Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штучної вентиляції легень(код УКТЗЕД 9019200000); НК024:2019 61197 Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-04-08-002244-b 6574bd3921874b7b905141cc0a51c9ab
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарцова Валентина

+380990888977 GRD4.EK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05395687
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ДУДИКІНА, будинок 9
Контактна особа: Захарцова Валентина
+380990888977
GRD4.EK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Апарат штучної вентиляції легень(код УКТЗЕД 9019200000); НК024:2019 61197 Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Дудикіна буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2020  —  15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 61197 — Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 квітня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техмед Кардіо"
#38471929
Переможець 3 200 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:05

Документи

08 квітня 2020 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 10:18
Дод.уг1 25-05 (розірв дог) (1).pdf зміни до договору
26 травня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 15:15
Дог Техмед Кардіо.pdf укладений
08 квітня 2020 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для усунення невідповідності проведеної процедури закупівлі, а саме - підписання прямого договору та розміщення звіту про укладений договір відповідно до Переліку товарів. робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID – 19) до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №225, в частині визначення найменування медичного обладнання (апарату ШВЛ), що закуповуються за прямимі договорами, та медичного обладнання, що є предметом закупівлі даного договору 9-04/2020 від 07.04.2020, а саме: Апарат ШВЛ з транспортним інкубатором, найменування згідно рєестраційних документів - транспортний інкубатор для новонароджених GT TI 500IC прийнято рішення щодо розріввання дії даного договору та визначення вартості договору на рівні 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 9-04/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 25 травня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Для усунення невідповідності проведеної процедури закупівлі, а саме - підписання прямого договору та розміщення звіту про укладений договір відповідно до Переліку товарів. робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID – 19) до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №225, в частині визначення найменування медичного обладнання (апарату ШВЛ), що закуповуються за прямимі договорами, та медичного обладнання, що є предметом закупівлі даного договору 9-04/2020 від 07.04.2020, а саме: Апарат ШВЛ з транспортним інкубатором, найменування згідно рєестраційних документів - транспортний інкубатор для новонароджених GT TI 500IC прийнято рішення щодо розріввання дії даного договору та визначення вартості договору на рівні 0,00 грн.