Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевірки спрацювання системи захисту, блокування і сигналізації загазованості в топкових приміщеннях
Очікувана вартість
57 800,00 UAH
UA-2020-04-08-001081-c 2be9b9f75d5548698b3c04641f4f1ddb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Тетяна Володимирівна

+380512501924 mk.official@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144729
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА будинок 6
Контактна особа: Волкова Тетяна Володимирівна
+380512501924
mk.official@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з перевірки спрацювання системи захисту, блокування і сигналізації загазованості в топкових приміщеннях
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевірки спрацювання системи захисту, блокування і сигналізації загазованості в топкових приміщеннях
Кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Виконавцю на підставі виставленого рахунку та Акту виконаних робіт (наданих послуг) шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дня підписання акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 квітня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛУАРА"
#23618814
Переможець 57 800,00
UAH
08 квітня 2020 16:30

Документи

08 квітня 2020 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 16:33
Договір №149.pdf укладений
08 квітня 2020 16:31