Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фармацевтична продукція (засоби для наркозу)» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція» 2 найменування.
Очікувана вартість
49 907,00 UAH
UA-2020-04-07-003781-b 3b694aea54634bf1bea04f61621da539
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Осельська

+380506547800
+380993630161
vkl226@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Олександра Осельська
+380506547800,+380993630161
vkl226@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225. Постанова КМУ № 248 від 29.03.2020 р. «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. N 225» Строк поставки – партіями згідно письмової заявки замовника (покупця).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
емул. д/інф. 10 мг/мл амп. 20 мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
300 флакон
ліофіл. д/р-ну д/ін. 1 г фл. №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225. Постанова КМУ № 248 від 29.03.2020 р. «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. N 225» Строк поставки – партіями згідно письмової заявки замовника (покупця). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 квітня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ"
#40819184
Переможець 49 907,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 18:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 15:07
Додаткова угода №1 від 07.07.20 до Договору №70 від 07.04.20.pdf зміни до договору
07 липня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 18:52
Договір 70 ФП.pdf укладений
07 квітня 2020 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у пункт 3.1 Договору, виклавши його в наступній редакцій: Загальна вартість Договору становить 49 907,00 грн. (Сорок дев’ять тисяч дев’ятсот сім грн, 00 коп.) у т.ч. ПДВ – 3 264,94 грн. (Три тисячі двісті шістдесят чотири грн, 94 коп.) (в тому числі: бюджетне зобов’язання за рахунок коштів міського бюджету 28 879,00 грн. (Двадцять вісім тисяч вісімсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ – 1 889,28 (Одна тисяча вісімсот вісімдесят дев’ять грн 28 коп.) та за рахунок коштів, які знаходяться на спеціальному рахунку в банківській установі «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування» у сумі –21 028,00 грн. (Двадцять одна тисяча двадцять вісім грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ – 1 375,66 грн. (Одна тисяча триста сімдесят п’ять грн 66 коп.). 2. У зв’язку із зміною джерела фінансування, внести зміни у пункт 15. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін Договору, виклавши реквізити Покупця у новій редакції: КНП «Міська лікарня №1» ЧМР 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226 Код ЄДРПОУ 01110972 тел.: (03720) 4-03-20 Р/ р UA523562820000026005051525676 в АТ КБ «Приватбанк» МФО 356282 3. Всі інші умови Договору № 70 від "07" квітня 2020 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують взяті по них зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках (по одному примірнику для кожної Сторони) і є невід’ємною частиною Договору № 70 від "07" квітня 2020 р
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 07.07.20 до Договору №70 від 07.04.20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 907,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 264,94 UAH)