Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби індивідуального захисту, одноразові
Очікувана вартість
4 001,80 UAH
UA-2020-04-08-002480-a 2c0ed068036247c6af0208ad024082b1
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Дмитро Юрійович

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: https://strazhesko.org.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Падалка Дмитро Юрійович
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Маска медична тришарова (на резинках) «Славна®» (спанбонд+фільтруючий шар – мелтблаун), стерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

08 квітня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 19:26
Протокол УО-7.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ТЕХНОКОМПЛЕКС"
#19117325
Переможець 4 001,80
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 19:30

Документи

08 квітня 2020 19:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:59
Обґрунтування до звіту про виконання договору про закупівлю укладений
03 січня 2021 20:58
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 14:42
Додаткова угода до Договору _48ПЗ-20 від 08.04.2020 року.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 19:33
Договір укладений
08 квітня 2020 19:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставки ПДВ. Відповідно до п.71 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями), Постанови КМУ №224 від 20.03.2020 року (зі змінами і доповненням), а також Інформаційного листа №310 від 16.04.2020 року ДПСУ, як роз’яснення щодо змін запроваджених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» №540-ІХ від 30 березня 2020 року, починаючи з 17 березня цього року та на період, що закінчується останнім числом місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби: звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України (пункт 71 підрозділу 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» Розділу XX «Перехідні положення» ПКУ). Оскільки, авторизований електронний майданчик не має технічної можливості зміни вибраної раніше опції для вибору «з ПДВ / без ПДВ», правильними просимо вважати наступні дані: «Сума довогору становить: 3740,00 грн. (Три тисячі сімсот сорок гривень 00 копійок) без ПДВ». Суми, зазначені в формах «Сума договору з ПДВ», «Сума договору без ПДВ» мають невірний характер, та зазначені у зв'язку з відстуністю технічної можливості зміни вибраної раніше опції для вибору «з ПДВ / без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 48/ПЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від №48/ПЗ-20 від 08.04.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 244,67 UAH)