Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації
Очікувана вартість
1 170 446,40 UAH
UA-2020-04-08-000099-a eae2ac2ffedf4a98882ce6226d2b1269
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2020 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:43
Очікувана вартість: 1 170 446,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків. Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків. Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 09:01
ТД__З ЗАКРЕСЛЕНИМИ ДАННИМИ.doc
24 квітня 2020 09:01
Перелік змін.docx
24 квітня 2020 09:01
ТД__нова редакція.doc
08 квітня 2020 09:15
Оголошення (4).doc
08 квітня 2020 09:15
Договір.doc
24 квітня 2020 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 09:01
ТД__З ЗАКРЕСЛЕНИМИ ДАННИМИ.doc
24 квітня 2020 09:01
Перелік змін.docx
24 квітня 2020 09:01
ТД__нова редакція.doc
08 квітня 2020 09:15
ТД__Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації (3).doc
08 квітня 2020 09:15
Оголошення (4).doc
08 квітня 2020 09:15
Договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" 807 186,60
UAH з ПДВ
807 186,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 1 023 812,64
UAH з ПДВ
925 682,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЮР-ДЕЗ" 1 080 555,84
UAH з ПДВ
1 080 555,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС" 1 170 446,40
UAH з ПДВ
1 170 446,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 17:44
Довідка МВС Борисенко.pdf
04 травня 2020 15:03
Електронний підпис
04 травня 2020 14:26
Рейтинг_Скан(2).pdf
04 травня 2020 14:26
Рейтинг(2).zip
04 травня 2020 14:26
Ліцензія_скан(2).pdf
04 травня 2020 14:26
Лiцензiя(2).zip
04 травня 2020 14:26
Довіреність_скан(2).pdf
04 травня 2020 14:26
Довiренiсть_Рижий(2).zip
04 травня 2020 14:26
Гарантия_2133(1).zip
04 травня 2020 14:26
14_ISO 9001 2015.pdf
04 травня 2020 14:25
11_Лист відгук.pdf
04 травня 2020 14:25
9_Довідка ст. 17.pdf
04 травня 2020 14:25
4_Відомості пр юр.особу.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 15:08
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:28
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:27
Протокол №3 керівник.pdf
30 квітня 2020 12:27
Протокол НР.7Z
30 квітня 2020 12:27
Протокол НР зміни.7Z
30 квітня 2020 12:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 квітня 2020 12:27
Наказ Фролова Ю.М зміни.7Z
30 квітня 2020 12:27
Лист для клієнтів.7z
30 квітня 2020 12:27
Зміни до гарантії 2613-20.7z
30 квітня 2020 12:27
Гарантія 2613-20.7z
30 квітня 2020 12:27
Витяг із Статуту.7z
30 квітня 2020 12:27
Витяг із Статуту зміни.7z
30 квітня 2020 12:27
ВИПИСКА.pdf
30 квітня 2020 12:27
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

30 квітня 2020 15:29
А-Д 11.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 10.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 9.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 8.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 7.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 6.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 5.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 4.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 3.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 2.jpg
30 квітня 2020 15:29
А-Д 1.jpg

Публічні документи

23 квітня 2020 21:03
Електронний підпис
23 квітня 2020 21:01
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 21:01
Субпідрядник.pdf
23 квітня 2020 21:01
Опис послуг.pdf
23 квітня 2020 21:01
Лист-згода.pdf
23 квітня 2020 21:01
Застосування засобів.pdf
23 квітня 2020 21:01
Довкілля.pdf
23 квітня 2020 21:01
Відсутність підстав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЮР-ДЕЗ"

ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
#42809838
Переможець 807 186,60
UAH з ПДВ
08 травня 2020 09:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
#42809838
807 186,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 13:01
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:13
20338 Ду-2 (1).pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:12
Повідомлення ДУ2 Чела Україна (1).doc зміни до договору
27 січня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:51
20338 ДУ1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:51
Повідомлення ДУ Чела Україна (1).doc зміни до договору
30 грудня 2020 20:51
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 18:45
20338.pdf укладений
26 травня 2020 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору: пункт 8 частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 1.1., 3.2., 10.1. Договору, введення в дію Додатку №5 «Розрахунок вартості та періодичності надання послуг з дезінфекції та дезінсекцій пасажирських вагонів з 01.01.2021р. по 31.03.2021р.», Додатку №6 «Калькуляція вартості послуг з проведення з дезінфекції та дезінсекцій пасажирських вагонів на 2021 рік», внесення змін до розділу 16 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» 13. Номер додаткової угоди: №УЗ/ЦЛ-20338/Ю/Ду1 14. Сума договору після внесення змін: 917 286,59 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20338/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20338/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дата внесення змін до договору: 27.01.2021 рік; 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору, пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до Додатку №6 «Калькуляція вартості послуг з проведення з дезінфекції та дезінсекцій пасажирських вагонів на 2021 рік 13. Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №УЗ/ЦЛ-20338/Ю від 26.05.2020. 14. Сума договору після внесення змін: 917 286,59 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20338/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20338/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 342 480,80
UAH (в тому числі ПДВ 57 080,13 UAH)