Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла та стільці
Очікувана вартість
896 355,00 UAH
UA-2020-04-07-000550-c ● da51bada7c104c3f833ab0853820267f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 13:47 |
Очікувана вартість: | 896 355,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Крісла та стільці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
433 шт
Крісла та стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2020 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2020 12:40 |
Тендерна документац_я.pdf | |
07 квітня 2020 12:40 |
Додаток_3.pdf | |
07 квітня 2020 12:40 |
Додаток_2.pdf | |
07 квітня 2020 12:40 |
Додаток_4.pdf | |
07 квітня 2020 12:40 |
Додаток_1 (3).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації!
Дата подання: 13 квітня 2020 13:58
Дата відповіді: 14 квітня 2020 13:43
Шановний Замовник!
Ми є підприємством, яке вже понад 10 років здійснює торгівлю непродовольчими товарами, серед яких, зокрема, є і асортимент що відповідає предмету даної закупівлі. Наразі ми маємо намір взяти участь у торгах, але стикнулися з вимогою, яка закріплена в Вимогах Замовника, п. 5 Додатку №2 до Тендерної документації, стосовно підтвердження того, що учасник є або виробником, або дилером, або дистрибьютором. Слід вказати, що торгівля товаром, який відповідає предмету закупівлі не передбачає обовязково бути виробником даного товару, або бути дилерами чи дистрибьюторами. Тому прохання внести зміни в тендерну документацію та прибрати цей пункт з метою забезпечення рівного права на участь в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що дана вимога Замовника висувається виключно для захисту інтересів Компанії в частині запобігання постачання неякісної продукції, адже на ринку України присутня як якісна продукція відомих виробників так і продукція виготовлена в кустарних умовах та продукція виробництва КНР яка не витримує жодної критики.
Якщо Ваше підприємство вже багато років займається торгівлею меблями логічно буде довести, що ви б мали налагодити тісний контакт з безпосередніми виробниками продукції адже саме безпосередній виробник може запропонувати найкращі умови в т.ч. з метою економії коштів Вашого підприємства.
Стосовно Вашого зауваження, що наявність статусу дилера чи дистриб’ютора якимось чином пов’язано з економією коштів підприємства, воно є цілком незрозумілим та маніпулятивним. Наскільки нам відомо для того щоб отримати один з даних статусів потрібно лише бути довготривалим надійним партнером виробника.
Окремо слід зазначити, що Ви зазначаєте, що є підприємством яке багато років в великих обсягах займається торгівлею меблями, але перевірити це неможливо, так як Вашу вимогу складено анонімно.
Приймаючи до уваги вищевикладене, ВП «Рівненська АЕС» не погоджується з вашою вимогою, та заперечує, що вимога Замовника щодо наявності у Учасника статусу виробника або його дилера / дистриб’ютора є дискримінаційною та може призвести до економії коштів за умови закупівлі продукції належної якості та відповідних технічних характеристик.
Якщо Ваше підприємство вже багато років займається торгівлею меблями логічно буде довести, що ви б мали налагодити тісний контакт з безпосередніми виробниками продукції адже саме безпосередній виробник може запропонувати найкращі умови в т.ч. з метою економії коштів Вашого підприємства.
Стосовно Вашого зауваження, що наявність статусу дилера чи дистриб’ютора якимось чином пов’язано з економією коштів підприємства, воно є цілком незрозумілим та маніпулятивним. Наскільки нам відомо для того щоб отримати один з даних статусів потрібно лише бути довготривалим надійним партнером виробника.
Окремо слід зазначити, що Ви зазначаєте, що є підприємством яке багато років в великих обсягах займається торгівлею меблями, але перевірити це неможливо, так як Вашу вимогу складено анонімно.
Приймаючи до уваги вищевикладене, ВП «Рівненська АЕС» не погоджується з вашою вимогою, та заперечує, що вимога Замовника щодо наявності у Учасника статусу виробника або його дилера / дистриб’ютора є дискримінаційною та може призвести до економії коштів за умови закупівлі продукції належної якості та відповідних технічних характеристик.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 13 квітня 2020 14:11
Дата відповіді: 14 квітня 2020 13:45
Доброго дня. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати пункт 5 Додатку №2 до Тендерної документації, стосовно підтвердження того, що учасник є або виробником, або дилером, або дистрибьютором з метою забезпечення рівного права на участь в даній закупівлі, оскільки підприємство, яке здійснює торгівлю непродовольчими товарами, що відповідають предмету даної закупівлі, немає змоги прийняти участь, хоча може надати лист про надання повноважень від виробника на реалізацію товарів останнього. Ми маємо намір взяти участь у торгах, але стикнулися з вимогою, яка закріплена в Вимогах Замовника. Торгівля товаром, який відповідає предмету закупівлі не передбачає обов'язково бути виробником даного товару, або бути дилерами чи дистрибьюторами. З метою економії коштів підприємства і прозорої конкуренції учасників прохання доповнити даний пункт або видалити його. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога Замовника висувається виключно для захисту інтересів Компанії в частині запобігання постачання неякісної продукції, адже на ринку України присутня як якісна продукція відомих виробників так і продукція виготовлена в кустарних умовах та продукція виробництва КНР яка не витримує жодної критики.
Приймаючи до уваги вищевикладене, ВП «Рівненська АЕС» не погоджується з вашою вимогою, та заперечує, що вимога Замовника щодо наявності у Учасника статусу виробника або його дилера / дистриб’ютора є дискримінаційною та може призвести до економії коштів за умови закупівлі продукції належної якості та відповідних технічних характеристик.
Приймаючи до уваги вищевикладене, ВП «Рівненська АЕС» не погоджується з вашою вимогою, та заперечує, що вимога Замовника щодо наявності у Учасника статусу виробника або його дилера / дистриб’ютора є дискримінаційною та може призвести до економії коштів за умови закупівлі продукції належної якості та відповідних технічних характеристик.
Прохання внести зміни
Дата подання: 13 квітня 2020 17:58
Дата відповіді: 14 квітня 2020 13:46
Доброго дня! Відповідно до пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації, стосовно підтвердження того, що учасник є або виробником, або дилером, або дистрибьютором. Для забезпечення рівноправності на участь у закупівлі просимо внести зміни та видалити вищевказаний пункт у тендерній документації, оскільки, реалізація товарів юридичними особами не передбачає обов'зковість бути виробником, дилером, дистриб'ютором даного товару, тим більше, якщо учасник запропонує товар, який відповідатиме технічним характеристикам предмету закупівлі, та буде підтверджений факт надання повноважень від виробника на реалізацію відповідних товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога Замовника висувається виключно для захисту інтересів Компанії в частині запобігання постачання неякісної продукції, адже на ринку України присутня як якісна продукція відомих виробників так і продукція виготовлена в кустарних умовах та продукція виробництва КНР яка не витримує жодної критики.
Приймаючи до уваги вищевикладене, ВП «Рівненська АЕС» не погоджується з вашою вимогою, та заперечує, що вимога Замовника щодо наявності у Учасника статусу виробника або його дилера / дистриб’ютора є дискримінаційною та може призвести до економії коштів за умови закупівлі продукції належної якості та відповідних технічних характеристик.
Приймаючи до уваги вищевикладене, ВП «Рівненська АЕС» не погоджується з вашою вимогою, та заперечує, що вимога Замовника щодо наявності у Учасника статусу виробника або його дилера / дистриб’ютора є дискримінаційною та може призвести до економії коштів за умови закупівлі продукції належної якості та відповідних технічних характеристик.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ - ПРОМ" #36989671 |
Переможець |
891 625,00
UAH
|
05 травня 2020 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 15:54
|
5800-20-ВТ_договір.pdf | укладений |
21 травня 2020 15:53
|