Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17
Очікувана вартість
10 673 356,00 UAH
UA-2020-04-08-001390-a 479fdefda8cc461aaac0cedbb4a9031f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Світлана Василівна

+380362635604 ukbrivne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Кондратюк Світлана Василівна
+380362635604
ukbrivne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:58
Очікувана вартість: 10 673 356,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 734,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 14:19
Проект договору підряду.doc
08 квітня 2020 14:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 08 квітня 2020 15:22
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:59
Доброго дня Підскажіть клас наслідків СС2 чи СС3?
Відповідь: Клас наслідків вказаний в тендерній документації в розділі “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в пункті 6. “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”. Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС 3.
Щодо надання кошторисної документації
Дата подання: 09 квітня 2020 11:42
Дата відповіді: 13 квітня 2020 11:00
Доброго дня! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів. Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іms, або у форматі bsdu, або у зручному для Вас програмному комплексі для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні!
Відповідь: Кошторисну документацію не можемо надати, оскільки вона містить вартісні показники. В статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вказано, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. В Додатку 6 до тендерної документації надана Технічна специфікація, яка містить детальний опис, робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
Запитання
Дата подання: 09 квітня 2020 15:31
Дата відповіді: 13 квітня 2020 11:01
Доброго дня! подайте розміри, вимоги та кофігурацію вікон та дверей.
Відповідь: В розділі “Відомість ресурсів” Додатку 6 Технічна специфікація” тендерної документації в пунктах 118-134 вказаний вид дверей та розмір кожних із них, в пунктах 105-117, 144-147 вказані види віконних та дверних блоків та їх марки.
Наявність складських приміщень
Дата подання: 10 квітня 2020 17:55
Дата відповіді: 13 квітня 2020 11:03
В тендерній документації ви вимагаєте "довідка в довільній формі про наявність в учасника складських приміщень з підтверджуючими документами (копія документу, що підтверджує право власності на ці приміщення, копія договору оренди, тощо)" Дана вимога є дискримінаційною та такою що не передбачена ЗУ "Про публічні закупівлі" Так як учасники можуть працювати і без наявності складських приміщень, а матеріали закуповувати і постачати відразу на об'єкт будівництва,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” вказано, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та надає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про таку відповідність.
В Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження вказаного критерію міститься вимога надати документи про наявність в учасника складських приміщень та основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання.
Матеріально-технічна база учасника – складські приміщення, обладнання, будівельні машини, транспортні засоби, механізми та устаткування є підтвердженням його спроможності безперебійно виконати усі види робіт, які є предметом закупівлі, протягом усього строку виконання робіт.
Копії договорів оренди транспорту
Дата подання: 10 квітня 2020 18:06
Дата відповіді: 13 квітня 2020 11:05
В документації вказано: "копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів" Дана вимога є дискримінаційною по відношення до тих суб'єктів господарювання котрі мають не договори оренди а договори надання послуг транспортними засобами, при заключенні даних договорів акти прийому передачі техніки не укладаються, так як дана техніка знаходиться в надавача послуг, а акти прийому передачі підписуються коли учасник отримує техніку безпосередньо під час виконання робіт. Тому під час надання тендерної пропозиції учасник не зможе надати акти прийому передачі техніки а зможе надати лише договір про надання послуг будівельною технікою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В підпункті 2) пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації вказано, що якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів. Тобто акти приймання-передачі надаються учасником при оренді (лізингу), суборенді, позичці механізмів та транспортних засобів. Якщо в учасника інший варіант користування, наприклад послуги транспортними засобами, про що він вказує в графі 5 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, де як варіант зазначені послуги, то акти приймання-передачі не надаються.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-07-000016 ● 79f8db9d671241229d5141c2a555d3c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2021 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

07.05.2021 № 308

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.05.2021 № 308.

Витяг з переліку процедур закупівель
2 UA-2020-04-08-001390-a 08.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-11 16:08:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-001390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно вимог тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до зазначеної тендерної документації (п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Пунктом 1 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасники на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність в учасника складських приміщень з підтверджуючими документами (копія документу, що підтверджує право власності на ці приміщення, копія договору оренди, тощо) та довідку у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ребелс», з яким укладено договір про закупівлю, в складі пропозиції містить довідку про наявність матеріально-технічної бази, що розташована за адресою: Рівненський район, с. Дядьковичі, вул. Козацький шлях, 276 та копію договору оренди приміщень та земельної ділянки від 12.02.2019, укладеного між ТОВ «Ребелс» та Зайдельом І.В. Вказаний об’єкт оренди передано по акту приймання-передачі від 12.02.2019. Згідно з п. 5.2 вказаного договору, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 12.02.2022. Відповідно до п. 5.3 строк договору починає свій перебіг у момент, визначений у п.5.2 даного договору.
Відповідно до ст. 793 ЦК України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. В складі пропозиції відсутнє підтвердження щодо нотаріального посвідченню договору. Згідно з частиною 1 ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Зважаючи на вищевикладене, надайте пояснення щодо нікчемності даного договору та підтвердження наявності діючого права користування нерухомим об’єктом матеріально-технічної бази, необхідним для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору, та виконання ТОВ «Ребелс» вимог п. 1 Додатку №3 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-14 14:13:18

Відповідь на запит

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень щодо проведеного моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» повідомляємо наступне.
Було оголошено тендер на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) 08.04.2020 року. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-08-001390-а. Переможцем закупівлі було визначено ТОВ «Ребелс».
Пунктом 1 Додатку № 3 до тендерної документації визначено, що учасники на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність в учасника складських приміщень з підтверджуючими документами (копія документу, що підтверджує право власності на ці приміщення, копія договору оренди, тощо) та довідку у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно до даного предмету закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Ребелс» міститься договір оренди приміщення від 12.02.2019 р., укладений між ТОВ «Ребелс» та Зейдель І. В. Так в п. 5.2 вказаного договору сказано, що цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання і діє до 12.02.2022 р.
У своєму запиті Державна аудиторська служба України вказує, що в складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження щодо нотаріального посвідчення договору оренди приміщення від 12.02.2019 р. та просить надати пояснення стосовно нікчемності даного договору.
Так згідно приписів ч. 1 ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Відповідно до ч. 2 ст. 793 ЦКУ договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
В пояснення до вказаного повідомляємо, що договір оренди приміщення від 12.02.2019 року слід вважати дійсним з огляду на таке.
Відповідно до статті 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Так договір оренди приміщення був укладений 12.02.2019 р. Відповідно початковий момент відрахування строку згідно приписів ст. 253 ЦК України буде 13.02.2019 р.
Відповідно до ч. 1 ст. 254 ЦК України строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку. У Постанові Пленуму Вищого господарського суду України від 17 грудня 2013 року №14 “Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов’язань” надано роз’яснення щодо правильного розуміння та застосування понять «строк» та «термін». Так, у пункті 1.9 цієї постанови зазначено, що, якщо у договорі виконання грошового зобов’язання визначається до настання певного терміну, наприклад, до 1 серпня 2014 року (частина друга статті 252 ЦК України), то останнім днем виконання такого зобов’язання вважається день, що передує цьому терміну (в даному прикладі – 31 липня 2014 року). Водночас коли у тексті договору виконання грошового зобов’язання визначено «по 1 серпня 2014 року» або «включно до 1 серпня 2014 року», то останнім днем виконання такого зобов’язання буде 1 серпня 2014 року. Така ж правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України у справі №910/21225/15 від 13 грудня 2016 року.
Таким чином відповідно до статті 254 ЦКУ та роз’яснення, наданого в Постанові Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 р. №14, останнім днем дії договору оренди приміщення від 12.02.2019 р. являється 11.02.2022 року.
Стаття 204 ЦКУ встановлює презумпцію правомірності правочину. Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
В статті 627 ЦКУ, яка визначає свободу договору міститься ключове положення відповідно до якого сторони укладають договір. Так, відповідно до статті 6 ЦКУ сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Сторони договору не заперечують щодо дійсності правочину, на виконання вказаного договору в складі тендерної пропозиції надано акт приймання-передачі від 12.02.2019 р. яким вказаний об’єкт було передано в оренду.
Таким чином, керуючись ст. 204, 253, 254, 627, 793 ЦК України, роз’ясненнями наданими в Постанові Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 р. №14, вважаємо, що вказаний договір не потребує нотаріального посвідчення та відповідно не є нікчемним в розумінні положень статті 220 ЦК України, оскільки перебіг строку дії договору починається з 13.02.2019 р., а останнім днем дії договору оренди приміщення від 12.02.2019 року є 11.02.2022 р., що складає 2 роки та 364 дні.
Виходячи з вищевикладеного Замовником було правильно визначено переможця тендерної закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) з дотриманням всім вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-18 16:38:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-001390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно вимог тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до зазначеної тендерної документації (п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Пунктом 1 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасники на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі пропозиції надають довідку у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі. Довідка наявна в складі пропозиції ТОВ «Ребелс» подана по формі таблиці 1, однак не містить інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів по пунктах 5, 12, 15, 39, 41, 45, 48, 50-58.
Відповідно до п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником відхиляються тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України “Про санкції”; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, щодо не застосування до нього вказаних санкцій.
Наявний в складі пропозиції переможця гарантійний лист №23 від 21.04.2021 щодо дотримання санкційного законодавства не містить інформації щодо не застосування санкцій до ТОВ «Ребелс». Будь-які інші документи, що стосуються дотримання санкційного законодавства в складі пропозиції відсутні.
Пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу - Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається, зокрема з розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунку загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації).
ТОВ «Ребелс» в складі пропозиції надано розрахунки вартості експлуатації будівельних машин і механізмів. Контрольні ціни для орендованих машин відсутні. В наданому товариством в складі договірної ціни розрахунку загальновиробничих витрат не вказано, що розрахунок здійснений виходячи з структури будівельної організації.
Зважаючи на вищенаведене, надайте членами тендерного комітету, якими прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ «Ребелс» переможцем торгів, пояснення з вищевказаних питань щодо дотримання даним учасником вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-21 16:51:50

Відповідь на запит

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 18.05.2021 року про надання пояснень щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17», по якій проводиться моніторинг, повідомляємо наступне.
08.04.2020 року були оголошені відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) 08.04.2020 року. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-08-001390-а. Переможцем закупівлі було визначено ТОВ «Ребелс» (надалі – Учасник).
В тендерній документації, в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» сказано, що відповідно до статті 16 Закону замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з підпунктом 2) пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку у формі таблиці1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України вказує, що в складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку у формі таблиці 1, однак вона не містить інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів по пунктах 5, 12, 15, 39, 41, 45, 48, 50-58.
Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги надав Довідку від 21.04.2020 № 5 про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі за формою таблиці 1. В довідці вказано 58 найменувань одиниць. По основних видах машин, механізмів та обладнання Учасник вказав модель та інші показники згідно з вимогами тендерної документації. Не зазначення моделі в графі 3 в п. 12 Кран на автомобільному ходу є формальною (не суттєвою) помилкою. Модель крана вказана у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СХТ 287015, копія якого міститься в тендерній пропозиції Учасника. Також, в склад довідки Учасник включив невеликі механізми та устаткування (15 найменувань), по яких не вказав їх модель. Згідно з довідкою вони находяться у власності Учасника. В наданій довідці Учасник надав достатньо інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно з вимогами тендерної документації.
В пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що замовником відхиляються тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України “Про санкції”; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Учасник процедури закупівлі повинен був надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, щодо не застосування до нього вказаних санкцій.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України зазначає, що наявний в складі пропозиції переможця гарантійний лист щодо дотримання санкційного законодавства не містить інформації про не застосування санкцій до Учасника.
Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги надав Гарантійний лист щодо дотримання санкційного законодавства від 21.04.2020 № 23, в якому повідомив, що підприємство гарантує дотримання у своїй діяльності норм чинного законодавства, із наведенням невичерпного переліку нормативно-правових актів санкційного законодавства, дотримання якого гарантується Учасником. Загальна теорія держави і права під дотриманням розуміє таку форму реалізації норм права, за якої суб’єкт дотримується встановлених заборон: утримується від протиправних дій, дотримуючись вимог правової норми.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про санкції», Підставами для застосування санкцій є: 1) дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб’єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод; 2) резолюції Генеральної Асамблеї та Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй; 3) рішення та регламенти Ради Європейського Союзу; 4) факти порушень Загальної декларації прав людини, Статуту Організації Об’єднаних Націй.
Отже, дотримання встановлених заборон та утримання від протиправних дій, дотримуючись вимог санкційного законодавства, означає відсутність підстав для застосування санкцій. Враховуючи викладене, а також той факт, що тендерна документація допускає надання учасниками документа щодо не застосування вказаних санкцій у довільній формі, Замовник вважає наданий Учасником Гарантійний лист щодо дотримання санкційного законодавства належним підтвердженням незастосування до нього таких санкцій.
До того ж, відповідно до частин 2 та 3 статті 5 Закону України «Про санкції», Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України.
Згідно Пункту 1 Указу Президента « Про порядок офіційного оприлюднення нормативно-правових актів та набрання ними чинності, закони України, інші акти Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України не пізніш як у п'ятнадцятиденний строк після їх прийняття у встановленому порядку і підписання підлягають оприлюдненню державною мовою в офіційних друкованих виданнях.
Отже інформація про застосування санкцій є публічною інформацією, за результатами ознайомлення з якою Замовником встановлено, що до Учасника не застосовано санкції щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, відповідно до Закону України “Про санкції”; Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
В пункті 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
- ціни тендерної пропозиції (договірної ціни);
- пояснювальної записки;
- локальних кошторисів;
- розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами);
- розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунку прибутку.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України вказує, що Учасником в складі пропозиції надано розрахунок складових вартості експлуатацiї машин. Контрольні ціни для орендованих машин відсутні. В наданому Учасником в складі договірної ціни розрахунку загальновиробничих витрат не вказано, що розрахунок здійснений виходячи з структури будівельної організації.
Учасник в складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги надав розрахунок договірної ціни, складений станом на 04.04.2020 року. Розрахунок виконаний відповідно до будівельних норм та правил в складі згідно з вимогами тендерної документації. Тендерна документація не встановлює вимог щодо надання учасниками у складі розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів додатково інформації про Контрольні ціни для орендованих машин. Отже, наданням розрахунку складових вартості експлуатації машин у тому вигляді, що існує у складі пропозиції Учасника, не порушено жодних вимог Тендерної документації. Також відсутність прямої вказівки у документах пропозиції Учасника на той факт, що розрахунок загальновиробничих витрат здійснений ним виходячи з структури будівельної організації, не надає жодних підстав для висновку про зворотнє. Таким чином, Учасником наданий розрахунок договірної ціни у повній відповідності до Пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного Замовником було правильно визначено переможця тендерної закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) з дотриманням всім вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів, заміна віконних та зовнішніх дверних блоків, влаштування парапетів, заміна евакуаційних сходів) Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. С. Ковалевської, 17» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-04-08-001390-а, 02.06.2021 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області був оприлюднений висновок в електронній системі закупівель. Було встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме: невідхилення пропозиції ТОВ «Ребелс» та надане зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради зобов’язується в подальшому запобігти недопущенню встановлених порушень. Закупівлі будуть проводитись відповідно до чинного законодавства України. Визначення переможця буде виконуватись об’єктивно і неупереджено за принципами, визначеними в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, повідомляємо, що переможець закупівлі ТОВ «Ребелс» сумлінно виконує умови договору підряду відповідно до поданої пропозиції. Товариство показало себе кваліфікованим та добросовісним виконавцем. Зміна підрядника на даному етапі зумовить проведення нового тендеру. Зупинка робіт та продовження виконання незавершених робіт іншим виконавцем може призвести до погіршення технічнних та якісних характеристик предмета закупівлі. Зміна підрядника призведе до внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт. Це унеможливить освоєння виділених бюджетних коштів і призведе до здорожчення вартості виконаних робіт.

2021-06-09 17:25:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 17:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕБЕЛС" 8 919 724,80
UAH з ПДВ
8 576 000,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" 9 400 998,00
UAH з ПДВ
8 576 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" 9 697 026,00
UAH з ПДВ
8 577 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ" 9 505 500,00
UAH з ПДВ
9 043 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ 9 552 836,54
UAH з ПДВ
9 069 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 10 048 000,92
UAH з ПДВ
9 069 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 10 620 129,60
UAH з ПДВ
9 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 9 908 864,40
UAH з ПДВ
9 908 864,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 10 399 992,00
UAH з ПДВ
9 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 14:26
Довідка.pdf
04 травня 2020 16:48
Електронний підпис
04 травня 2020 16:46
IMG_20200430_0003.pdf
04 травня 2020 16:46
довідка з ГУ ДПС063.pdf
23 квітня 2020 18:12
Електронний підпис
23 квітня 2020 18:10
194.imd
23 квітня 2020 18:10
194.bdcu
23 квітня 2020 18:10
Технічна частина.pdf
23 квітня 2020 18:10
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 18:10
Субпідрядники.pdf
23 квітня 2020 18:10
Стаття 17 Закону.pdf
23 квітня 2020 18:10
Повноважена особа.pdf
23 квітня 2020 18:10
Інші.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:57
Аналогічні роботи.pdf
24 квітня 2020 15:57
ДЦ.pdf
24 квітня 2020 15:57
93.bdcu

Публічні документи

24 квітня 2020 13:03
44.bsdu
24 квітня 2020 13:03
Технічна частина.pdf
24 квітня 2020 12:59
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:59
субпідрядники.pdf
24 квітня 2020 12:59
про санкції.pdf
24 квітня 2020 12:59
Календарний графік.PDF
24 квітня 2020 12:59
ДЦ.PDF
24 квітня 2020 12:59
проект договору.PDF
24 квітня 2020 12:59
захист довкілля.pdf
24 квітня 2020 12:59
персональні дані.pdf
24 квітня 2020 12:59
ст.17 п.2.pdf
24 квітня 2020 12:59
ст. 17. ст 1docx.pdf
24 квітня 2020 12:59
текстильник.PDF
24 квітня 2020 12:59
бібліотека.PDF
24 квітня 2020 12:59
б. Криниця 2.PDF
24 квітня 2020 12:59
б. Криниця 1.PDF
24 квітня 2020 12:59
аналог.pdf
24 квітня 2020 12:59
оренда0001.PDF
24 квітня 2020 12:59
мат-тех база.pdf
24 квітня 2020 12:59
працівники.pdf
24 квітня 2020 12:59
машини та механізми (1).PDF
24 квітня 2020 12:59
установчі на тендер.PDF
24 квітня 2020 12:59
Терндерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:40
Кошториси.rar
24 квітня 2020 15:40
Аналогічні договора.rar
24 квітня 2020 15:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 12:59
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:58
5.Кошториси.pdf
24 квітня 2020 12:58
5.1 Модель.rar
24 квітня 2020 12:58
4.Кваліфікація 2.pdf
24 квітня 2020 12:58
3. Кваліфікація 1..pdf
24 квітня 2020 12:58
Тендерна пропозицыя.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:24
45. копія ліцензії ДСНС.pdf
24 квітня 2020 16:24
37. виписка з рішення 11.pdf
24 квітня 2020 16:24
32. копія ліцензії ДАБІ.pdf
24 квітня 2020 16:24
29. календарний графік.pdf
24 квітня 2020 16:24
28. тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 16:24
27. довідка щодо витрат.pdf
24 квітня 2020 16:24
23. відомість ресурсів.pdf
24 квітня 2020 16:24
22. розрахунок зарплати.pdf
24 квітня 2020 16:24
21. локальний кошторис.pdf
24 квітня 2020 16:24
19. договірна ціна.pdf
24 квітня 2020 16:24
13. копія статуту.pdf
24 квітня 2020 16:24
4.imd

Публічні документи

24 квітня 2020 16:44
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:43
гімназія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕБЕЛС"

Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз"

ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РІВНЕБУДКОНСАЛТ"

ТОВ МВП ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ТОВ Укртехнобез

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕБЕЛС"
#22588078
Переможець 8 576 000,40
UAH з ПДВ
04 травня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕБЕЛС"
#22588078
8 576 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 19:02
ДУ 6 до договору 18-Б_ гуманітарна гімназія.pdf зміни до договору
01 січня 2024 19:01
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2023 16:47
Додаткова угода 5 до договору 18-Б.pdf зміни до договору
05 жовтня 2023 16:45
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 21:20
Додаткова_угода_4_до_Договору_18-Б.pdf зміни до договору
02 січня 2023 21:19
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:22
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:12
Додатковий договір.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 14:44
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 липня 2021 14:43
Додатковий договір.pdf зміни до договору
16 липня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:13
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:08
Додатковий договір.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:08
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 13:44
Договір підряду укладений
21 травня 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна річних бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт, зміна реквізитів замовника, бюджетні призначення
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML