Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стенд для регулювання і повірки однофазних приладів обліку електричної енергії (на 40 робочих місць, типу MTS140)
Stand for regulation and calibration of single-phase electric energy meters.
Stand for regulation and calibration of single-phase electric energy meters.
Очікувана вартість
5 418 000,00 UAH
UA-2020-04-07-003278-b ● 022f14fb35d74f71ae7b5a2e2dc99c90
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 23293513 |
Вебсайт: | https://www.soe.com.ua |
Місцезнаходження: | 40035, Україна , Сумська область обл., Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІВАНА СІРКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Васільєва Віра +380542659212 tv00@soe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Sumyoblenergo PJSC |
National ID: | 23293513 |
Contact point: |
Panchenko I. +380542659212 tv00@soe.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:30 |
Очікувана вартість: | 5 418 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,04% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95000 UAH |
Publication date: | 07 квітня 2020 16:31 |
Enquiries until: | 12 травня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 418 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,04 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стенд для регулювання і повірки однофазних приладів обліку електричної енергії (на 40 робочих місць, типу MTS140)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Харківська, 125
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Stand for regulation and calibration of single-phase electric energy meters.
CPV: 38430000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 09:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 09:07 |
№ 90 (Зміни Стенд 3).docx | |
15 травня 2020 09:07 |
Зміни 3.docx | |
15 травня 2020 09:07 |
ТД Стенд зі змінами 3.docx | |
14 травня 2020 09:44 |
ТД Стенд зі змінами 2.docx | |
14 травня 2020 09:44 |
Зміни 2.docx | |
14 травня 2020 09:44 |
№ 87 (Зміни Стенд 2).docx | |
07 травня 2020 11:48 |
№ 83 (Зміни Стенд).docx | |
07 травня 2020 11:48 |
ТД Стенд зі змінами.docx | |
07 травня 2020 11:48 |
Зміни.docx | |
07 квітня 2020 16:28 |
ТД Стенд.docx | |
07 квітня 2020 16:28 |
Проект договору.docx | |
07 квітня 2020 16:28 |
ОГОЛОШЕННЯ _ENG.doc |
15 травня 2020 09:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 травня 2020 09:07 |
№ 90 (Зміни Стенд 3).docx
|
|||||||||
15 травня 2020 09:07 |
Зміни 3.docx
|
|||||||||
15 травня 2020 09:07 |
ТД Стенд зі змінами 3.docx
|
|||||||||
14 травня 2020 09:44 |
ТД Стенд зі змінами 2.docx
|
|||||||||
14 травня 2020 09:44 |
Зміни 2.docx
|
|||||||||
14 травня 2020 09:44 |
№ 87 (Зміни Стенд 2).docx
|
|||||||||
07 травня 2020 11:48 |
№ 83 (Зміни Стенд).docx
|
|||||||||
07 травня 2020 11:48 |
ТД Стенд зі змінами.docx
|
|||||||||
07 травня 2020 11:48 |
Зміни.docx
|
|||||||||
07 квітня 2020 16:28 |
ТД Стенд.docx
|
|||||||||
07 квітня 2020 16:28 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
07 квітня 2020 16:28 |
ОГОЛОШЕННЯ _ENG.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність вимог щодо діапазону генерованої напруги генератора напруги та струму характеристикам заводу-виробника Zera
Дата подання: 11 травня 2020 17:47
Дата відповіді: 14 травня 2020 08:55
У технічних вимогах до Стенду для регулювання і повірки однофазних приладів обліку електричної енергії (на 40 робочих місць, типу MTS140) або еквівалент, які наведено у Додаток №3 до Тендерної документації, міститься вимога до генератора напруги і струму, а саме вимога до Діапазону генерованої напруги. Згідно цієї вимоги діапазон генерованої напруги генератора напруги та струму повинен бути від 0 до 320 В. Але згідно інформації, яка наведена на сторінці 4 специфікації до даного обладнання (MTS140) , що міститься на офіційному сайті компанії-виробника Zera (https://www.zera.de/fileadmin/pdf_and_more/Products/Meters/Stationary/ZPE_Pros_EXT_GB_V106.pdf), діапазон генерованої напруги генератора напруги та струму є від 40 В до 480 В (тобто джерело напруги MTS140 не видає значення менше за 40 В). Просимо змінити дану вимогу у відповідності до актуальних характеристик виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до вимоги готуються відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо п. 3.5 Проекту договору
Дата подання: 12 травня 2020 16:45
Дата відповіді: 14 травня 2020 08:57
Просимо розглянути пропозицію з наступним обгрунтуанням.
Оскільки вартість Товару містить імпортну складову, а проектом договору передбачена можливість здійснення оплати товару Покупцем з відстрочкою платежу (п. 4.2.1. Договору - протягом 180 календарних днів), то моментом здійснення відвідного перерахунку ціни товару має бути час оплати, а не відвантаження.
В іншому випадку Постачальник несе додатковий валютний ризик. Отже пропонуємо таку редакцію п. 3.5.:
«п. 3.5. У разі зміни міжбанківського курсу продажу (за даними системи ВалКлі) долара США /гривні на дату оплати Товару або, у разі виконання пункту 4.2.2. Договору – на дату здійснення передоплати Постачальнику за Товар, Постачальник може здійснити перерахунок ціни Товару та загальної суми Договору за формулою наведеною в п.3.4. Договору та виставляє Покупцю відкоригований рахунок-фактуру.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Згідно до ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (пункт 13.2.1 проекту договору). Інші застереження щодо змісту проекту договору відсутні. Тобто, Замовник має право вносити до змісту проекту договору будь-які умови, які не суперечить чинному законодавству. Зміст п. 3.5 проекту договору в тому варіанті, в якому він викладений в додатку № 4 до тендерної документації, не суперечить чинному законодавству України та є однаковим для всіх Учасників, тому вважаємо, що потреба викладення його в іншій редакції відсутня. До того ж, надаючи тендерну пропозицію, Учасник має прорахувати всі можливі ризики.
Згідно до ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (пункт 13.2.1 проекту договору). Інші застереження щодо змісту проекту договору відсутні. Тобто, Замовник має право вносити до змісту проекту договору будь-які умови, які не суперечить чинному законодавству. Зміст п. 3.5 проекту договору в тому варіанті, в якому він викладений в додатку № 4 до тендерної документації, не суперечить чинному законодавству України та є однаковим для всіх Учасників, тому вважаємо, що потреба викладення його в іншій редакції відсутня. До того ж, надаючи тендерну пропозицію, Учасник має прорахувати всі можливі ризики.
Стосовно можливості оплати Товару шляхом емісії простого векселя
Дата подання: 12 травня 2020 16:53
Дата відповіді: 14 травня 2020 08:57
Проект договору передбачає, можливість оплати Товару шляхом емісії простого векселя. При цьому, не визначено на який максимальний (граничний) строк його може бути емітовано. Наведене, враховуючи можливість відстрочення платежу у 180 днів створює додаткові ризики щодо прогнозування строків оплати, а також валютний ризик.
В зв’язку з чим, чи можливо виключити положення про можливість оплати простим векселем або визначити більше детально такі можливі вексельні зобов’язання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Повідомляємо, що визначений проектом договору порядок розрахунків не суперечить чинному законодавству України та є однаковим для всіх Учасників, не залежно від виробника обладнання, що ними буде пропонуватись.
Чинним законодавством передбачена можливість здійснення розрахунку за отриманий товар як шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника, так і шляхом безготівкового розрахунку у формі векселів.
Відповідно до положень Закону України «Про обіг векселів в Україні» умова щодо проведення розрахунків із застосуванням векселів обов'язково відображається у відповідному договорі, який укладається в письмовій формі. В дотримання вимог Закону України «Про обіг векселів в Україні» вважаємо, що в нашому випадку в проекті договору в достатній мірі прописані умови щодо проведення розрахунків із застосуванням векселів і уточнення не потребує.
Чинним законодавством передбачена можливість здійснення розрахунку за отриманий товар як шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника, так і шляхом безготівкового розрахунку у формі векселів.
Відповідно до положень Закону України «Про обіг векселів в Україні» умова щодо проведення розрахунків із застосуванням векселів обов'язково відображається у відповідному договорі, який укладається в письмовій формі. В дотримання вимог Закону України «Про обіг векселів в Україні» вважаємо, що в нашому випадку в проекті договору в достатній мірі прописані умови щодо проведення розрахунків із застосуванням векселів і уточнення не потребує.
Щодо роз'яснень деяких пунктів Проекту договору
Дата подання: 12 травня 2020 16:55
Дата відповіді: 14 травня 2020 08:58
Просимо пояснити, яких ризиків намагається уникнути Покупець положеннями п. 13.2. проекту договору, оскільки вони фактично дублюють положення п. 5.6. цього проекту договору з тією різницею, що наслідком не надання перелічених документів є кваліфікація таких дій як не укладення договору про закупівлю з вини учасника.
Більше того, наведені документи можуть бути відсутніми, на певний момент часу, у постачальника з об’єктивних мотивів (наприклад, ненадання виробником).
Чим обумовлений розмір штрафу у п. 8.4. проекту договору, який перевищує у два рази, встановлений у Господарському кодексі України (штраф у розмірі 40% від вартості неякісного Товару, проти 20%).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Повідомляємо, що викладений зміст п. 5.6 та п. 13.2 проекту договору не суперечить чинному законодавству.
Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (діючого на момент початку процедури закупівлі) та тендерної документації в складі тендерних пропозицій повинна міститися інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань та ін.).
Згідно до ст. 268 ГК України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. Номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Копії документів повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу.
Наявність зазначених документів дає можливість перевірити, чи всі вимоги до якості товару, які у них містяться, відповідають дійсним потребам і чи вони сформульовані там достатньо чітко.
Щодо розміру штрафу, передбаченого п. 8.4 проекту договору, відповідно до ч. 2 ст. 231 ГК України, штрафні санкції у розмірі 20 % вартості неякісного товару застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором. Договором у нас передбачено саме у розмірі 40 %.
Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (діючого на момент початку процедури закупівлі) та тендерної документації в складі тендерних пропозицій повинна міститися інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань та ін.).
Згідно до ст. 268 ГК України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. Номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Копії документів повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу.
Наявність зазначених документів дає можливість перевірити, чи всі вимоги до якості товару, які у них містяться, відповідають дійсним потребам і чи вони сформульовані там достатньо чітко.
Щодо розміру штрафу, передбаченого п. 8.4 проекту договору, відповідно до ч. 2 ст. 231 ГК України, штрафні санкції у розмірі 20 % вартості неякісного товару застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором. Договором у нас передбачено саме у розмірі 40 %.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 червня 2020
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 23293513 |
Місцезнаходження: | 40035, Україна, Сумська область обл., Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІВАНА СІРКА, будинок 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ЕЛ ЕНД ДЖИ МІТЕРІНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Інкос лайн" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" |
5 340 000,00
UAH з ПДВ
|
5 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛ ЕНД ДЖИ МІТЕРІНГ" |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 162 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" #34614572 |
Переможець |
5 160 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 15:55
|
2506-10 Договір стенд.pdf | укладений |
25 червня 2020 15:54
|