Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування системи відеоспостереження в смт Крижопіль
Очікувана вартість
347 000,00 UAH
UA-2020-04-07-001206-c 1b9c03859c9b47dd860ecc766aea17f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Олена Володимирівна

+380434022289 kryzhopil_sel_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крижопільська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04325940
Вебсайт: http://krselrada.gov.ua
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопіль, вул. Героїв України, буд 59
Контактна особа: Бойко Олена Володимирівна
+380434022289
kryzhopil_sel_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 15:53
Очікувана вартість: 347 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Облаштування системи відеоспостереження в смт Крижопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24600, Україна, Вінницька область, смт Крижопіль, вул. Героїв України, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:45
Перелік змін до ТД.pdf
15 квітня 2020 15:45
Протокол засідання ТК про внесення змін до ТД.pdf
15 квітня 2020 15:45
Тендерна_документацiя.doc
07 квітня 2020 16:47
Тендерна_документацiя.doc
07 квітня 2020 16:45
Тендерна_документацiя.doc
15 квітня 2020 15:45
Додаток4_Проект_Договір.docx
07 квітня 2020 16:45
Додаток4_Проект_Договір.docx
15 квітня 2020 15:45
Додаток2_форма_тендерної_пропозицiї.doc
07 квітня 2020 16:45
Додаток2_форма_тендерної_пропозицiї.doc
15 квітня 2020 15:45
Додаток1_Квалiфiкацiйнi_критерiї.docx
07 квітня 2020 16:45
Додаток1_Квалiфiкацiйнi_критерiї.docx
15 квітня 2020 15:45
додаток_5 стаття 17.docx
07 квітня 2020 16:45
додаток_5 стаття 17.docx
15 квітня 2020 15:45
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
07 квітня 2020 16:45
Додаток 3 Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-001206-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ", Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 12 квітня 2020 21:15
Вимога про внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6.3., розділу 6 «Вимоги до послуг» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником зазначено, що:

«Обладнання, яке у своєму складі має програмне забезпечення, на використання якого необхідна ліцензія, повинно постачатись із відповідним програмним забезпеченням та із діючою ліцензією, термін дії якої є довічним, про що Учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної та копій відповідних документів, що підтверджують наявність та термін дії ліцензії».

Проте, аналізуючи технічні вимоги та тендерну документацію до даної закупівлі - вбачається, що Замовник самостійно придбав певне обладнання, яке під час виконання робіт та надання послуг згідно предмету даної закупівлі має бути змонтоване, налаштоване та підключене Учасником. Зазначене обладнання, перелік якого вказане в п. 5.1. Додатку 3 до тендерної документації, є спеціалізованим і програмне забезпечення до нього постачається разом з ним, у складі такого обладнання, та ліцензується виробником або відповідним офіційним дистриб’ютором такого обладнання. Оскільки Учасник даної закупівлі не здійснює постачання такого обладнання Замовнику – він не може гарантувати легальність походження такого обладнання та його ввезення на митну територію України, що в свою чергу не дає можливості гарантувати доступність ліцензій та оновлення ліцензій для такого обладнання.
Таким чином, вищевказана вимога Замовника про забезпечення Учасником ліцензій на програмне забезпечення обладнання яке не постачається учасником – є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки створює додаткові, безпідставні, зобов’язання та витрати для учасника, та робить умови даної закупівлі простішими для суб’єкта господарювання, який поставляв Замовнику вищевказане обладнання.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та уточнити в ній, що вищеописана вимога стосується виключно обладнання, яке поставлятиметься Учасником, в межах даної закупівлі та не поширюється на обладнання, яяке було самостійно придбане Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 14:19
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями або звернення з вимогами щодо тендерної документації надати роз’яснення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону. Замовником було розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині уточнення у п.6.3 Розділу 6 Додатку 3 до тендерної документації, а саме, щодо того, якого саме обладнання стосується вимога надання довідки довільної форми та копій відповідних документів, що підтверджують наявність та термін дії ліцензії, у випадку, якщо обладнання у своєму складі має програмне забезпечення, використання якого передбачає наявність такої ліцензії. Варто зауважити, що будь які вимоги тендерної документації стосуються обладнання, яке постачається в рамках процедури закупівлі, стосовно якої ця тендерна документація застосовується. Таким чином, учасник має вважати, що вимога, стосовно якої у учасника склались сумніви та якої стосується дана вимога стосується виключно обладнання, яке має постачатись в рамках цієї закупівлі, і ніяк не може стосуватись обладнання, яке постачалось чи має постачатись замовнику або закуповувалось замовником в рамках інших процедур закупівель. Разом із тим, перелік обладнання, яке було придбано замовником в рамках інших процедур закупівель, але монтаж та налаштування якого передбачається в рамках цієї закупівлі наведено у Додатку 3 до тендерної документації виключно з метою якісного та ефективного визначення учасником об’ємів робіт та розуміння цілісності системи відеоспостереження, для якісного прийняття учасником технічних рішень та підбору обладнання, що постачається в рамках цієї закупівлі, яке було б сумісне з уже наявним у замовника обладнанням.
Враховуючи ч.2 ст.23 (Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації) Закону та з метою уникнення непорозумінь уточнення зазначеної вимоги замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України.
(Абзац де це прописано доповнити реченням такого змісту: Ця вимога стосується лише обладнання, яке постачається Учасником в рамках цієї процедури закупівлі, і не стосується обладнання, яке є у наявності у Замовника)
Номер вимоги: UA-2020-04-07-001206-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ", Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 12 квітня 2020 21:20
Вимога про внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до розділу 4 «Склад системи» Додатка 3 до Тендерної документації, Замовником зазначено, що Система повинна складатися з таких основних підсистем:
1. Моніторинговий центр в черговій частині відділення поліції (смт Крижопіль, вул. полковника Зеленського, 3).
2. Моніторинговий центр в приміщенні селищної ради (смт Крижопіль, вул. Героїв України, 59)
3. Вузли оглядового відеоспостереження.
4. Вузли відеоспостереження з розпізнаванням номерних знаків автомобілів.
5. Вузли для відеоспостереження з розпізнаванням обличчя (автовокзал, залізничний вокзал та центральна площа).

Враховуючи склад системи, зазначений Замовником, а саме місця розташування, Замовником не зазначено, яким чином буде забезпечено виконання ЗУ «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», в частині отримання відповідних технічних умов від власника інфраструктури, та на кого покладаються відповідні витрати під час виконання робіт, та подальша оплата за розміщення відповідного обладнання на об’єктах інфраструктури що не перебувають у власності чи володінні Замовника.

Враховуючи, що вищевказані обставини мають суттєве значення для розрахунку цінової пропозиції по даній закупівлі – вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити в ній інформацію з вищевказаних питань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 14:26
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями або звернення з вимогами щодо тендерної документації надати роз’яснення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону. Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині вирішення питань доступу до об’єктів інфраструктури, на яких буде монтуватись обладнання та яке не перебуває у власності чи володінні Замовника. Замовник надає роз’яснення стосовно цього. А саме, роз’яснюємо, що питання доступу до об’єктів інфраструктури, на яких буде здійснюватись монтаж обладнання, але які не перебувають у власності чи володінні замовника буде вирішуватись замовником самостійно із власниками таких об’єктів, усі витрати, пов’язані із цим лягають на замовника. В рамках цієї процедури закупівлі встановлено вимоги лише щодо налагодження Учасником співпраці із визначеним провайдером оптоволоконного зв’язку, з метою уніфікації вимог провайдера та обладнання, яке буде постачатись учасником та прийняття відповідних технічних рішень для забезпечення якісної роботи системи відеоспостереження в подальшому. Щодо цього відповідна вимога зазначена в тендерній документації.
Враховуючи ч.2 ст.23 (Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації) Закону Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
(Додати абзац такого змісту: Питання доступу до об’єктів інфраструктури, на яких буде здійснюватись монтаж обладнання, але які не перебувають у власності чи володінні замовника буде вирішуватись замовником самостійно із власниками таких об’єктів, усі витрати, пов’язані із цим лягають на замовника (крім вимоги налагодження співпраці з провайдером оптоволоконної мережі зв’язку та прийняття технічних рішень щодо цього))
Номер вимоги: UA-2020-04-07-001206-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ", Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 12 квітня 2020 21:26
Вимога про внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6.1.1., розділу 6 «Вимоги до послуг» Додатка 3 до Тендерної документації, Замовником зазначено, що монтажні послуги включають в себе в тому числі «підключення усіх вузлів системи до існуючої оптоволоконної мережі інтернет провайдера RadioNet». Зазначена обставина прямо суперечить розділу 1 «Загальні вимоги» Додатка 3 до Тендерної документації, оскільки звужує права Учасника на пошук іншого провайдера, оскільки на Учасника покладається вибір та вирішення співпраці з будь-яким з провайдерів, а саме: «Учасник повинен гарантувати використання для монтажу системи відеоспостереження обладнання, яке буде налаштовуватись, обслуговуватись та працювати у комплекті з тим обладнанням, яке є в наявності у замовника і надається для монтажу, а також забезпечувати підключення і безперебійну роботу з існуючими лініями оптоволоконного зв’язку і співпрацю з місцевим провайдером RadioNet, про що учасник повинен надати гарантійного листа, у якому вказати з яким із провайдерів буде налагоджуватись співпраця, яким чином буде здійснюватись підключення, на яких умовах буде надаватись послуга з передачі даних, які технологічні рішення для цього будуть використані. Вартість послуг з підключення до існуючих мереж оптоволоконного зв’язку та обладнання для цього повинна бути врахована учасником при підготовці тендерної пропозиції».

Вищевказане положення є незаконним та дискримінаційним, оскільки безпідставно звужує можливості учасників на вибір інтернет-провайдера, до мережі якого буде підключатися змонтоване обладнання та створює непередбачені чинним законодавством переваги при участі в даній закупівлі для суб’єктів господарювання, що вже налагоджену співпрацю з зазначеним в тендерній документації провайдером.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищевказані незаконні та дискримінаційні положення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 14:34
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями або звернення з вимогами щодо тендерної документації надати роз’яснення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону. Враховуючи зазначене, Замовник надає роз’яснення стосовно вказаної Вами вимоги. Щодо налагодження співпраці з визначеним інтернет провайдером існуючої оптоволоконної мережі Замовником встановлено таку вимогу виключно із тієї причини, що в результаті аналізу існуючих оптоволоконних мереж на території селища Крижопіль та проведених консультацій з усіма провайдерами, які діють на території селища та мають у власності такі мережі лише один інтернет провайдер власник оптоволоконних мереж на території селища Крижопіль має технічну можливість та інфраструктуру, яка здатна забезпечити можливість здійснення підключення визначених вузлів системи відеоспостереження та забезпечити якісну передачу даних, що забезпечить стабільну роботу системи в подальшому. Разом із тим, питання співпраці Замовника із інтернет-провайдером не обмежується цією процедурою закупівлі і не є її предметом. Крім того визначений інтернет провайдер гарантує співпрацю із будь яким учасником цієї процедури закупівлі. Тому Замовник не вважає зазначену вимогу дискримінаційною. Разом із тим, щодо суперечностей п.п.6.1.1. Розділу 6 та Розділу 1 Додатка 3 до тендерної документації Замовником її усунуто шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
(Речення викласти у такому вигляді: Учасник повинен гарантувати використання для монтажу системи відеоспостереження обладнання, яке буде налаштовуватись, обслуговуватись та працювати у комплекті з тим обладнанням, яке є в наявності у замовника і надається для монтажу, а також забезпечувати підключення і безперебійну роботу з існуючими лініями оптоволоконного зв’язку і співпрацю з місцевим провайдером RadioNet, про що учасник повинен надати гарантійного листа, у якому підтвердити факт налагодження співпраці з визначеним провайдером, вказати з яким із провайдерів буде налагоджуватись співпраця, яким чином буде здійснюватись підключення, на яких умовах буде надаватись послуга з передачі даних, які технологічні рішення для цього будуть використані. Вартість послуг з підключення до існуючих мереж оптоволоконного зв’язку та обладнання для цього повинна бути врахована учасником при підготовці тендерної пропозиції)
Номер вимоги: UA-2020-04-07-001206-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ", Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 12 квітня 2020 21:32
Вимога про внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до статті 16 «Перелік додатків до контракту» Додатка 4 до Тендерної документації, Замовником зазначено, що учасник погоджуючись з умовами контракту додає до нього :
Додаток № 1. Локальний кошторис.
Додаток № 2. Зведений кошторисний розрахунок.
Додаток № 3. Договірна ціна.
Додаток № 4. Дефектний АКТ
Додаток № 5. Відомість ресурсів
Додаток № 6. Календарний графік виконання робіт.
Замовником не враховано, що в Тендерній документації та відповідних Додатках відсутня інформація про наявність робочого проекту, відсутня інформація на кого покладено розроблення відповідного проекту, і як наслідок надання локального та зведеного кошторисного на даній стадії є не можливим. Дана обставина підтверджується і тим, що в відповідно до розділу 7 «Під’єднання системи до джерел електропостачання» Додатка 3 до Тендерної документації, Замовником зазначено, що «Під’єднання вузлів відеоспостереження виконується після монтажу кожного окремого вузла до існуючих точок обліку, місце розташування яких вказується Замовником на етапі обстеження об’єктів встановлення вузлів відеоспостереження. На цьому етапі спільно із Замовником визначаються технічні рішення щодо способу, відстаней, напрямків монтажу електрообладнання…». З зазначеного випливає, що Замовником на даній стадії не знайдено шляхів електропостачання деяких вузлів системи, і дана обставина буде вирішуватись під час монтажних робіт, а звідси випливає, що фактично витрати на дані роботи не можуть бути враховані до формування локального та зведеного кошторисного розрахунку заздалегідь.

Вищевказана ситуація є неприйнятною та фактично унеможливлює виконання будь-яким з учасників вимог тендерної документації в повному обсязі.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та доповнити її усіма вихідними даним, що необхідні для підготовки учасниками закупівлі всіх документів, що вимагаються тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2020 14:43
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями або звернення з вимогами щодо тендерної документації надати роз’яснення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи зазначене, Замовник надає роз’яснення стосовно вказаної Вами вимоги. Замовником не розроблялась проектно-кошторисна документація на облаштування системи відеоспостереження, оскільки відповідно до вимог чинного законодавства в рамках цієї процедури закупівлі передбачається надання послуг. Щодо надання послуг чинне законодавство не містить вимоги виготовлення робочого проекту чи проектно-кошторисної документації. Щодо Вашого домислу стосовно того, що Замовником не знайдено шляхів електропостачання деяких вузлів, роз’яснюємо, що це є необгрунтованим домислом з Вашого боку. Замовником визначено джерела електропостачання усіх вузлів системи відеоспостереження, вирішено питання щодо обліку електричної енергії, точки обліку перебувають у комунальній власності та не передбачають додаткових дій і витрат щодо отримання технічних умов, доступу до цих об’єктів тощо. Крім того, у Додатку 3 до тендерної документації наведено локальний кошторис послуг, пов’язаних саме із електромонтажними роботами що стосуються забезпечення електроживлення системи. Щодо вимоги надання інших додатків до договору роз’яснюємо, що саме наявність цих документів дасть можливість Замовнику зрозуміти реальну спроможність учасника надавати необхідні послуги, повноту їх розуміння, врахування інших вимог тендерної документації, розуміння запропонованих Учасником технологічних рішень, що буде прямо впливати на якість та необхідні об’єми наданих послуг та функціонування і можливості системи в подальшому.
Номер вимоги: UA-2020-04-07-001206-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ", Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 12 квітня 2020 21:36
Вимога про внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 9.2., статті 9 «Виконання робіт» Додатка 4 до Тендерної документації, Замовником зазначено, що «Замовник здійснює контроль і технічний нагляд за відповідністю: обсягів, ціни і якості виконаних робіт. При виявленні відхилень Замовник видає Виконавцеві розпорядження про їх усунення, а при значних порушеннях - приймає рішення про призупинення робіт». Даний пункт дає всі підстави вважати, що саме Замовник залучає технічний нагляд до даних робіт та несе відповідні витрати за дані послуги. Проте, дана обставина Замовником не обумовлена в тендерній документації, та впливає на формування тендерної пропозиції з боку учасників, в тому числі на формування локального кошторисного розрахунку.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та доповнити її відповідним уточненням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2020 14:45
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями або звернення з вимогами щодо тендерної документації надати роз’яснення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону. Враховуючи зазначене, Замовник надає роз’яснення стосовно вказаної Вами вимоги. Відповідно до вимог чинного законодавства України питання залучення/не залучення, а також способів залучення чи самостійного здійснення технічного нагляду є виключною компетенцією Замовника робіт. Дана обставина обумовлена у п.п.9.2 статті 9 Додатка 4 до Тендерної документації. Враховуючи те, що усі додатки є невід’ємною частиною тендерної документації, замовник наголошує на тому, що обставина здійснення технічного нагляду обумовлена у тендерній документації. Крім того Замовник наголошує на тому, що залучення технічного нагляду не є предметом закупівлі в рамках цієї процедури закупівлі. Умови залучення/не залучення, способів залучення та здійснення технічного нагляду, не вирішується в рамках цієї процедури закупівлі, тому не впливає на формування тендерних пропозицій учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пащенко Лариса Станіславівна 346 530,00
UAH з ПДВ
346 530,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Порицька Людмила Миколаївна 347 000,00
UAH з ПДВ
347 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 15:14
Doc Apr 23 2020(6).pdf
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова відомість 2.jpg
23 квітня 2020 15:14
Локальний кошторис 4.jpg
23 квітня 2020 15:14
Локальний кошторис 2.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова відомість 3.jpg
23 квітня 2020 15:14
Розрахунок 2.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова відомість 4.jpg
23 квітня 2020 15:14
Локальний кошторис 5.jpg
23 квітня 2020 15:14
Розрахунок 2.2.jpg
23 квітня 2020 15:14
Розрахунок 1.jpg
23 квітня 2020 15:14
Календарнийй план.jpg
23 квітня 2020 15:14
Розрахунок 2.1.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова 2.jpg
23 квітня 2020 15:14
Локальний кошторис 3.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова 4.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова 3.jpg
23 квітня 2020 15:14
Розрахунок 2.3.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова відомість 5.jpg
23 квітня 2020 15:14
Акт 5.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова відомість 6.jpg
23 квітня 2020 15:14
Локальний кошторис 6.jpg
23 квітня 2020 15:14
Розрахунок 3.jpg
23 квітня 2020 15:14
Акт 4.jpg
23 квітня 2020 15:14
Акт 3.jpg
23 квітня 2020 15:14
Дефектний акт 1.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова 5.jpg
23 квітня 2020 15:14
Локальний кошторис 1.jpg
23 квітня 2020 15:14
Акт 6.jpg
23 квітня 2020 15:14
Підсумкова 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Підсумкова відомість 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Акт 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Підсумкова 6.jpg
23 квітня 2020 15:13
Локальний кошторис 7.jpg
23 квітня 2020 15:13
Договірна ціна 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Акт 7.jpg
23 квітня 2020 15:13
Акт 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Акт 8.jpg
23 квітня 2020 15:13
Договірна ціна 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Дефектний акт 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Проект 3.jpg
23 квітня 2020 15:13
Проект 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Проект 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Обл замовника 3.jpg
23 квітня 2020 15:13
Технічні док. Обл 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Обл замовника 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Обл замовника 4.jpg
23 квітня 2020 15:13
Обл замовника 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Обл замовника 5.jpg
23 квітня 2020 15:13
Технічні док. Обл 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Технічні док. Обл 3.jpg
23 квітня 2020 15:13
Обл замовника 6.jpg
23 квітня 2020 15:13
Технічні док. Послуги.jpg
23 квітня 2020 15:13
Проект 4.jpg
23 квітня 2020 15:13
Лист згода з проектом .jpg
23 квітня 2020 15:13
Відомість ресурсів 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Аналогічний договір 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Відгук.jpg
23 квітня 2020 15:13
Кошторис 3.jpg
23 квітня 2020 15:13
Аналогічний договір 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Витяг Пащенко Ю.В.2.jpg
23 квітня 2020 15:13
1)Техпаспорт 3page-0041.jpg
23 квітня 2020 15:13
Кошторис 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Договір оренди 2.jpg
23 квітня 2020 15:13
Відомість ресурсів 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Кошторис 4.jpg
23 квітня 2020 15:13
1)Техпаспорт 2page-0040.jpg
23 квітня 2020 15:13
Витяг Пащенко.Ю.В.1.jpg
23 квітня 2020 15:13
Наявність обладнання 1.jpg
23 квітня 2020 15:13
1)Техпаспорт 4page-0042.jpg
23 квітня 2020 15:13
Договір оренди 3.jpg
23 квітня 2020 15:12
Кошторис 1.jpg
23 квітня 2020 15:12
1)Тех паспорт 1page-0039.jpg
23 квітня 2020 15:12
Відомість ресурсів 3.jpg
23 квітня 2020 15:12
Договр оренди 1.jpg
23 квітня 2020 15:12
Кошторис 5.jpg
23 квітня 2020 15:12
Аналогічний договр 3.jpg
23 квітня 2020 15:12
Кошторис 6.jpg
23 квітня 2020 15:12
Витяг Пащенко Ю.В.3.jpg
23 квітня 2020 15:12
Наявність обладнання 2.jpg
23 квітня 2020 15:12
Витяг Пащенко Л.С. 2.jpg
23 квітня 2020 15:12
Цінова пропозиція .jpg
23 квітня 2020 15:12
Витяг Пащенко Л.С. 1.jpg
23 квітня 2020 15:12
Витяг Пащенко Л.С 3.jpg
23 квітня 2020 15:12
Договір радіо нет 3.jpg
23 квітня 2020 15:12
Договір радіо нет 2.jpg
23 квітня 2020 15:12
Договір радіо нет 1.jpg
23 квітня 2020 15:12
Договір радіо нет 4.jpg
23 квітня 2020 15:12
Довіреність.jpg

Публічні документи

23 квітня 2020 14:07
ТП.pdf
23 квітня 2020 14:07
ТЧ 1.pdf
23 квітня 2020 14:07
КЧ 2.pdf
23 квітня 2020 14:07
КЧ 1.pdf
23 квітня 2020 14:07
КЧ 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пащенко Лариса Станіславівна

Фізична особа-підприємець Порицька Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пащенко Лариса Станіславівна
#2867217849
Переможець 346 530,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пащенко Лариса Станіславівна
#2867217849
346 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:58
Довідка укладений
21 липня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:43
Додаткова угода _1 до Підрядного контракту_46 від 14.05.2020 з Додатками.pdf зміни до договору
18 травня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 17:52
Договір укладений
14 травня 2020 17:45
Договір укладений
14 травня 2020 17:45
Договір укладений
14 травня 2020 17:44
Договір укладений
14 травня 2020 17:44
Договір укладений
14 травня 2020 17:44
Договір укладений
14 травня 2020 17:44
Договір укладений
14 травня 2020 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладена про наступне: 1. Замовник і Виконавець, вирішили слова в тексті Підрядного контракту від 14.05.2020 №46 та додатків до нього «Облаштування системи відеоспостереження» замінити словами «Створення і впровадження системи відеоспостереження»; 2. Статтю 16. Перелік додатків до контракту доповнити «Додаток №7 Технічна специфікація» 3. Пункт 10.1 статті 10 виключити з підрядного контракту та викласти статтю 10 Контроль за якістю робіт в новій редакції: Пункт 10.1. Перевірка якості робіт виконується Замовником згідно з діючим порядком. Для вирішення проблемних питань по об'єкту. Виконавець повідомляє про це Замовника за 2 дні. Пункт 10.2. При відсутності при перевірці та прийомці представника Замовника на дату домовленості Виконавець виконує цю роботу самостійно, оформлює її висновки відповідним протоколом (актом). Пункт 10.3. У випадку виявлення у процесі перевірки невідповідності якості матеріалів згідно вимогам і стандартам, використання таких матеріалів забороняється і вони негайно повинні бути вивезені з місця робіт і замінені якісними. Пункт 10.4. Неякісне виконання робіт підлягає виправленню Виконавцем і оплаті не підлягає.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до підрядного контракту №46 від 14.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 346 530,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 755,00 UAH)