Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Н-27 Чернігів — Мена — Сосниця — Грем’яч (окремими ділянками), Р-82 Сосниця — Короп — /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-19 Холми — Авдіївка — Оболоння (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця — Шаповалівка — /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка — Матвіївка — Сосниця (окремими ділянками), Т-25-34 Корюківка — Синявка — Блистова — Мена (окремими ділянками), Т-25-36 Корюківка — Сахутівка — Мена (окремими ділянками), Т-25-42 Мена — Макошине, Т-25-43 Мена — Остреч, Т-25-44 Березна — Миколаївка.
Очікувана вартість
3 909 400,00 UAH
UA-2020-04-06-002236-a ● 8c33533c1e124f038b504e29d7a2ac14
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380972810934 dv_sad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 3 909 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 094,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39094 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Н-27 Чернігів — Мена — Сосниця — Грем’яч (окремими ділянками), Р-82 Сосниця — Короп — /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-19 Холми — Авдіївка — Оболоння (окремими ділянками), Т-25-21 Сосниця — Шаповалівка — /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка — Матвіївка — Сосниця (окремими ділянками), Т-25-34 Корюківка — Синявка — Блистова — Мена (окремими ділянками), Т-25-36 Корюківка — Сахутівка — Мена (окремими ділянками), Т-25-42 Мена — Макошине, Т-25-43 Мена — Остреч, Т-25-44 Березна — Миколаївка.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти державного бюджету | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 15:10 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_Лот5_19травня.doc | |
19 травня 2020 15:09 |
20р ТЗ-еу20р_№5_19травня.xls | |
19 травня 2020 15:09 |
ТЗ зміна 1 ЕУ 5.PDF | |
19 травня 2020 15:08 |
_Т.Д. Зміна 1 укр.торг. е.у Н27 №5 2020.docx | |
19 травня 2020 15:08 |
_Пов. змини 1_2020_.doc | |
06 квітня 2020 18:54 |
Проект_ ДОГ Е.У. №5 _2020 р..doc |
19 травня 2020 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 травня 2020 15:10 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_Лот5_19травня.doc
|
|||
19 травня 2020 15:09 |
20р ТЗ-еу20р_№5_19травня.xls
|
|||
19 травня 2020 15:09 |
ТЗ зміна 1 ЕУ 5.PDF
|
|||
19 травня 2020 15:08 |
_Т.Д. Зміна 1 укр.торг. е.у Н27 №5 2020.docx
|
|||
19 травня 2020 15:08 |
_Пов. змини 1_2020_.doc
|
|||
06 квітня 2020 18:54 |
Проект_ ДОГ Е.У. №5 _2020 р..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002236-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 11 квітня 2020 19:15
вимога
Згідно вимог Додатку 5 тендерної документації - Технічне завдання: при виконанні аварійних робіт з ямкового ремонту асфальтобетонного покриття без розламування старого передбачено перевезення асфальтобетону до 70 км, а при виконанні аварійних робіт з ремонту покриття з влаштуванням вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VOGELE передбачено перевезення асфальтобетону до 50 км. При цьому згідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво. Зміна №1 (таблиця 20.2а) максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати 150 км, при умові транспортування по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Просимо привести вимоги ТД в частині відстані транспортування асфальтобетону до діючих ДБН (ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво), а саме - не більше 150 км, оскільки встановлені у ТД вищезазначені вимоги є такими, що незаконно дискримінують і обмежують права потенційних учасників, у яких наявний АБЗ із розташуванням на такій відстані від об’єкту, яка дозволяє виконувати перевезення а/б із дотриманням вимог ДБН щодо часу і відстані, однак така відстань перевищує 70 км, що незаконно звужує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 18:24
Насамперед, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє, що з метою якісного виконання завдань, поставлених перед Державним агентством автомобільних доріг України в частині відновлення належних умов проїзду автомобільними дорогами загального користування державного значення, окремим дорученням Державного агентства автомобільних доріг України від 01.04.2020 № 62-ОД на служби автомобільних доріг в областях покладено обов’язок, зокрема:
- довести до підрядних організацій важливість поставлених перед Укравтодором завдань та необхідність забезпечення організаційних та технологічних процесів, які впливають на своєчасне виконання робіт та їх якості;
- при розробці проектної документації на об’єкти будівництва, реконструкції та ремонту доріг приділяти увагу оптимальним логістичним схемам, використання яких забезпечує зменшення вартості ремонтно-будівельних робіт, а в подальшому – забезпечити моніторинг їх використання підрядними організаціями.
Таблицею 20.2а Змін № 1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» встановлені максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
За для перевезення асфальтобетонних сумішей по оптимальній транспортній схемі можуть бути встановлені менші показники, за ті які визначені у вказаній таблиці, ураховуючи пункт 20.8.2 Зміни № 1 до ДБН В.2.3-4:2015, згідно з яким відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, вказані в таблиці 20.2а.
Разом з тим, звертаємо увагу, що посилання на ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», який визначає вимоги до будівництва проектування та будівництва автомобільних доріг, є не коректним, ураховуючи те, що предметом закупівлі є послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них.
Також, слід зазначити, що визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення регламентується Стандартом організації України СОУ 42.1-37641918-085:2018 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ».
Згідно вимог п. 5.7 та 5.8 СОУ 42.1-37641918-085:2018 поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг за інвесторській кошторисній документації визначаються замовником за ціною, що склалась в регіоні. Аналіз цін проводиться з урахуванням транспортної складової (вартість транспортування).
З метою прискорення темпів виконання робіт з ліквідації деформацій покриття по підвищенню безпеки дорожнього руху і забезпечення принципів економії, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Замовником на виконання п. 5.9.1 та п.6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018 передбачено перевезення асфальтобетону до 70 км, а при виконанні аварійних робіт з ремонту покриття з влаштуванням вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VOGELE передбачено перевезення асфальтобетону до 50 км.
Ураховуючи наведене вище, вимога щодо перевезення асфальтобетонних сумішей, встановлена Замовником у тендерній документації правомірно з дотриманням принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
- довести до підрядних організацій важливість поставлених перед Укравтодором завдань та необхідність забезпечення організаційних та технологічних процесів, які впливають на своєчасне виконання робіт та їх якості;
- при розробці проектної документації на об’єкти будівництва, реконструкції та ремонту доріг приділяти увагу оптимальним логістичним схемам, використання яких забезпечує зменшення вартості ремонтно-будівельних робіт, а в подальшому – забезпечити моніторинг їх використання підрядними організаціями.
Таблицею 20.2а Змін № 1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» встановлені максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
За для перевезення асфальтобетонних сумішей по оптимальній транспортній схемі можуть бути встановлені менші показники, за ті які визначені у вказаній таблиці, ураховуючи пункт 20.8.2 Зміни № 1 до ДБН В.2.3-4:2015, згідно з яким відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, вказані в таблиці 20.2а.
Разом з тим, звертаємо увагу, що посилання на ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», який визначає вимоги до будівництва проектування та будівництва автомобільних доріг, є не коректним, ураховуючи те, що предметом закупівлі є послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них.
Також, слід зазначити, що визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення регламентується Стандартом організації України СОУ 42.1-37641918-085:2018 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ».
Згідно вимог п. 5.7 та 5.8 СОУ 42.1-37641918-085:2018 поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг за інвесторській кошторисній документації визначаються замовником за ціною, що склалась в регіоні. Аналіз цін проводиться з урахуванням транспортної складової (вартість транспортування).
З метою прискорення темпів виконання робіт з ліквідації деформацій покриття по підвищенню безпеки дорожнього руху і забезпечення принципів економії, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Замовником на виконання п. 5.9.1 та п.6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018 передбачено перевезення асфальтобетону до 70 км, а при виконанні аварійних робіт з ремонту покриття з влаштуванням вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VOGELE передбачено перевезення асфальтобетону до 50 км.
Ураховуючи наведене вище, вимога щодо перевезення асфальтобетонних сумішей, встановлена Замовником у тендерній документації правомірно з дотриманням принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-06-002236-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 17 квітня 2020 23:44
Дата подання: 17 квітня 2020 23:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 20:50
Рішення від 23.04.2020 № 7802 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 20:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2020 № 9154.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 21:38
Рішення від 12.05.2020 № 9154.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 22:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 16:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" |
3 028 950,00
UAH з ПДВ
|
3 028 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" #35884094 |
Переможець |
3 028 950,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 11:28
|
ДУ 2 дог 20179.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2020 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:32
|
ДУ 1 дог 20179.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 16:42
|
Дог 20179.PDF | укладений |
18 червня 2020 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи п.1 частини 5 ст. 41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, сторони домовились зменшити ціну договору, відповідно пункт 3.1 викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи п.1 частини 5 ст. 41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, сторони домовились зменшити ціну договору, відповідно пункт 3.1 викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |