«Реконструкція системи теплопостачання комунального закладу "Нікольська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа»
Очікувана вартість
7 783 742,40 UAH
UA-2020-04-07-003862-b 51ebe02c5be84f9293659f78601b5e5c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження замовника: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа замовника: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:21
Очікувана вартість: 7 783 742,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233 512,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2, строк виконання робіт відповідно до проекту 240 календарних днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція системи теплопостачання комунального закладу "Нікольська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька область, смт Нікольське, вул. Свободи, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 360 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "УКРКОТЛОСЕРВІС" 7 783 742,40
UAH з ПДВ
7 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 7 273 973,00
UAH з ПДВ
7 273 973,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нові теплотехнології 7 681 817,79
UAH з ПДВ
7 440 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АСТЕР-М 7 763 721,80
UAH з ПДВ
7 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:07
10.Ліцензії.PDF
24 квітня 2020 14:07
9.Довідка банку.PDF
24 квітня 2020 14:07
8.Баланс.PDF
24 квітня 2020 14:07
5.Субпідрядники.PDF
24 квітня 2020 14:07
4.Графік.PDF
24 квітня 2020 14:07
3.Зведена довідка.PDF
24 квітня 2020 14:07
2.Досвід.pdf
24 квітня 2020 14:07
1.Заява-пропозиція.PDF
24 квітня 2020 14:07
0.Банківська гарантія.rar

Публічні документи

26 квітня 2020 21:14
sign.p7s
26 квітня 2020 21:13
4. Графік.pdf
26 квітня 2020 21:13
10. Ліцензії.pdf
26 квітня 2020 21:13
2. Досвід.pdf
26 квітня 2020 21:13
0. Банківська гарантія.zip
26 квітня 2020 21:13
3. Зведена довідка.pdf
26 квітня 2020 21:13
1. Заява-пропозиція.pdf
26 квітня 2020 21:13
9. Довідка з банку.pdf
26 квітня 2020 21:13
5. Субпідрядники.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 09:49
10. Ліцензія.PDF
25 квітня 2020 09:49
9. Довiдка банку.pdf
25 квітня 2020 09:49
8. Баланс.pdf
25 квітня 2020 09:49
5. Субпідрядники.pdf
25 квітня 2020 09:49
3. Зведена довідка.pdf
25 квітня 2020 09:49
2. Досвід.pdf
25 квітня 2020 09:49
1. Заява-пропозиція.pdf
25 квітня 2020 09:49
0.Банківська гарантія.rar

Публічні документи

24 квітня 2020 15:50
sign.p7s
24 квітня 2020 14:59
sign.p7s
24 квітня 2020 14:45
10. Ліцензії.pdf
24 квітня 2020 14:45
9. Довідка банку.pdf
24 квітня 2020 14:45
8. Баланс.pdf
24 квітня 2020 14:45
5. Субпідрядники.pdf
24 квітня 2020 14:45
4. Графік.pdf
24 квітня 2020 14:45
3. Зведена довідка.pdf
24 квітня 2020 14:45
2. Досвід.pdf
24 квітня 2020 14:45
1. Заява-пропозиція.pdf
24 квітня 2020 14:45
0. Банківська гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "УКРКОТЛОСЕРВІС"
#13498467
Відхилено 7 250 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 21:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Відхилено 7 273 973,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 21:20
ТОВ Нові теплотехнології
#34027947
Відхилено 7 440 300,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 21:23
ТОВ АСТЕР-М
#35590228
Відхилено 7 530 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 21:35

Документи

04 травня 2020 21:19
sign.p7s
04 травня 2020 21:15
Пр-л 15(493)-Р1.pdf
27 квітня 2020 11:55
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

04 травня 2020 21:20
sign.p7s
04 травня 2020 21:20
Пр-л 15(493)-Р2.pdf

Документи

04 травня 2020 21:23
sign.p7s
04 травня 2020 21:22
Пр-л 15(493)-Р3.pdf

Документи

04 травня 2020 21:35
sign.p7s
04 травня 2020 21:24
Пр-л 15(493)-В.pdf
04 травня 2020 21:24
Пр-л 15(493)-Р4.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 травня 2020 21:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку