Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (респіратор Лепесток FFP2)
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2020-04-08-002090-a 713c33d4acb6446293d224745ae91e18
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Юрій Петрович

380986660600 kosmachazpsm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька амбулаторія загальної практики-сімейної медицини "Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 42165308
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, Степана Бандери,3
Контактна особа: Костюк Юрій Петрович
380986660600
kosmachazpsm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Медичні матеріали (респіратор Лепесток FFP2 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78640, Україна, Івано-Франківська область, КОСМАЧ, Степана Бандери,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язаний провести повний розрахунок за отриману по накладній партію товару.Розрахунок проводиться шляхом перерахування суми вартості партії товару в безготівковому порядку в гривнях на банківський рахунок Продавця. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

08 квітня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Луговацький Ярослав Васильович
#3506712237
Переможець 4 500,00
UAH
08 квітня 2020 16:34

Документи

08 квітня 2020 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 16:42
договір 4500.pdf укладений
08 квітня 2020 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 4 500,00
UAH