Договір ДНЗ55.pdf
23 квітня 2020 08:21
довідка щодо санкцій.pdf
23 квітня 2020 08:21
довідка субпідрядник.pdf
23 квітня 2020 08:21
довідка працівники.pdf
23 квітня 2020 08:21
довідка МТБ.pdf
23 квітня 2020 08:21
довідка довкілля.pdf
23 квітня 2020 08:21
Витяг ПДВ.pdf
23 квітня 2020 08:21
Виписка.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 22:44
Електронний підпис
23 квітня 2020 22:43
24. Довідка технічка.PDF
23 квітня 2020 22:43
23. Цінова Іванівка.PDF
23 квітня 2020 22:43
22. Кошторис Іваніівка.PDF
23 квітня 2020 22:43
21.2. КБ3.PDF
23 квітня 2020 22:43
20.1 Згода каплунов.PDF
23 квітня 2020 22:43
20. Згода ТОВ.PDF
23 квітня 2020 22:43
19. Працівники.PDF
23 квітня 2020 22:43
18.1. Гарант. лист МТБ.PDF
23 квітня 2020 22:43
9. Ст 17.PDF
23 квітня 2020 22:43
18. МТБ.PDF
23 квітня 2020 22:43
8. Форма оподаткування.PDF
23 квітня 2020 22:43
17. Істотні умови.PDF
23 квітня 2020 22:43
16. Гарант. лист санкції.PDF
23 квітня 2020 22:43
6. Копія Ліцензії ДАБІ.PDF
23 квітня 2020 22:43
15. Субпідряд.PDF
23 квітня 2020 22:43
14. Ст 17 Загальна.PDF
23 квітня 2020 22:43
4. Копія Витяг ПДВ ЕП.PDF
23 квітня 2020 22:43
3.1. Протокл та наказ ЕП.PDF
23 квітня 2020 22:43
13. Довідка ліцензія.PDF
23 квітня 2020 22:43
12. Проект Договору.PDF
23 квітня 2020 22:43
2. Копія опис.PDF
23 квітня 2020 22:43
10. Технічка.PDF
23 квітня 2020 22:43
1. Копія статут.PDF

Публічні документи

23 квітня 2020 18:13
Електронний підпис
23 квітня 2020 18:12
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 18:12
Статут ОПЗ.pdf
23 квітня 2020 18:12
Статут копія.pdf
23 квітня 2020 18:12
протокол зборів.pdf
23 квітня 2020 18:12
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 18:12
Працівники.pdf
23 квітня 2020 18:12
Наказ ліцензія.pdf
23 квітня 2020 18:12
Лист субпідряду.pdf
23 квітня 2020 18:12
Лист про санкції.pdf
23 квітня 2020 18:12
Кошторис.pdf
23 квітня 2020 18:12
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"

ТОВ Укртехнобез

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

ТОВ Ю.ЕС.ТІ

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВІ ПОСЛУГИ"

ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"
#43453311
Переможець 284 990,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"
#43453311
284 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 17:10
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:48
Додаткова угода 164.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:42
ДУ 142.jpg зміни до договору
22 травня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 14:35
Договір 139 від 15.05.2020 року укладений
15 травня 2020 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Місцезнаходження та банківські реквізити замовника викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 142
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна рахунку зі сторони Замоника
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 284 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 498,33 UAH)