Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Цап Олег Михайлович 03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 52 390 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 17:04 |
5808-20-ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000062 ● 7e72a42a4ead4143865cec511e2c9217
- Статус: вирішено ● Дата: 06 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2020 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.06.2020 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-08-001153-c 08.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK 1-8_2
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 17:22:32
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельних робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об’єкту «Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС» (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-08-001153-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» 08.05.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Західелектромонтаж», проте в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro відсутня інформація про укладання договору та його оприлюдення.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі (далі – Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема: переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи укладено договір про закупівлю з учасником ТОВ «Західелектромонтаж», а у разі його підписання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-12 13:54:28
Відповідь на запит Держаудитслужби України UA-M-2020-06-11-000062 від 11.06.2020
На запит (UA-M-2020-06-11-000062 від 11.06.2020) повідомляємо, що договір на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту «Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС» (коригування) укладений з переможцем процедури закупівлі ТОВ "Західелектромонтаж" 25.05.2020 року, проте з об’єктивних причин він не оприлюднений в системі у встановлений Законом строк.
При цьому повідомляємо, що рішенням тендерного комітету від 12.06.2020 року вищезгадана процедура буде відмінена по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішенням тендерного комітету від 12.06.2020 року процедура відмінена по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-06-17 10:34:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2020-07-06 11:22:16
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ" |
51 912 864,00
UAH
|
45 980 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
50 285 400,00
UAH
|
49 452 990,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" |
52 056 720,00
UAH
|
51 796 720,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ" #31281366 |
Відхилено |
45 980 000,00
UAH
|
08 травня 2020 15:38
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Відхилено |
49 452 990,00
UAH
|
08 травня 2020 15:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" #36699380 |
Переможець |
51 796 720,00
UAH
|
08 травня 2020 16:11
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 12 червня 2020 14:14 |
Коментар щодо відміни: | Пропущений строк на оприлюднення договору |
12 червня 2020 14:14
|
Скасування.doc |