Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт Добропільського навчального-виховного комплексу "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів - дошкільний навчальний заклад", за адресою: Донецька область, м. Добропілля, вул. Першотравнева,73" (благоустрій) (завершення робіт)
Очікувана вартість
2 533 286,40 UAH
UA-2020-04-08-001221-b 195357685180469e9c6bf7a7abf1c5d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:33
Очікувана вартість: 2 533 286,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 998,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків – СС2, строк виконання робіт відповідно до проекту 30 календарних днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт Добропільського навчального-виховного комплексу "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів - дошкільний навчальний заклад", за адресою: Донецька область, м. Добропілля, вул. Першотравнева,73" (благоустрій) (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85001, Україна, Донецька область, м. Добропілля, вул. Першотравнева, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 360 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-01-000015 ● 4f447680e6cf4e4fb569159222610a97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


01.07.2020 № 29
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 01.07.2020 № 29
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації UA-2020-04-08-001221-b 08.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент вважає, що порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 02.04.2020 (далі - Закон), про які йдеться у висновку за результатами моніторингу ID: UA-M-2020-07-01-000015 не є такими, тобто Департамент не згоден з результатами моніторингу. Щодо порушень стосовно оприлюднення змін до тендерної документації, то Департамент вважає, що норма абзацу другого частини другої ст. 23 Закону стосовно того, що зміни розміщуються та відображаються в ЕСЗ у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, стосується виключно ЕСЗ, тобто це питання до адміністратора ЕСЗ. Положення абзацу 2 частини 2 ст. 23 Закону щодо того, що положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації в оновленій редакції Закону України "Про публічні закупівлі" було видалено. Щодо вимоги тендерної документації про надання розрахунку цінової пропозиції на електронну адресу Замовника після визначення ЕСЗ найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника з найнижчою ціною, то Департамент вимагає від учасника подання документу, що прямо не передбачено Законом, проте безумовно вимагається іншими нормативно-правовими актами. В той же час Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області вимагає розірвати договір, що не передбачено ні спеціальними Законами, ні жодними іншими діючими нормативно-правовими актами. Враховуючи вищевикладене, департамент не згоден з результатами моніторингу, у зв’язку з чим вважає неможливим виконання приписів Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області та просить переглянути дані Висновку.

2020-07-21 17:01:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Департамент 24.07.2020 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку Управління від 14.07.2020 про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-04-08-001221-b
Дата публікації: 27 липня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БФ "КОНТУР-М" 2 470 000,00
UAH з ПДВ
2 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АКВАЛАЙТ" 2 485 000,00
UAH з ПДВ
2 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМРЕМБУД-3" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 19:09
Електронний підпис
24 квітня 2020 19:09
8. БАЛАНС.pdf
24 квітня 2020 18:29
Електронний підпис
24 квітня 2020 18:21
10. Ліцензія.pdf
24 квітня 2020 18:21
9. Довідка банку.pdf
24 квітня 2020 18:21
8. БАЛАНС.pdf
24 квітня 2020 18:21
5. Субпідрядник.pdf
24 квітня 2020 18:21
4. Графік.pdf
24 квітня 2020 18:21
3. Зведена довідка.pdf
24 квітня 2020 18:21
2. Досвід.pdf
24 квітня 2020 18:21
1. Заява-пропозиція.pdf
24 квітня 2020 18:21
0. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

23 квітня 2020 14:43
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:42
0. Банківська гарантія.zip
23 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
23 квітня 2020 13:56
10. Ліцензії.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
10. Ліцензії.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
10. Ліцензії.pdf
23 квітня 2020 13:56
9. Довідка банку.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
9. Довідка банку.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
9. Довідка банку.pdf
23 квітня 2020 13:56
8. Баланс.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
8. Баланс.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
8. Баланс.pdf
23 квітня 2020 13:56
5. Субпiдрядник.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
5. Субпiдрядник.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
5. Субпiдрядник.pdf
23 квітня 2020 13:56
4. Графiк.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
4. Графiк.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
4. Графiк.pdf
23 квітня 2020 13:56
3. Зведена_довiдка.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
3. Зведена_довiдка.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
3. Зведена_довiдка.pdf
23 квітня 2020 13:56
2. Досвід.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
2. Досвід.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
2. Досвід.pdf
23 квітня 2020 13:56
1. Заява-пропозицiя.pdf.(2).P7S
23 квітня 2020 13:56
1. Заява-пропозицiя.pdf.(1).P7S
23 квітня 2020 13:56
1. Заява-пропозицiя.pdf
23 квітня 2020 13:56
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

29 травня 2020 17:27
Довідка.pdf
24 квітня 2020 15:20
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:13
2. Досвід.rar
24 квітня 2020 15:13
1352-20.rar
24 квітня 2020 15:13
10. Ліцензії.rar
24 квітня 2020 15:13
8. Баланс.rar
24 квітня 2020 15:13
1. Заява-пропозиція.rar
24 квітня 2020 15:13
5. Субпідрядники.rar
24 квітня 2020 15:13
4. Графік.rar
24 квітня 2020 15:13
9. Довідка банку.rar
24 квітня 2020 15:13
3. Зведена довідка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ "КОНТУР-М"

ПП "АКВАЛАЙТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМРЕМБУД-3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БФ "КОНТУР-М"
#31990955
Відхилено 2 470 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 10:39
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
Відхилено 2 485 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:50
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМРЕМБУД-3"
#34898787
Переможець 2 500 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМРЕМБУД-3"
#34898787
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 11:49
договір 39б-20 від 09.06.2020.pdf укладений
09 червня 2020 11:48