Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення працівників дирекції
Очікувана вартість
54 720,00 UAH
UA-2020-04-07-003889-b 2687a63422d74fca9e26ecd219e085b2
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі вінницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20116650
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Закупівля для запобігання пандемії Covid-19 згідно постанови КМУ від 20.03.2020 № 225 зі змінами. Ідентифікатор плану: UA-P-2020-04-07-008155-b. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у договорі.

Всього маршрутів перевезень: 2 маршрути
Всього рейсів: по маршруту №1 – 25. По маршруту №2 - 25.

1) Маршрут №1 – Вінниця ЦехОП (м. Вінниця, пл. Привокзальна, 2) – с. Щітки – с.Писарівка - с. Хиженці–– с. Комарів - с. Оленівка – с. Великі Крушлинці – с.Гавришівка – Вінниця ЦехОП (м. Вінниця, пл. Привокзальна, 2).
2) Маршрут №2 – Вінниця ЦехОП (м. Вінниця, пл. Привокзальна, 2) – с. Мізяківські Хутора – с. Сальник – с. Сосонка – Вінниця ЦехОП (м. Вінниця, пл. Привокзальна, 2).
Перевізник зобов'язаний:
- надавати Замовнику послуги на умовах та в строки визначені Договором;
- забезпечувати якість наданих послуг відповідно до вимог, які узгоджені Перевізником із Замовником у Договорі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 рейс
Перевезення працівників дирекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата в розмірі 50% від вартості послуг згідно рахунка-фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури. Аванс 5 Банківські 50
Iнша подія Остаточна оплата суми в розмірі 50% від вартості послуг перераховується по завершенню поточного місяця на протязі 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

07 квітня 2020 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТП СЛОБОДЯНЮК "
#31255163
Переможець 54 150,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 20:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 21:05
09-05-364.pdf укладений
07 квітня 2020 20:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 12 травня 2020
Сума оплати за договором: 52 212,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 702,00 UAH)