Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 10 673 356,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 734,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 14:19 |
Проект договору підряду.doc | |
08 квітня 2020 14:19 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження вказаного критерію міститься вимога надати документи про наявність в учасника складських приміщень та основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання.
Матеріально-технічна база учасника – складські приміщення, обладнання, будівельні машини, транспортні засоби, механізми та устаткування є підтвердженням його спроможності безперебійно виконати усі види робіт, які є предметом закупівлі, протягом усього строку виконання робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-07-000016 ● 79f8db9d671241229d5141c2a555d3c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2021 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.05.2021 № 308
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.05.2021 № 308.
Витяг з переліку процедур закупівель
2 UA-2020-04-08-001390-a 08.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-11 16:08:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-001390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно вимог тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до зазначеної тендерної документації (п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Пунктом 1 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасники на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність в учасника складських приміщень з підтверджуючими документами (копія документу, що підтверджує право власності на ці приміщення, копія договору оренди, тощо) та довідку у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ребелс», з яким укладено договір про закупівлю, в складі пропозиції містить довідку про наявність матеріально-технічної бази, що розташована за адресою: Рівненський район, с. Дядьковичі, вул. Козацький шлях, 276 та копію договору оренди приміщень та земельної ділянки від 12.02.2019, укладеного між ТОВ «Ребелс» та Зайдельом І.В. Вказаний об’єкт оренди передано по акту приймання-передачі від 12.02.2019. Згідно з п. 5.2 вказаного договору, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 12.02.2022. Відповідно до п. 5.3 строк договору починає свій перебіг у момент, визначений у п.5.2 даного договору.
Відповідно до ст. 793 ЦК України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. В складі пропозиції відсутнє підтвердження щодо нотаріального посвідченню договору. Згідно з частиною 1 ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Зважаючи на вищевикладене, надайте пояснення щодо нікчемності даного договору та підтвердження наявності діючого права користування нерухомим об’єктом матеріально-технічної бази, необхідним для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору, та виконання ТОВ «Ребелс» вимог п. 1 Додатку №3 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-14 14:13:18
Відповідь на запит
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень щодо проведеного моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» повідомляємо наступне.
Було оголошено тендер на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) 08.04.2020 року. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-08-001390-а. Переможцем закупівлі було визначено ТОВ «Ребелс».
Пунктом 1 Додатку № 3 до тендерної документації визначено, що учасники на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність в учасника складських приміщень з підтверджуючими документами (копія документу, що підтверджує право власності на ці приміщення, копія договору оренди, тощо) та довідку у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно до даного предмету закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Ребелс» міститься договір оренди приміщення від 12.02.2019 р., укладений між ТОВ «Ребелс» та Зейдель І. В. Так в п. 5.2 вказаного договору сказано, що цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання і діє до 12.02.2022 р.
У своєму запиті Державна аудиторська служба України вказує, що в складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження щодо нотаріального посвідчення договору оренди приміщення від 12.02.2019 р. та просить надати пояснення стосовно нікчемності даного договору.
Так згідно приписів ч. 1 ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Відповідно до ч. 2 ст. 793 ЦКУ договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
В пояснення до вказаного повідомляємо, що договір оренди приміщення від 12.02.2019 року слід вважати дійсним з огляду на таке.
Відповідно до статті 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Так договір оренди приміщення був укладений 12.02.2019 р. Відповідно початковий момент відрахування строку згідно приписів ст. 253 ЦК України буде 13.02.2019 р.
Відповідно до ч. 1 ст. 254 ЦК України строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку. У Постанові Пленуму Вищого господарського суду України від 17 грудня 2013 року №14 “Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов’язань” надано роз’яснення щодо правильного розуміння та застосування понять «строк» та «термін». Так, у пункті 1.9 цієї постанови зазначено, що, якщо у договорі виконання грошового зобов’язання визначається до настання певного терміну, наприклад, до 1 серпня 2014 року (частина друга статті 252 ЦК України), то останнім днем виконання такого зобов’язання вважається день, що передує цьому терміну (в даному прикладі – 31 липня 2014 року). Водночас коли у тексті договору виконання грошового зобов’язання визначено «по 1 серпня 2014 року» або «включно до 1 серпня 2014 року», то останнім днем виконання такого зобов’язання буде 1 серпня 2014 року. Така ж правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України у справі №910/21225/15 від 13 грудня 2016 року.
Таким чином відповідно до статті 254 ЦКУ та роз’яснення, наданого в Постанові Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 р. №14, останнім днем дії договору оренди приміщення від 12.02.2019 р. являється 11.02.2022 року.
Стаття 204 ЦКУ встановлює презумпцію правомірності правочину. Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
В статті 627 ЦКУ, яка визначає свободу договору міститься ключове положення відповідно до якого сторони укладають договір. Так, відповідно до статті 6 ЦКУ сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Сторони договору не заперечують щодо дійсності правочину, на виконання вказаного договору в складі тендерної пропозиції надано акт приймання-передачі від 12.02.2019 р. яким вказаний об’єкт було передано в оренду.
Таким чином, керуючись ст. 204, 253, 254, 627, 793 ЦК України, роз’ясненнями наданими в Постанові Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 р. №14, вважаємо, що вказаний договір не потребує нотаріального посвідчення та відповідно не є нікчемним в розумінні положень статті 220 ЦК України, оскільки перебіг строку дії договору починається з 13.02.2019 р., а останнім днем дії договору оренди приміщення від 12.02.2019 року є 11.02.2022 р., що складає 2 роки та 364 дні.
Виходячи з вищевикладеного Замовником було правильно визначено переможця тендерної закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) з дотриманням всім вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18 16:38:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-001390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно вимог тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до зазначеної тендерної документації (п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Пунктом 1 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасники на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі пропозиції надають довідку у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі. Довідка наявна в складі пропозиції ТОВ «Ребелс» подана по формі таблиці 1, однак не містить інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів по пунктах 5, 12, 15, 39, 41, 45, 48, 50-58.
Відповідно до п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником відхиляються тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України “Про санкції”; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, щодо не застосування до нього вказаних санкцій.
Наявний в складі пропозиції переможця гарантійний лист №23 від 21.04.2021 щодо дотримання санкційного законодавства не містить інформації щодо не застосування санкцій до ТОВ «Ребелс». Будь-які інші документи, що стосуються дотримання санкційного законодавства в складі пропозиції відсутні.
Пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу - Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається, зокрема з розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунку загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації).
ТОВ «Ребелс» в складі пропозиції надано розрахунки вартості експлуатації будівельних машин і механізмів. Контрольні ціни для орендованих машин відсутні. В наданому товариством в складі договірної ціни розрахунку загальновиробничих витрат не вказано, що розрахунок здійснений виходячи з структури будівельної організації.
Зважаючи на вищенаведене, надайте членами тендерного комітету, якими прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ «Ребелс» переможцем торгів, пояснення з вищевказаних питань щодо дотримання даним учасником вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-21 16:51:50
Відповідь на запит
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 18.05.2021 року про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17», по якій проводиться моніторинг, повідомляємо наступне.
08.04.2020 року були оголошені відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) 08.04.2020 року. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-08-001390-а. Переможцем закупівлі було визначено ТОВ «Ребелс» (надалі – Учасник).
В тендерній документації, в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» сказано, що відповідно до статті 16 Закону замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з підпунктом 2) пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку у формі таблиці1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України вказує, що в складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку у формі таблиці 1, однак вона не містить інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів по пунктах 5, 12, 15, 39, 41, 45, 48, 50-58.
Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги надав Довідку від 21.04.2020 № 5 про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі за формою таблиці 1. В довідці вказано 58 найменувань одиниць. По основних видах машин, механізмів та обладнання Учасник вказав модель та інші показники згідно з вимогами тендерної документації. Не зазначення моделі в графі 3 в п. 12 Кран на автомобільному ходу є формальною (не суттєвою) помилкою. Модель крана вказана у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СХТ 287015, копія якого міститься в тендерній пропозиції Учасника. Також, в склад довідки Учасник включив невеликі механізми та устаткування (15 найменувань), по яких не вказав їх модель. Згідно з довідкою вони находяться у власності Учасника. В наданій довідці Учасник надав достатньо інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно з вимогами тендерної документації.
В пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що замовником відхиляються тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України “Про санкції”; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Учасник процедури закупівлі повинен був надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, щодо не застосування до нього вказаних санкцій.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України зазначає, що наявний в складі пропозиції переможця гарантійний лист щодо дотримання санкційного законодавства не містить інформації про не застосування санкцій до Учасника.
Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги надав Гарантійний лист щодо дотримання санкційного законодавства від 21.04.2020 № 23, в якому повідомив, що підприємство гарантує дотримання у своїй діяльності норм чинного законодавства, із наведенням невичерпного переліку нормативно-правових актів санкційного законодавства, дотримання якого гарантується Учасником. Загальна теорія держави і права під дотриманням розуміє таку форму реалізації норм права, за якої суб’єкт дотримується встановлених заборон: утримується від протиправних дій, дотримуючись вимог правової норми.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про санкції», Підставами для застосування санкцій є: 1) дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб’єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод; 2) резолюції Генеральної Асамблеї та Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй; 3) рішення та регламенти Ради Європейського Союзу; 4) факти порушень Загальної декларації прав людини, Статуту Організації Об’єднаних Націй.
Отже, дотримання встановлених заборон та утримання від протиправних дій, дотримуючись вимог санкційного законодавства, означає відсутність підстав для застосування санкцій. Враховуючи викладене, а також той факт, що тендерна документація допускає надання учасниками документа щодо не застосування вказаних санкцій у довільній формі, Замовник вважає наданий Учасником Гарантійний лист щодо дотримання санкційного законодавства належним підтвердженням незастосування до нього таких санкцій.
До того ж, відповідно до частин 2 та 3 статті 5 Закону України «Про санкції», Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України.
Згідно Пункту 1 Указу Президента « Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності, закони України, інші акти Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України не пізніш як у п'ятнадцятиденний строк після їх прийняття у встановленому порядку і підписання підлягають оприлюдненню державною мовою в офіційних друкованих виданнях.
Отже інформація про застосування санкцій є публічною інформацією, за результатами ознайомлення з якою Замовником встановлено, що до Учасника не застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України “Про санкції”; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
В пункті 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
- ціни тендерної пропозиції (договірної ціни);
- пояснювальної записки;
- локальних кошторисів;
- розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами);
- розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунку прибутку.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України вказує, що Учасником в складі пропозиції надано розрахунок складових вартості експлуатацiї машин. Контрольні ціни для орендованих машин відсутні. В наданому Учасником в складі договірної ціни розрахунку загальновиробничих витрат не вказано, що розрахунок здійснений виходячи з структури будівельної організації.
Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги надав розрахунок договірної ціни, складений станом на 04.04.2020 року. Розрахунок виконаний відповідно до будівельних норм та правил в складі згідно з вимогами тендерної документації. Тендерна документація не встановлює вимог щодо надання учасниками у складі розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів додатково інформації про Контрольні ціни для орендованих машин. Отже, наданням розрахунку складових вартості експлуатації машин у тому вигляді, що існує у складі пропозиції Учасника, не порушено жодних вимог Тендерної документації. Також відсутність прямої вказівки у документах пропозиції Учасника на той факт, що розрахунок загальновиробничих витрат здійснений ним виходячи з структури будівельної організації, не надає жодних підстав для висновку про зворотнє. Таким чином, Учасником наданий розрахунок договірної ціни у повній відповідності до Пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного Замовником було правильно визначено переможця тендерної закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) з дотриманням всім вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-08-001390-а, 02.06.2021 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області був оприлюднений висновок в електронній системі закупівель. Було встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме: невідхилення пропозиції ТОВ «Ребелс» та надане зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради зобов’язується в подальшому запобігти недопущенню встановлених порушень. Закупівлі будуть проводитись відповідно до чинного законодавства України. Визначення переможця буде виконуватись об’єктивно і неупереджено за принципами, визначеними в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, повідомляємо, що переможець закупівлі ТОВ «Ребелс» сумлінно виконує умови договору підряду відповідно до поданої пропозиції. Товариство показало себе кваліфікованим та добросовісним виконавцем. Зміна підрядника на даному етапі зумовить проведення нового тендеру. Зупинка робіт та продовження виконання незавершених робіт іншим виконавцем може призвести до погіршення технічнних та якісних характеристик предмета закупівлі. Зміна підрядника призведе до внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт. Це унеможливить освоєння виділених бюджетних коштів і призведе до здорожчення вартості виконаних робіт.
2021-06-09 17:25:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 17:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕБЕЛС" |
8 919 724,80
UAH з ПДВ
|
8 576 000,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" |
9 400 998,00
UAH з ПДВ
|
8 576 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" |
9 697 026,00
UAH з ПДВ
|
8 577 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ" |
9 505 500,00
UAH з ПДВ
|
9 043 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ |
9 552 836,54
UAH з ПДВ
|
9 069 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
10 048 000,92
UAH з ПДВ
|
9 069 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" |
10 620 129,60
UAH з ПДВ
|
9 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
9 908 864,40
UAH з ПДВ
|
9 908 864,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
10 399 992,00
UAH з ПДВ
|
9 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕБЕЛС" #22588078 |
Переможець |
8 576 000,40
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 19:02
|
ДУ 6 до договору 18-Б_ гуманітарна гімназія.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 19:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 16:47
|
Додаткова угода 5 до договору 18-Б.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 21:20
|
Додаткова_угода_4_до_Договору_18-Б.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 21:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 14:22
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:12
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 14:44
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 14:43
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 16:13
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 16:08
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 13:44
|
Договір підряду | укладений |
21 травня 2020 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна річних бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 18-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 18-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 18-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 18-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт, зміна реквізитів замовника, бюджетні призначення |
Номер договору про закупівлю: | 18-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 18-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |