Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3021 (Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки )
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-04-08-000377-c 730e979a87894b058defa4b9d87b3c05
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загребельний Дмитро Миколайович

0665680238 tsnap_gai@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ "Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації" виконавчого комітету Гайсинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43448095
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., ГАЙСИН, вул. 2 провулок Високовича, 2
Контактна особа: Загребельний Дмитро Миколайович
0665680238
tsnap_gai@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 23:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
3021 (Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, ГАЙСИН, 2-й провулок Високовича,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару При умові наявності бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:50
Перелік змін.docx
14 квітня 2020 15:30
Оголошення- зі змінами.docx
14 квітня 2020 15:29
Тендерна_документацiя - в новій редакції.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 1.1.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 7.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 6.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_5.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 4.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_3.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_2.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_1.docx
15 квітня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:50
Перелік змін.docx
14 квітня 2020 15:30
Оголошення- зі змінами.docx
08 квітня 2020 11:41
Оголошення.docx
14 квітня 2020 15:29
Тендерна_документацiя - в новій редакції.docx
08 квітня 2020 11:41
Тендерна_документацiя.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 1.1.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 7.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 6.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_5.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток 4.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_3.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_2.docx
08 квітня 2020 11:41
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо згоди на обробку персональних даних та копії паспорту представника Учасника
Дата подання: 13 квітня 2020 10:34
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:13
Добрий день, шановний Замовник! Просимо відкоригувати тендерну документацію з наступних питань. Тендерною документацією (додаток 7) вимагається від Учасника надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, а також надати в складі тендерної пропозиції копію паспорту керівника та службової (посадової) особи Учасника (п. 3 переліку документів, що має надати Учасник, в додатку 1). Для того, щоб надати таку згоду відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" (далі – Закон) просимо включити до тендерної документації наступне: МЕТУ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (абз. 4 ст. 2 Закону: суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки; згідно з ч. 1 ст. 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних); СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ Учасником, та ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Замовником (абз. 3 ст. 2 Закону). Крім того, на виконання вимог ч. 2 ст. 12 Закону просимо включити до тендерної документації відомості "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону умов отримання Замовником торгів згоди Учасників на обробку їх персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; складу персональних даних; визначеної процедури обробки персональних даних, є законодавчою підставою Учаснику торгів не надавати згоду на обробку своїх персональних даних. У разі неможливості виконати Замовником зазначені вимоги (норми) Закону, пропонуємо виключити з тендерної документації відповідні положення про згоду Учасника на обробку персональних даних, а саме – додаток 7 до тендерної документації . Беручи до уваги зазначене вище, також зауважуємо про неможливість надання в складі тендерної пропозиції Учасником і копій паспортів його представників, оскільки електронними майданчиками для відкритих торгів (крім відкритих торгів з публікацією англійською мовою) НЕ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ можливість обмеження доступу до відповідних файлів Учасника, як конфіденційних. Таким чином, виконати вимогу тендерної документації про надання копії паспортів НЕМОЖЛИВО, оскільки на цей час така вимога порушує норми Закону України "Про захист персональних даних". У зв’язку з цим п. 3 переліку документів, що має надати Учасник, з додатку 1 до тендерної документації пропонуємо виключити. Дякуємо за відповіді та відкориговану тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 та тендерної документації в новій редакції (недолік усунутий, вищевказана вимога виключена).
Щодо техвимог до предмету закупівлі
Дата подання: 13 квітня 2020 11:53
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:14
Добрий день, шановний Замовник! Ґрунтуючись на багаторічному досвіді постачання та монтажу обладнання робочих станцій (РС) пропонуємо відкоригувати технічні вимоги (додаток 3 до тендерної документації), а саме. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" про те, що техспецифікація в тендерній документації НЕ ПОВИННА містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ. У зв’язку з цим в таблиці техвимог пропонуємо видалити посилання на конкретні назви елементів обладнання враховуючи те, що наведені в таблиці техвимоги є детальними та типовими для такого пердмету закупівлі. Враховуючи відсутність підстав та обґрунтування щодо підвищення типових технічних вимог до обладнання РС, враховуючи актуальні закупівельні ціни на обладнання РС, а також виходячи з бюджету оголошеної закупівлі, в таблиці техвимог: 1) в п. 1.3 зі складу обладнання виключити "маршрутизатора мережевий 10/100 мбіт/c з Wi-Fi" та "Патчкорд UTP, cat 5e, RJ45, 2 м – 2 шт." як такі, що не потрібні для такого обладнання. У зв'язку з цим з таблиці виключити пп. 1.3.5 стосовно маршрутизатора мережевий. Таке обладнання використоувало виключно для власних відомчих потреб, а ЦНАП воно не потрібно та не задіється ніяким чином. 2) в пп. 1.3.2, таблиці технічних вимог замінити монітори 23" на монітори 21,5", а тип матриці з IPS на TN+film (ДМС протягом 2016 – 2019 років ніколи не закуповувало для власних аналогічних робочих станцій монітори 23", що підтвержується відповідними технічними вимогами до таких закупівель; вимога ДМС для ЦНАП про монітори 23" є необґрунтовано завищеною, яка здорожує закупівельну ціну обладнання; санітарні норми для роботи за моніторами 23" є більшими ніж для моніторів 21,5"); у зв'язку з цим в пп. 1.3.1, 1.3.2 таблиці технічних вимог також замінити "інтерфейс та DVI-D, HDMI" на "інтерфейс D-Sub; DVI" відповідно; 3) в пп. 1.3.1 таблиці технічних вимог знизити вимогу до чипсету материнської плати з Intel B250 на Intel H110 та до блоку живлення в корпусі комп'ютера з 450 Вт до 400 Вт (обладнання в типовій конфігурації виконує одну спеціалізовану функцію, надійно та стало, відсутні будь які необхідності для підвищення його теххарактеристик, що необґрунтовано здорожує закупівлю); 4) в пп. 1.3.3. таблиці технічних вимог знизити вимогу до потужності ДБЖ з 1200 Вт / 600 Вт на 1000 Вт / 500 Вт через відсутність потреби в такому збільшенні. 5) в пп. 1.3.6 замінити виключити посилання на конкретний фотоспалах " MD-50SM" та радісинхронізатор "Falcon SH-25E". 6) в пп. 1.3.11 стосовно замінити Numpad i130 на Numpad i120; 7) в загальних вимогах до предмету закупівлі виключить пункт 4, оскільки предмет закупівлі не віднесений до переліку обладнання, обов'язкового для сертифікації в Україні. Для підтвердження висунутих рекомендацій щодо коригування висунутих технічних вимог пропонуємо вивчити технічні вимоги до обладнання робочих станцій у відповідній закупівлі ДМС (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-12-001216-b). Все обладнання працює, підстав для підвищення технічних вимог немає. Дякуємо за відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до обладнання і програмного забезпечення замовником були озвучені відповідно до отриманих роз’яснень від Управління держаної міграційної служби України у Вінницькій області (лист від 20.03.2020 року за № 109/01-18) де зазначене обладнання що входить до складу робочої станції.
Замовник, керуючись принципами прозорості, підтримки конкуренції та недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів сформулював вимоги до предмету закупівлі як до цілісного рішення як до робочої станції так можливістю примірники її програмного забезпечення, всі компоненти якого повинні забезпечувати повне узгодження між собою.
Наведені в додатку №3 до тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до жодного з виробників і можуть бути забезпечені різними виробниками такого класу обладнання.
Також зауважуємо що Ваше твердження з приводу озвученої специфікації, як такої що ДМС протягом 2016 – 2019 років ніколи не закуповувало та ЦНАП воно не потрібно є безпідставними та не підлягає задоволенню, оскільки відповідна робоча станція з аналогічними специфікаціями по Гайсинському району була придбана та встановлена через торгівельний майданчик Prozorro Краснопількою ОТГ для власного ЦНАП у 2018 році. Враховуючи вищевикладене, внесення озвучених Вами змін в техумови задоволенню не підлягають.
Щодо окремих положень тендерної документації
Дата подання: 13 квітня 2020 14:02
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:15
Добрий день, шановний Замовник! 1) Додаток 1.1 до тендерної документації потрібно виключити, оскільки він встановлює форму надання відомостей Учасником про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що суперечить вимогам п. 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації про надання Учасником відповідної довідки в довільній формі. Такий кваліфікаційний критерій для цієї закупівлі не є критичним, тому відомостей від Учасника в довільній формі достатньо. У зв'язку з цим потрібно виключити п. 13 з переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, який містить посилання на додаток 1.1 до тендерної документації. 2) Зміст пп. 5 п. 2 Розділу V тендерної документації щодо інформації про формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу та п. п. 1 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, потрібно до єдиної змістовності, оскільки ці всі відомості містяться в одному документі – статуті учасника та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Варто до дати до тендерної документації вимогу про надання замість копії статуту код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що передбачено ст. 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців". 3) Виключити з п. 6 розділу ІІІ тендерної документації вимогу про надання Учасниками: довідки в довільній формі про найменування товару, країну походження, а також інформацію про екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання; копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару, оскільки обладнання, що закуповується, НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО КОНТРОЛЬОВАНИХ ТОВАРІВ ТА НЕ ПІДЛЯГАЄ ОБОВ'ЯЗКОВІЙ СЕРТИФІКАЦІЇ; крім того, з 01 січня 2018 року ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 р. № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", яким визначались правові та економічні основи систем стандартизації та сертифікації, встановлювались організаційні форми їх функціонування на території України, в тому числі основні положення та вимоги до проведення обов'язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації, а також скасовані відповідні похідні нормативні документи. 4) Виключити з пп. 5 п. 2 Розділу V тендерної документації надання Учасниками інформації про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, оскільки процедура закупівлі проводиться шляхом електронного аукціону через авторизовані електронні майданчики, на яких зареєстровані Учасники, присутність представників Учасника не потрібна. Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 та тендерної документації у новій редакції (недолік усунутий, внесені відповідні зміни в технічну документацію).

Щодо документу "тендерна пропозиція" Переможця
Дата подання: 13 квітня 2020 14:14
Дата відповіді: 14 квітня 2020 16:16
Добрий день, шановний Замовник! Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, де заповнюються відповідні поля, та додаються документи, що підтверджують кваліфікацію учасника, вимоги ст. 17 Закону та документи щодо технічних аспектів предмету закупівлі (про що також зазначено в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації). Закон не передбачає можливості вимагати Замовником додаткових документів у паперовому вигляді, навіть, якщо вони відскановані! Отже, всі нормативні акти, які визначали форми "тендерних пропозицій", на цей час скасовані через втрату необхідності в них. Вся динаміка аукціону фіксується електронною системою закупівель та Замовник має можливість її роздрукувати, де будуть зазначені початкові ціни Учасників та кінцеві, тому потреби вимагати окремий документ з назвою "тендерна пропозиція" як до аукціону, так і після нього зі зміненою ціною є зайвим та суперечить Закону! Така вимога залишилась за звичкою з часів паперових тендерів. Про неможливість вимагання Замовником ОСОБЛИВО від Переможця тендерної пропозиції в любому вигляді можна ознайомитись в рішенні АМКУ за пунктом 1 скарги № UA-2016-05-04-000047-c.a3 з цього приводу. У зв'язку з цим потрібно виключити з тендерної документації: вимогу з п. 1 розділу ІІІ про приведену тендерну пропозицію; п. 10 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації; додаток 5 до тендерної документації. Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 та тендерної документації у новій редакції (недолік усунутий, внесені відповідні зміни, що дублюють вимоги в технічній документації).
Щодо довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах
Дата подання: 13 квітня 2020 14:23
Дата відповіді: 14 квітня 2020 14:51
Добрий день, шановний Замовник! Частиною другою ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначений склад тендерної документації, яким не передбачено надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку(ків). Згідно з вимогою частини третьої ст. 22 Закону відсутні підстави відповідно до законодавства (конкретні закони, акти Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти центральних органів виконавчої влади) надання такої інформації у складі тендерної пропозиції. Виходячи з цього, а також беручи до уваги, що кваліфікаційний критерій "наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)", встановлений частиною другою ст. 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель", втратив чинність разом із цим Законом 01 серпня 2016 року на підставі пункту 5 розділу ІХ Закону України "Про публічні закупівлі", а також керуючись статтею 19 Конституції України, згідно з якою ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, ДОВІДКА З ОБСЛУГОВУЮЧОГО БАНКУ ПРО НАЯВНІСТЬ РАХУНКУ(КІВ) та відсутність простроченої заборгованості за кредитами НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИСЬ Замовником. У зв'язку з цим потрібно виключити п. 9 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації. Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 (недолік усунутий, вищевказана вимога виключена)
Щодо техвимог до предмету закупівлі (2)
Дата подання: 14 квітня 2020 16:55
Дата відповіді: 15 квітня 2020 15:52
Дякуємо за усунення недоліків в тендерній документації. Проте стосовно технічних вимог до предмету закупівлі радимо вивчити відповідні параметри у тендерах, що вже відбулись в 2020 році або, на крайній випадок, в 2019 році. Особливо радимо переглянути технічні вимоги тендеру UA-2019-11-19-003255-b (ДП "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "БЕЗПЕКА"), який, нажаль, не відбувся, але має актуальні технічні вимоги до обладнання, які співвідносяться з ціною за комплект. При цьому зазначимо, що в зазначений тендер також ставилось запитання про виключення коммутатору та патчкордів як непотрібного обладнання. Всі інші параметри в ньому є адекватними. Посилання на лист регіонального управління ДМСУ є некоректним, оскільки його зміст учасники не можуть переглянути. В підтвердження того, що ДМСУ не закуповувало обладннання с параметрами, які зазначені Вами, є тендер UA-2018-07-12-001216-b разом з зазначеним тендером ДП "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "БЕЗПЕКА". Таким чином. виходячи з ціни обладнання на цей час, бюджету Вашої закупівлі, техпараметри ПОТРІБНо відкоригувати, що підтверджується досвідом постачання учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону, предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
При цьому наказом Міністерства економічного розвитку і торгів України від 17.03.2016 № 454 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Враховуючи вище викладене вважаємо, що замовник самостійно визначає предмет закупівлі та його складову специфікацію , аналогічного правового висновку по даним правовідносинам дійшов також Антимонопольного Комітету України у своїх роз’ясненнях ввід 30 березня 2018 р. Київ № 4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції»
Відповідно до ч.2 ст. 9 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оскільки, Управлінням Державної Міграційної Служби України у Вінницькій області (лист від 20.03.2020 року № 109/01 – 18) визначено, що робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки - включено 2 LЕD монітори діагоналлю - 23, саме тому відділ «Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації» виконавчого комітету Гайсинської міської ради не може самостійно змінювати вищевказані параметри.
Враховуючи вищевикладені нормативні приписи відділ «Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації» виконавчого комітету Гайсинської міської ради інформує Вас про неможливість внесення зміни щодо технічних вимог до предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-08-000377-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 13 квітня 2020 11:08
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (стосовно проекту договору про закупівлю та порядку змін його умов)
Всупереч вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) в тендерній документації не зазначений обов’язковий порядок змін його умов - проекту договору про закупівлю.
Пунктом 6 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, вимагається від Учасників надати погодження з проектом договору.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 7 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, вимагається від Учасників надати заповнений з його сторони проект договору.

Згідно з нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. За наявності заперечень щодо окремих умов договору кодексами України встановлена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов проекту договору.
У свою чергу, стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Таким чином, в Україні не існує законодавчих підстав для вимагання погодження з проектом договору, оскільки це суперечить засадам цивільного та господарського законодавства, Конституції України.

Враховуючи викладене, керуючись частиною першою статті 23 Закону, вимагаємо усунути Замовником порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме:

доповнити тендерну документацію обов’язковим порядком змін умов проекту договору про закупівлю, який передбачений п. 7 частини другої статті 22 Закону;

замінити в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації в складі документів тендерної пропозиції Учасника проектом договору на довідку, складену в довільній формі, про ознайомлення Учасником з проектом договору про закупівлю та погодження з запропонованими істотними умовами договору про закупівлю;

замінити в п. 6 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, гарантійний лист про погодження учасником з проектом договору на довідку, складену в довільній формі, про ознайомлення Учасником з проектом договору про закупівлю та погодження з запропонованими істотними умовами договору про закупівлю;

виключити п. 7 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, про надання учасником проекту договору, заповнений з боку Учасника, підписаний уповноваженою службовою (посадовою) особою Учасника та скріплений відбитком печатки;

зазначити в додатку 4 до тендерної документації, що проект договору про закупівлю не є остаточним і може бути доповнений та скоригований під час укладення договору з учасником – переможцем торгів з урахуванням специфіки предмету закупівлі, інших конкретних умов; зміна умов проекту договору про закупівлю під час укладення договору здійснюється з урахуванням вимог статті 181 Господарського кодексу України та у визначені частиною другою статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" строки укладення договору за результатами торгів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2020 16:05
Вiдповiдь на «Вимоги про усунення порушення»:
Замовником розглянуто вимогу від 13.12.2020 року за № 130420/01 «Щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі» та внесені наступні зміни, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020:
- тендерну документацію доповнено порядком змін умов проекту договору про закупівлю, який передбачений п. 7 частини другої статті 22 Закону;

- внесено замінити в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації в складі документів тендерної пропозиції Учасника проектом договору на довідку, складену в довільній формі, про ознайомлення Учасником з проектом договору про закупівлю та погодження з запропонованими істотними умовами договору про закупівлю;

- внесено замінити в п. 6 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, гарантійний лист про погодження учасником з проектом договору на довідку, складену в довільній формі, про ознайомлення Учасником з проектом договору про закупівлю та погодження з запропонованими істотними умовами договору про закупівлю;

- зазначено в додатку 4 до тендерної документації, що проект договору про закупівлю не є остаточним і може бути доповнений та скоригований під час укладення договору з учасником – переможцем торгів з урахуванням специфіки предмету закупівлі, інших конкретних умов; зміна умов проекту договору про закупівлю під час укладення договору здійснюється з урахуванням вимог статті 181 Господарського кодексу України та у визначені частиною другою статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" строки укладення договору за результатами торгів.

З приводу виключення п. 7 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, про надання учасником проекту договору, заповнений з боку Учасника, підписаний уповноваженою службовою (посадовою) особою Учасника та скріплений відбитком печатки – замовник відмовляє в повному обсязі з нищевказаних підстав:
Нормативні приписи Закону України “Про публічні закупівлі” установлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає в тендерній документації порядок зміни умов договору про закупівлю, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Крім цього відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 проект договору доповнено наступними нормативними приписами а саме: Наведений в цьому додатку проект договору про закупівлю не є остаточним і може бути доповнений та скоригований під час укладення договору з учасником – переможцем торгів з урахуванням специфіки предмету закупівлі, інших конкретних умов.
Зміна умов проекту договору про закупівлю під час укладення договору здійснюється з урахуванням вимог статті 181 Господарського кодексу України та у визначені частиною другою статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" строки укладення договору за результатами торгів

Документи подані скаржником

13 квітня 2020 11:08
IS_Gajsin_Vimoga-TD_PD.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 квітня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій