Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабельно-провідникова продукція
Очікувана вартість
1 677 429,25 UAH
UA-2020-04-07-002451-b 3978cc55277d4f2096437fd5266811da
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Оксана

(03842) 6-38-43 kravchuk.oksana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Кравчук Оксана
(03842) 6-38-43
kravchuk.oksana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:16
Очікувана вартість: 1 677 429,25 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція


Кабельно-провідникова продукція (детально згідно з Додатком № 3 Інформація про технічні характеристики)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15265 м
Кабельно -провідникова продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000022 ● 76dd847c60884b958028fddcb59aa791
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 09:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2020 №20
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 08.04.2020 № 20
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. UA-2020-04-07-002451-b 07.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-09 10:36:35

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-04-07-002451-b) Кабельно-провідникової продукції ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1) При здійсненні автоматичного вибору процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель,стосовно процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-04-07-002451-b спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-5_1 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю товарів або послуг).
Відповідно до частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник здійснює процедуру за предметом закупівлі, визначеним за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція очікуваною вартістю 1 677 429,25 гривень, що відповідає групі товарів, визначених відповідно до підрозділу 44300000-3 «Кабелі, дроти та супутня продукція» розділу 44000000-0 «Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури)» національного класифікатора.
Враховуючи викладене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником при оголошені закупівлі за предметом закупівлі товарів не враховані граничні розміри забезпечення тендерної пропозиції, встановлені частиною першою статті 24 Закону?

2) Відповідно до частини першої статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель» Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Таким чином, відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню.
В ході моніторингу виявлено, що згідно з оприлюдненим Замовником річним планом закупівлі за номером UA-P-2020-03-27-000778-c очікувана вартість предмета закупівлі складає 2 014 848,54 грн., що не відповідає очікуваній вартості в розмірі 1 677 429,25 грн, визначеній у оголошенні. Прощу пояснити виникнення зазначеної розбіжності.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-13 15:28:26

Пояснення на запит

Рішення тендерного комітету про надання поснення на запит (протокол № 400 від 13.04.2020)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-09 11:28:30

Додаток

Додаток до запиту про надання пояснень

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-13 15:33:12

Пояснення на запит

Рішення Тендерного комітету про надання пояснення на запит (протокол № 400 від 13.04.2020)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-14 20:48:24

Щодо уточнення інформації

На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області про надання пояснення, оприлюдненого 09.04.2020, Вами 15.04.2020 повідомлено, що на дату оприлюднення тендерної документації ВП ХАЕС здійснюється актуалізація вартості предмета закупівлі, шляхом моніторингу ціни. За результатами визначається стартова ціна закупівлі, яка зазначається в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Слід зазначити, що згідно статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі.
У разі необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом.
Зазначене узгоджується із позицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, викладеною в його роз’ясненнях.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо наявності у ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" нормативних документів, які регламентують порядок здійснення публічних закупівель в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та планування закупівель, відмінний від викладеного у Законі України «Про публічні закупівлі»?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-15 13:20:29

Відповідь на запит

Рішення Тендерного комітету (протокол № 425 від 15.04.2020)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення Тендерного комітету (протокол № 461 від 21.04.2020)

2020-04-21 14:18:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів

2020-04-21 14:36:16

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 квітня 2020 13:23
Коментар щодо відміни: Рішення Тендерного комітету (протокол № 425 від 15.04.2020)
Документи:
15 квітня 2020 13:23
Витяг з протоколу № 425.pdf