Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Основні органічні, хімічні речовини за кодом ДК 021:2015 – 24320000-3 (Код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 5058 Дезінфікувальний засіб перекису водню)»
Очікувана вартість
11 916,00 UAH
UA-2020-04-08-000384-b f2f41d85420844a59967364383d645c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01994037
Вебсайт: http://kmdkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 11:00
Очікувана вартість: 11 916,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
«Основні органічні, хімічні речовини за кодом ДК 021:2015 – 24320000-3 (Код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 5058 Дезінфікувальний засіб перекису водню)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Академіка Стражкска, 6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 10:03
1. Оголошення перекис.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Владасепт" 11 880,00
UAH з ПДВ
11 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Владасепт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Владасепт"
#38885305
Переможець 11 880,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 14:50

Документи

14 квітня 2020 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Владасепт"
#38885305
11 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 13:50
Додаткова угода _ 1 від 15.09.2020 року з ТОВ Владасепт.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 11:05
Договір № 38-04/20, 23.04.2020 укладений
23 квітня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів, зміна ціни за одиницю товару ( Примітка: Договір було підписано на суму 11 880,00 грн. , в тому числі ПДВ 1 980,00 грн. В зв"язку зі вступом в дію Постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 року ( зі змінами) поставку товару було здійснено без ПДВ. Відповідно сума договору зменшилася на суму ПДВ, тобто на 1980,00 грн. На даний момент в кабінеті майданчика відсутній функціонал щодо можливості внесення змін в договір в частині зазначення його суми на даному етапі без ПДВ, якщо закупівля з самого початку відбувалася з ПДВ. Тому для корректності відображення даних вирішено суму договору з ПДВ зазначити з урахуванням змін суми договору 9900,00 грн, а суму договору без ПДВ вазати 9899,99 грн.)
Номер договору про закупівлю: № 38-04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)