Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби, МНН: Дорназа альфа (дезоксирибонуклеаза)
Очікувана вартість
3 931 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001857-a f98f2facb4564188b5c0a477a291de27
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мигаль Світлана Михайлівна

380322707094 zusdmc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»
Код ЄДРПОУ: 02007101
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27
Контактна особа: Мигаль Світлана Михайлівна
380322707094
zusdmc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 15:12
Очікувана вартість: 3 931 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 793,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 упаковка
Лікарські засоби, МНН: Дорназа альфа (дезоксирибонуклеаза)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dornase alfa (desoxyribonuclease)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 15:35
проект договору.docx
07 квітня 2020 15:35
МТВ.docx
07 квітня 2020 15:34
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-10-000025 ● 6570aff71b174c9497626c75e09f8aa4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-07-001857-a 07.04.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення внаслідок неправильного розрахунку було усунуте шляхом відміни торгів. Зобов'язуємось надалі не допускати таких порушень. Дякуємо!

2020-04-21 16:06:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 квітня 2020 11:41
Коментар щодо відміни: На усунення помилки при оголошенні торгів
Документи:
14 квітня 2020 11:29
протокол відміни торгів.PDF