Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розвивально-предметна платформа, шляхом реконструкції КДНЗ «Топольок» з прибудовою спортивної зали, як засіб всебічного розвитку підростаючого покоління Чмирівської громади»
Очікувана вартість
15 643 768,52 UAH
UA-2020-04-07-001478-b 4e884471bab3403c82bdf9ea1cd92ba8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Володимирович Поповиченко

+380993624248 04337587@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧМИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СТАРОБІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41107622
Місцезнаходження: 92740, Україна , Луганська обл., с. Чмирівка, вул. ПОВІТРЯНОФЛОТСЬКА, будинок 52 А
Контактна особа: Максим Володимирович Поповиченко
+380993624248
04337587@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:37
Очікувана вартість: 15 643 768,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 218,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77774.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розвивально-предметна платформа, шляхом реконструкції КДНЗ «Топольок» з прибудовою спортивної зали, як засіб всебічного розвитку підростаючого покоління Чмирівської громади»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 12:31
Додаток 3.docx
07 квітня 2020 12:31
ТД зі змінами.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000015 ● 80e9fbd33b4b4e18a658f74c95cb4fd7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.06.2020 № 41
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 22.06.2020 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-07-001478-b 07.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-23 11:58:55

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Розвивально-предметна платформа, шляхом реконструкції КДНЗ «Топольок» з прибудовою спортивної зали, як засіб всебічного розвитку підростаючого покоління Чмирівської громади) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-07-001478-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
Яким чином тендерним комітетом (уповноваженою особою) Виконавчого комітету Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області було перевірено наявність фінансової спроможності учасника закупівлі передбаченої підпунктом 5.4 пункту 5 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції ?
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи. Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.


Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в
Луганській області Антон РИБАЛКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-26 17:15:36

Замовником під час кваліфікації учасника здійснено аналіз наданих документів щодо відповідності фінансової спроможності Учасника ТОВ «ОД-СТРОЙМОНТАЖ»

На Ваш запит від 23.06.2020р. надаємо наступні пояснення.
Замовником під час кваліфікації учасника здійснено аналіз відповідності наданих документів щодо фінансової спроможності Учасника ТОВ «ОД-СТРОЙМОНТАЖ», а саме вимогам п.5.4.3 тендерної документації, зокрема взято дані про середньорічний оборот коштів учасника за останні 4 (чотири) роки, завантажені учасником 22.04.2020р. о 13-56 год, назва «Пакет документів», а саме: (арк.4)- згідно звіту про фінансові результати за рік 2017 (код рядка 2000) фінансової звітності -чистий дохід від реалізації (товарів, робіт, послуг) склав: 8 590,6 тис. грн., без ПДВ. За аналогічний період попереднього року – 0 тис. грн. (арк.6)- згідно звіту про фінансові результати за рік 2018 (код рядка 2000) фінансової звітності -чистий дохід від реалізації (товарів, робіт, послуг) склав: 42 018,4 тис.грн., без ПДВ. (арк.9)- згідно звіту про фінансові результати за рік 2019 (код рядка 2000) фінансової звітності -чистий дохід від реалізації (товарів, робіт, послуг) склав 13 292,1 тис.грн., без ПДВ.
З урахуванням наданої учасником фінансової інформації оборот коштів у ТОВ «ОД-СТРОЙМОНТАЖ» складено по рокам: 8 590,8 тис. грн., 42 018,4 тис.грн., 13 292,1 тис.грн., тобто усього 63 901,3 тис. грн. Таким чином середнє арифметичне значення річних оборотів учасника за 4 роки складає: 15 975,3 тис. грн. що перевищує суму пропозиції Учасника.
Крім того повідомляємо, що вищезазначена сума визначена без врахування ПДВ, звертаємо увагу, що ПДВ додатково складає : 12 780,26 тис.грн.
Таким чином РАЗОМ за 4 роки сума складає: 76 681,56 тис.грн.
Шляхом розрахунку визначене середнє арифметичне значення річних оборотів учасника за рік, яке склало: 19 170,39 тис.грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі (далі- висновок), Замовник надає наступні заперечення щодо висвітлених у висновку порушень законодавства з публічних закупівель, які полягають у наступному. У висновку зазначено, що п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Проте ТОВ «ОД-Строймонтаж» в складі своєї тендерної пропозиції надано Статут, який не завірений підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. За цим питанням замовник зазначає наступне. В розділі III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» (надалі- Інструкція) передбачено, що у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. У свою чергу, підпунктом 2 пункту 1 розділу III Інструкції визначено, що тендерна Тендерна пропозиція повинна складатися з Статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. (для юридичних осіб). Тобто, цей підпункт не містить вираз про надання копії. Учасником викладена сканкопія оригіналу Статуту, який завірений відповідними печатками підприємства та нотаріуса, відтак на думку замовника, це не є порушенням Інструкції. Висновком зазначено, що ТОВ «ОД-Строймонтаж» в складі своєї тендерної пропозиції надано не підписані Пакти про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами та Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів англійською мовою, Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською мовою в електронній системі закупівель не розміщено, що не відповідає умовам тендерної документації. В цій частині, під час розгляду тендерної пропозиції та документів учасника, замовник виходив з наступного. Додатками 8 та 9 до тендерної документації передбачено, що вони подаються у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), учасник не повинен відступати від даної форми. Пакт про згоду щодо професійної наданий учасником на своєму фірмовому бланку з зазначенням посаду та ПІБ керівника учасника та скріплений печатками учасника та підписами керівника. Файл «Тендерна пропозиція» на стор.21 містить пакт щодо дотримання екологічних та соціальних на англійською мовою, він також розміщений на бланку учасника та скріплений підписом керівника та печаткою учасника. Окрім вищезазначеного положення, підпуктом 6 пункту 1 розділу III Інструкції передбачено, що Тендерна пропозиція повинна складатися з документально підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Проект договору містить додаток №5 Пакт про згоду щодо професійної чесності (Має бути складений згідно додатку 8 до Тендерної документації, з підписом уповноваженої особи та печаткою Підрядника, англійською та українською мовами) та додаток №6 Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів (Має бути складений згідно додатку 9 до Тендерної документації, з підписом уповноваженої особи та печаткою Підрядника, англійською та українською мовами). Погодивши своєю підписом та печаткою проект договору та додатків №№ 5 та 6, учасник погодив і пакти. Разом з тим, замовник зазначає, що усі пакти також в необхідній кількості підписані підрядником під час укладення договору підряду №61 від 02.06.2020р., та вони розміщені в системі «Прозоро» 03.06.2020 о 17-36 год. Непроставлення учасником підпису в цих пактах тендерної пропозиції у місці в рядках, зазначених для розташування підпису, замовником віднесено до формальної (несуттєвої) технічної помилки згідно з ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та п.II розд.III Інструкції, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Висновком зазначено, що ТОВ «ОД-Строймонтаж» на вимогу пп. 11 п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надано копію ліцензії строк дії якої по 09 березня 2019 року, що не відповідає умовам пп. 11 п. 1 розділу 3 тендерної документації. Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що пп. 11 п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 4 до тендерної документації передбачено надання довідки, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт з обов’язковим наданням копій ліцензій таких субпідрядних організацій які повинні бути чинними. Проте ТОВ «ОД-Строймонтаж» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку із зазначенням субпідрядної організації «Приватне підприємство «Рост-Енерджі»», строк дії ліцензії якого по 25 серпня 2018 року. Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника. замовником надана оцінка викладеним у складі тендерної пропозиції учасником копій ліцензії учасника та ліцензії субпідрядника ПП «Рост-Енерджі». Замовник виходив з наступного. 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. З дня набуття чинності постанови КМУ №238 від 10.03.2017 всі раніше видані чинні ліцензії стали безстроковими . Строк дії ліцензії учасника (по 09.03.2019р.) та субпідрядника ПП «Рост-Енерджі» (по 28.08.2048р.)- згідно із законодавством відповідно рахуються безстроковими. Частина 6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-VIII передбачає лише право ліцензіата за його заявою, в переоформлені ліцензій відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк. У висновку зазначено: передбачено надання довідки про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі з додаванням до довідки завірених копій відповідних договорів на залучені (орендовані) машини і механізми. Проте ТОВ «ОД-Строймонтаж» в складі своєї тендерної пропозиції надано Договір від 08.01.2020 № 17 про надання послуг автотехнікою (прокат вантажних автомобілів із водієм), який не містить інформації про машини і механізми зазначені у вищевикладеній довідці. Крім того договір оренди будівельної техніки зазначеної в довідці про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та у Підсумковій відомості ресурсів наданої в складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не розміщено. Пунктом 5.1.1 Інструкції передбачено, що Учасник зобов’язаний надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. В свою чергу Додаток 5 передбачає надання відомостей про залучення власної або орендованої техніки. До довідки додаються: - завірені копії відповідних офіційних документів (технічних паспортів тощо) - на власні машини/механізми; - завірені копії відповідних договорів на залучені (орендовані) машини і механізми. Учасником наданий договір 17 від 08.01.2020р. між ним та КП «Жилбудсервіс» про надання послуг. Відповідно до п.1.1 цього договору КП «Жилбудсервіс» надає ТОВ «ОД-Строймонтаж» послуги авто технікою з водієм. Згідно п.2.1 договору КП «Жилбудсервіс» зобов’язується надавати ТОВ «ОД-Строймонтаж» справну техніку з кваліфікованим екіпажем. Цей договір підпадає під поняття договору залучення техніки. Разом з тим, Довідкою Учасник зазначив інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, що не забороняється тендерною документацією, яка в свою чергу не містить вимог щодо документального підтвердження відповідними договорами субпідряду залучення машин і механізмів та обладнання субпідрядних організацій. У висновку зазначено: п. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 6 до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковою наявністю сертифікованого інженера-проектувальника з наданням копії відповідного сертифікату, засвідченої інженером-проектувальником, проте надана в складі ТОВ «ОД-Строймонтаж» копія кваліфікаційного сертифікату (серія АР № 007734), інженером-проектувальником не засвідчена, Крім того, Додатком 6 до тендерної документації передбачено надання копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці), проте кваліфікацію покрівельника, механіка – Мельника Анатолія Леонідовича, зазначеного в довідці не підтверджено (надано свідоцтво про присвоєння 4-го розряду з професії електрозварник ручного зварювання), що не відповідає кваліфікаційним критеріям. Замовник зазначає, що учасником надана копія сертифікату АР 007734 Свєтличного Ю.С., який містить завірення сертифікату підписом керівника учасника та печаткою підприємства-учасника, та разом з тим підписом відмінним від підпису керівника учасника. Інструкція не містить вимог щодо перевірки або витребування будь-яких документів щодо справжності підписів інших осіб, окрім підпису представника учасника. Таким чином, ці два підписи на сертифікаті відповідають вимогам Інструкції, а відтак тендерній документації. Крім того, відповідно до ч.7 ст.28 Закону замовник звернувся за підтвердженням інформації щодо кваліфікації та професії інженера-проектувальника Свєтличного Ю.С. до відкритих джерел- до Реєстру атестованих осіб (http://asdev.com.ua/), відомостями з якого містять підтвердження чинності сертифікату. Щодо копії документа про освіту залученого до виконання робіт Мельника А.Л. замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника виходив з наступного. Тендерна документація не містить вимог щодо підтвердження документом про освіту саме тієї робітничої спеціальності, на яку залучений працівник згідно наказу підприємства-учасника. На підтвердження отриманої Мельником освіти, учасником в складі тендерної пропозиції надана копія свідоцтва про навчання робітничій професії в Щастинському ліцеї автомобільного транспорту (файл 22), що відповідає вимогам Тендерної документації. У висновку зазначено: Додатком 6 до тендерної документації передбачено надання копій документів, які підтверджують, що працівники інженерних професій та працівники робітничих професій працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копії першої та двох-трьох останніх заповнених сторінок трудової книжки з інформацією про працевлаштування, копію договору або контракту, діючих на весь період виконання робіт). На підтвердження працевлаштування в учасника зазначених в довідці головного інженера Гординського Костянтина Олександровича та бухгалтера Гординської Олени Петрівни учасник у складі тендерної пропозиції надав копії наказів про призначення на посади (файл 11): Гординский К.О. - №4/7 від 01.04.2017р., Гординська О.П.-№118/1 від 01.09.2017р. У висновку зазначено, що на вимогу п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 7 до тендерної документації надано довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, яка містить 2 договори за 2018 рік, які не підтверджують загальний досвід роботи учасника не менше 4 років, копії підтверджуючих документів (акти виконаних робіт КБ-2В) надано не в повному обсязі, що не відповідає вимогам п.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 7 до тендерної документації, та кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону №922. Крім того, Додатком 7 до тендерної документації передбачено надання листа відгуку від замовника (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору, ціни договору та інформації про належне виконання договору, проте вищезазначені листи-відгуки не містять дати і номеру договору, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону № 922. Крім того, в листі-відгукі Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування від 22.04.2020 №03-30/715, наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОД-Строймонтаж» вказана сума договору, яка не відповідає довідці про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів наданій ТОВ «ОД-Строймонтаж» в складі своєї тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 7 до тендерної документації, та кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону №922. Зазначаємо, що приписами п.5 розділу III Інструкції передбачено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Разом з тим, у додатку №7 до тендерної документації визначено, що аналогічним договором вважається договір на виконання аналогічного за предметом закупівлі робіт за період 2016-2019 років. На підтвердженням досвіду, учасником надано 2 аналогічні договори за 2018 рік з вартістю кожного не менше ніж 30% від суми тендерної пропозиції, що відповідає Інструкції. На підтвердження загального досвіду роботи не менше 4 років учасником у складі тендерної пропозиції надані фінансові звіти підприємства-учасника із звітами про фінансові результати за 2016-2019 роки, які підтверджують про те, що підприємство-учасник вже робило з 2016 року, відтак ці фінансові звіти підтверджують 4-річний досвід роботи, що також відповідає Інструкції, а відтак тендерній документації. Додатком №7 визначено, що довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів подається з наданням договору та актів виконаних будівельних робіт КБ-2В, довідка КБ-3 по договору, а також оригіналом листа - відгуку, від замовника (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору, ціни договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Під час розгляду та аналізу наданих учасником актів виконаних робіт КБ-2В прийнято до уваги, що тендерна документація не містить вимог щодо конкретної суми цих актів за виконаними договорами (у повному обсязі або частково), відтак загальна сума наданих учасником актів виконаних будівельних робіт КБ-2В відповідає тендерній документації. Надані учасником листи-відгуки не містили посилання на дати та номери виконаних договорів, відтак на підставі ч.7 ст.28 Закону замовник звернувся за отриманням підтвердження інформації, наданої учасником згідно листів-відгуків, до замовників зазначених у договорах робіт за кодом ЄДРПОУ - до департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської ОДА (далі-Департамент будівництва Луганської ОДА) , який є правонаступником реорганізованого замовника за Довідкою про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів- управління капітального будівництва Луганської ОДА. Листом від 05.05.2020 № 03-30/762 Департамент будівництва Луганської ОДА надав інформацію про належне виконання, якісно та у встановлений термін ТОВ «ОД-СТРОЙМОНТАЖ» виконання договору № 44 від 28.09.2018р. на суму 8040252,00 грн. «Будівництво Веселівської сільської лікарської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини (з житлом для лікаря) за адресою: вулиця Трудова, село Веселе, Старобільський район, Луганська область»; листом від 05.05.2020 № 03-30/761 Департамент будівництва Луганської ОДА надав інформацію про належне виконання, якісно та у встановлений термін ТОВ «ОД-СТРОЙМОНТАЖ» договору № 45 від 02.10.2018р. на суму 6539266,80 грн «Будівництво амбулаторії загальної практики-сімейної медицини селища Підлісне (з житлом для лікаря) за адресою: вул.Центральна, селище Підлісне, Попаснянський район, Луганська область». Отже, замовник зазначає, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.

2020-07-10 11:16:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ" 15 643 305,48
UAH з ПДВ
15 643 305,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МРІЯБУД" 15 643 680,24
UAH з ПДВ
15 643 680,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 17:47
ДПС.pdf
14 травня 2020 17:47
справка мвд.pdf
22 квітня 2020 13:58
Форма 2.pdf
22 квітня 2020 13:56
Тендерна ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 квітня 2020 13:56
Пакет документів.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 6_1_1 по 7_1_3.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_22.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_20_21.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_18.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_16.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_15.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_14.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_13.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_12.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_11.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_10.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_9.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_8.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_7.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_6.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_5.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_4.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_3.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_2.pdf
22 квітня 2020 13:56
лок кошторис 2_1_1.pdf
22 квітня 2020 13:56
Кошторисний озрахунок.pdf
22 квітня 2020 13:56
Договірна ціна.pdf
22 квітня 2020 13:56
Відомість ресурсів.pdf
22 квітня 2020 13:56
Лист_видгук_.pdf
22 квітня 2020 13:56
Устав ОД-С.pdf
22 квітня 2020 13:56
сертифікат.pdf
22 квітня 2020 13:56
Протоколи.pdf
22 квітня 2020 13:56
працівники.pdf
22 квітня 2020 13:56
Паспорт та код.pdf
22 квітня 2020 13:56
Наказ.pdf
22 квітня 2020 13:56
Лист_видгук.pdf
22 квітня 2020 13:56
лист.pdf
22 квітня 2020 13:56
КБ-2 УКС Вес амб квіт 2019.pdf
22 квітня 2020 13:56
КБ-2 УКС Вес амб груд 2018.pdf
22 квітня 2020 13:56
кб аналогічні.pdf
22 квітня 2020 13:56
Дозвіл.pdf
22 квітня 2020 13:56
Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2020 13:56
Витяг ОД-С 08.10.2019.pdf
22 квітня 2020 13:56
аренда 1 и 2.pdf
22 квітня 2020 13:56
2016 звітність.pdf
22 квітня 2020 13:56
45 (1).PDF
22 квітня 2020 13:56
44_1.PDF
22 квітня 2020 13:56
77.pdf
22 квітня 2020 13:56
66.pdf
22 квітня 2020 13:56
55.pdf
22 квітня 2020 13:56
44.pdf
22 квітня 2020 13:56
33.pdf
22 квітня 2020 13:56
22.pdf
22 квітня 2020 13:56
12.pdf
22 квітня 2020 13:56
11.pdf
22 квітня 2020 13:56
10.pdf
22 квітня 2020 13:56
9.pdf
22 квітня 2020 13:56
8.pdf
22 квітня 2020 13:56
7.pdf
22 квітня 2020 13:56
6.pdf
22 квітня 2020 13:56
5.pdf
22 квітня 2020 13:56
4.pdf
22 квітня 2020 13:56
3.pdf
22 квітня 2020 13:56
2.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 12:38
КОШТОРИС.7z
22 квітня 2020 12:38
Наявність досвіду.7z
22 квітня 2020 12:38
Наявність працівників.7z
22 квітня 2020 12:38
Наявність обладнання.7z
22 квітня 2020 12:38
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ"

ТОВ "МРІЯБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ"
#39937448
15 643 305,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 18:05
SCAN0030.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 18:05
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 18:56
Дод угода 10.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 18:54
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 13:51
ДУ 9 продовження.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 11:29
ДУ 8.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 16:52
ДУ 7.PDF зміни до договору
20 липня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 11:54
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
14 червня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 17:34
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
11 березня 2021 17:32
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:18
Доп 4.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 16:42
Ду 3.PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:28
Дод уг 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 09:34
SCAN0079.PDF зміни до договору
30 червня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 18:00
SCAN0060.PDF укладений
03 червня 2020 17:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесено зміни до розділів договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою дотримання якості робіт відповідно до вимог ч. 2 ст. 857 Цивільного кодексу України, враховуючи що Договір відповідно до умов визначених пункту 18.1. Договору набрав чинності з дати отримання резолюції ЄІБ "без заперечень" з 21.08.2020 року, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою покращення якості предмету закупівлі, Сторони вирішили внести зміни до Додатків № 2 та № 2 Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу 20 Договору (Місцезнаходження та банківські реквізити сторін)
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни та викласти в новій редакції Додаток № 2 та Додаток № 2 до Договору, які додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийняли рішення щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. За результатами змін прийнято рішення продовжити строк дії договору до 30.10.2021 року. Внесено зміни до календарного графіку Додаток № 2 та плану фінансування Додаток №3, в результаті змін додатки опубліковано в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення плану фінансування будівництва на поточний рік внесено зміни до Додатку № 3 Договору та викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийняли рішення про внесення змін банківських реквізитів Замовника щодо банківського рахунку Замовника
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийняли рішення викласти Додаток 3 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою обсягів фінансування з державного бюджету сторони прийняли рішення про продовження строку дії договору до 31.12.2021 року та внести зміни до п. 18.1. Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийняли рішення про внесення уточнення до плану фінансування шляхом здійснення змін до Додатку № 3 Договору та викласти його в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийняли рішення продовжити строк дії договору до 31.03.2022 року та викласти пункт 18.1. Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML