Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Накладка полозу струмоприймача
Очікувана вартість
3 152 500,00 UAH
UA-2020-04-08-000828-b ● aff17f99b406421cb144486d31cf4d43
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 3 152 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
194 шт
Накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрро рухомого складу постійного та зміного струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
97 шт
Накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрро рухомого складу постійного та зміного струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2020 16:57 |
7841150165 9604564905 Перелік змін до ТД (Накладка полозу струмоприймача).docx | |
23 квітня 2020 16:57 |
7841150165 9604564905 ТД (Накладка полозу струмоприймача) із змінами.docx |
23 квітня 2020 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2020 16:57 |
7841150165 9604564905 Перелік змін до ТД (Накладка полозу струмоприймача).docx
|
|||
23 квітня 2020 16:57 |
7841150165 9604564905 ТД (Накладка полозу струмоприймача) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 17 квітня 2020 18:52
Дата відповіді: 23 квітня 2020 16:47
Ми виготовляємо накладку та маємо можливість запропонувати її саме з такими показниками, що вказані вами у технічному завданні. Однак, звернули увагу на те, що зазначена вами очікувана вартість майже у сім раз перевищує реальну ринкову вартість цієї продукції. Дана продукція з наведеними характеристиками не може стільки коштувати!!! Середньоринкова вартість будь-яких накладок струмоприймачів, представлених на ринку України, з будь-яких матеріалів складає 2000-2200 грн. Можливо при складанні бюджету закупівлі відбулась певна помилка? Інакше, складається враження, що в очікуваній вартості враховано великий розмір корупційної складової ціни…
Чи дійсно відбулась помилка, чи ви свідомо збираєтесь придбати дану продукцію у сім раз дорожче?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Дана продукція має бути погоджена Департаментом електрифікації та електропостачання АТ «Укрзалізниця» або погоджена ним нормативно-технічна документація.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000828-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Контакт-Пріор», Код ЄДРПОУ:20573531
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовник!
Ознайомившись зі змістом тендерної документації у рамках Закупівлі UA-2020-04-08-000323-c просимо вас привести у відповідність важливість технічних вимог до предмета закупівлі та критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючі значний обсяг закупівлі та ряд вимог щодо технічних та підтверджених експлуатаційних характеристик предмета закупівлі, на виконання Закону України "Про публічні закупівлі", Закону України "Про захист економічної конкуренції" для забезпечення добросовісної конкуренції, просимо внести зміни до ТД, а саме: внести пункт «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у Додаток № 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16, ТА ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ".
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись зі змістом тендерної документації у рамках Закупівлі UA-2020-04-08-000323-c просимо вас привести у відповідність важливість технічних вимог до предмета закупівлі та критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючі значний обсяг закупівлі та ряд вимог щодо технічних та підтверджених експлуатаційних характеристик предмета закупівлі, на виконання Закону України "Про публічні закупівлі", Закону України "Про захист економічної конкуренції" для забезпечення добросовісної конкуренції, просимо внести зміни до ТД, а саме: внести пункт «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у Додаток № 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16, ТА ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ".
Скасована
Дата: 17 квітня 2020 15:28
Причина: Необхідність коректування
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000828-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ", Код ЄДРПОУ:42074290
Дата подання: 17 квітня 2020 17:20
Вимога Замовнику
Просимо розглянути нашу вимогу у додатку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 15:43
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000828-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Контакт-Пріор», Код ЄДРПОУ:20573531
Дата подання: 24 квітня 2020 14:36
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовник!
Наша компанія є виробником накладок і зацікавлена в участі у даній закупівлі. Ретельно вивчивши тендерну документацію, беручи до уваги те, що Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, з огляду на дуже значний обсяг заявленої закупівлі та дуже високу очікувану вартість предмета закупівлі, просимо Вас внести зміни в умови тендера, а саме : розділення на 2 лоти необхідну кількість накладок окремо для електрорухомого складу постійного та змінного струму. Це дасть можливість значно оптимізувати витрати на закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія є виробником накладок і зацікавлена в участі у даній закупівлі. Ретельно вивчивши тендерну документацію, беручи до уваги те, що Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, з огляду на дуже значний обсяг заявленої закупівлі та дуже високу очікувану вартість предмета закупівлі, просимо Вас внести зміни в умови тендера, а саме : розділення на 2 лоти необхідну кількість накладок окремо для електрорухомого складу постійного та змінного струму. Це дасть можливість значно оптимізувати витрати на закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 13:07
Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що згідно п.29 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-04-08-000828-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Контакт-Пріор», Код ЄДРПОУ:20573531
Дата подання: 25 квітня 2020 12:24
Відповідність кваліфікаційним критеріям
Шановний Замовник!
Ознайомившись зі змістом тендерної документації просимо Замовника привести у відповідність важливість технічних вимог до предмета закупівлі та критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючі значний обсяг закупівлі та ряд жорстких вимог щодо технічних та підтверджених експлуатаційних характеристик предмета закупівлі, що пов’язано з безпекою руху поїздів , на виконання Закону України "Про публічні закупівлі" та для забезпечення добросовісної конкуренції, просимо внести зміни до ТД, а саме: внести в перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток №1 ТД) пункт «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись зі змістом тендерної документації просимо Замовника привести у відповідність важливість технічних вимог до предмета закупівлі та критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючі значний обсяг закупівлі та ряд жорстких вимог щодо технічних та підтверджених експлуатаційних характеристик предмета закупівлі, що пов’язано з безпекою руху поїздів , на виконання Закону України "Про публічні закупівлі" та для забезпечення добросовісної конкуренції, просимо внести зміни до ТД, а саме: внести в перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток №1 ТД) пункт «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 13:07
Доброго дня. У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що згідно п.29 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Контакт-Пріор» |
631 198,40
UAH
|
631 198,40
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" |
3 152 500,00
UAH
|
3 152 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
3 152 500,00
UAH
|
3 152 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" |
3 152 500,00
UAH
|
3 152 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Контакт-Пріор» #20573531 |
Відхилено |
631 198,40
UAH
|
14 травня 2020 17:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786 |
Відхилено |
3 152 500,00
UAH
|
14 травня 2020 17:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #38346686 |
Відхилено |
3 152 500,00
UAH
|
14 травня 2020 17:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" #19337742 |
Відхилено |
3 152 500,00
UAH
|
14 травня 2020 17:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
14 травня 2020 17:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі