Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 45 195 335,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 519,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Заходи із захисту довкілля: | 30% |
2093.3117 м3: | 30% |
2000 м3: | 20% |
1800 м3: | 10% |
менше 1800 м3: | 0% |
15 квітня 2020 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 14:51 |
таблиця змiн_Суми-Полтава-Семянівка-Надержинщина.doc | |
15 квітня 2020 14:51 |
ТД_Суми-Полтава-Семянівка-Надержинщина (нова редакція).docx |
15 квітня 2020 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2020 14:51 |
таблиця змiн_Суми-Полтава-Семянівка-Надержинщина.doc
|
|||
15 квітня 2020 14:51 |
ТД_Суми-Полтава-Семянівка-Надержинщина (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-29-000016 ● d2e0a8e558cf48b2b5262cbdb2262952
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 09:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.03.2021 № 217
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-06-002399-b, 06.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України №003100-18/3717-2021 від 24.03.2021
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-31 12:00:45
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719274 /Суми-Полтава/- Сем'янівка-Надержинщина на ділянці км0+000 – км 3+121 Полтавського району Полтавської області) за номером UA-2020-04-06-002399-b, яка проводилась ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (вул. Зигіна, 1, Полтавська обл., м. Полтава 36014, Україна) (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, Зимовником відповідно додаткової угоди №3 від 28.12.2020 до Договору підряду від 18.05.2020 №03-24/20-64 продовжено строк надання послуг з моменту підписання договору до 31 грудня 2021, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. Крім того, ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2021, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Відповідно до статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» договір продовжується у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення та документальне підтвердження об'єктивних обставин продовження строку дії договору від 18.05.2020 №03-24/20-64 шляхом укладення додаткової угоди.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-05 18:10:14
Пояснення
Продовження строку дії договору та строку надання послуг було здійснено на підставі листа підрядника ТОВ «Ростдорстрой» № 6218/1-т від 04 листопада 2020 року, керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2021 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-01 08:37:12
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922 - VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719274 /Суми-Полтава/- Сем'янівка-Надержинщина на ділянці км0+000-км3+121 Полтавського району Полтавської області) за номером UA-2020-04-06-002399-b, яка проводилась ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (вул. Зигіна, 1, Полтавська обл., м. Полтава 36014, Україна) (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини першої статті 14 Закону № 922 - VIII подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання учасником-переможцем Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження, а саме:
- договірна ціна складена згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ) у програмному комплексі, схваленому Мінрегіонбудом (Будівельні технології – «Кошторис», АВК та інші) , в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів;
- вартість робіт та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання (виконання) послуги (робіт) (за наявності);
- розрахунки інших витрат до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат до договірної ціни;
- розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників виконання робіт;
- розрахунок розміру заробітної плати здійснюється відповідно Додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Такі документи подаються в одному (у разі необхідності у двох і більше) запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності). В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції.
Так, як вищевказані документи не опубліковано через інформаційно –телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro», просимо надати їх для моніторингу (пояснювальна записка до договірної ціни, локальні кошториси, відомість ресурсів до локальних кошторисів та інші підтверджуючі документи)
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати пояснення чому на дотримання частини першої статті 14 Закону № 922 – VIII, Вашою тендерною документацією не передбачено надання учасником-переможцем в електронній системі пакету документів договірної ціни.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-06 16:53:24
Пояснення
1. Частиною першою розділу III тендерної документації вимагалося надання учасником-переможцем згідно з положенням П.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ) договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження, а саме:
- договірна ціна складена згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі – ДСТУ) у програмному комплексі, схваленому Мінрегіонбудом (Будівельні технології – «Кошторис», АВК та інші) , в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси Форма №1 (додаток А ДСТУ);
- відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма №1а (додаток Д ДСТУ).
- розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів;
- вартість робіт та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для надання (виконання) послуги (робіт) (за наявності);
- розрахунки інших витрат до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат до договірної ціни;
- розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників виконання робіт;
- розрахунок розміру заробітної плати здійснюється відповідно Додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018.
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в), яка склалася за попередній звітній період (рік).
- довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку;
- роздрукована банківська гарантія;
- супровідний лист.
Такі документи подаються в одному (у разі необхідності у двох і більше) запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності). Учасником виконано вказану вимогу, проте надати вказані документи не маємо можливості, оскільки останні вилучено у рамках розслідування кримінального провадження за № 12020170000000462 від 18.09.2020 року на підставі ухвали Октябрського районного суду м. Полтави від 10.11.2020 року у справі № 554/10349/20.
2. Стосовно надання пояснення чому на дотримання частини першої статті 14 Закону № 922-VIII, тендерною документацією не передбачалося надання учасником-переможцем в електронній системі пакету документів договірної ціни.
Частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Частиною три статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Пункт 6.3.5 ДСТУ регламентує, що після погодження договірної ціни складається договір на виконання робіт. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна може погоджуватися (погоджується) сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Враховуючи положення ч. 2 ст. 32 Закону Замовник не може вимагати договірну ціну, яка є невід’ємною частиною договору разом із договором в період оскарження. Вказана позиція висвітлена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року. Погодження договірної ціни через електрону систему закупівель є неможливим оскільки відсутній зворотній зв'язок замовника з учасником в період оскарження, тому з метою виконання вимог п. 3.15, 6.2.4, 6.3.5 ДСТУ та керуючись ч. 3 ст. 22 Закону замовником (при відсутності прямої заборони надання документів поза електронною системою закупівель, як це передбачено Законом «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє з 19.04.2020 року) встановлено вимогу в тендерній документації, яка передбачена законом, щодо подання вказаних документів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
43 840 000,00
UAH з ПДВ
|
43 829 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 30 680 300 | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
44 517 404,70
UAH з ПДВ
|
43 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 43 800 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
43 829 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 16:59
|
ДУ 4 Суми_ Полтава_Сем_янівка.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 17:41
|
ДУ 3 Сем_янівка фінансування продовження.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 11:47
|
ДУ 2 Суми-Полтава.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 11:24
|
ДУ 1 Суми-Полтава.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 09:31
|
Договір | укладений |
19 травня 2020 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до п. 4.4. Розділу IV «Порядок розрахунків і платежів» Договору підряду № 03-24/20-64 від 18.05.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719274 /Суми-Полтава/-Сем'янівка-Надержинщина на ділянці км0+000-км3+121 Полтавського району Полтавської області»(код за ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 3. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р. домовилися внести зміни до Договору підряду № 03-24/20-64 від 18.05.2020р. (далі-Договір) і викласти п. 3.1 розділу III Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-64 від 18.05.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719274 /Суми-Полтава/-Сем'янівка-Надержинщина на ділянці км0+000-км3+121 Полтавського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились внести зміни до Додатку №2 Договору підряду та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |