Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро
Очікувана вартість
1 135 000,00 UAH
UA-2020-04-06-001110-c 274d2fb10f0543e0b18724fb78a33726
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ольга Дмитрівна

+380433162254 sytkiv.inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21725440
Місцезнаходження: 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
Контактна особа: Бондаренко Ольга Дмитрівна
+380433162254
sytkiv.inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:34
Очікувана вартість: 1 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346 т
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, селище міського типу Ситківці, вулиця Центральна, будинок 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 120 (ста двадцяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 150 (ста пятидесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020р. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 17:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо превести документацію у відповідність
Дата подання: 08 квітня 2020 22:06
Дата відповіді: 10 квітня 2020 11:12
Додатком 3 документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро тон-346 зола-1, волога- 10, сірка- 0,20, калорійність- 4300. Проте діючим державним стандартом ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини». Технічні умови. Встановлені граничні показники на паливні брикети які виготовляються з деревинної сировини. Зокрема пунктом 6 визначено: Таким чином, Замовник, занизив рівень максимально допустимих показників по волозі та завищив мінімальні показники по насипній щільності та нижчій теплоті згорання брикетів чи порушує право на участь у торгах скаржника та інших учасників, які можуть запропонувати паливні брикети із гранично допустимими якісними показниками, які передбачені та допускаються чинним ДСТУ 8358:2015. Просимо превести документацію у відповідність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ретельно ознайомившись з вашим запитанням інформуємо, що Замовник під час встановлення технічних та якісних характеристик паливних брикетів не порушив вимоги ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови." (надалі ДСТУ 8358:2015).
Відповідно до пункту 6 ДСТУ 8358:2015 встановлено технічні вимоги у вигляді таблиці, де за рядком №6 за показником найнижча питома теплота згорання робочої маси брикету МДж/кг встановлено для І групи якості - не менше ніж 17,5; для ІІ групи - не менше ніж 16,5; для ІІІ групи - не менше ніж 15,5; для ІV групи - не менше ніж 14,5.
Якщо скористатись калькулятором переведення одиниць вимірювання з кКал/кг на МДж/кг, отримаємо наступний результат: 4300 кКал/кг = 18 Мдж/кг. Відтак, при встановленні Замовником показника нижчої теплоти згорання паливного брикету не порушено вимоги ДСТУ 8358:2015, так як встановлений показник не є меншим найгіршої групи якості паливних брикет.
Стосовно вмісту вологи, прописаний Замовником за тендерною документацією показник відповідає табличній формі ДСТУ 8358:2015 рядок №4 група якості І.
Щодо насипної щільності , слід відзначити Замовник взагалі не передбачав такого показника за умовами тендерної документації.
Тому, тендерний комітет дійшов висновку відмовити в задоволені Вашого звернення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000002 ● 4ef45da0c9164f7385932c9ad956d39c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.05.2020 №23
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-04-06-001110-с 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 12:14:07

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі паливних брикетів з деревини твердих порід типу Нестро (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-06-001110-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасник тендеру ФОП Сірик Тетяна Володимирівна, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 27 квітня 2020 року №6) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- гарантійного листа, що подана учасником інформація повинна бути чинною та достовірною на дату її подання учасником (пункт 1 Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками: Концевич О.О, Ренкас Б.Є., Нагорнюк М.А. (пункт 5 Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- листа про те, що учасник закупівлі не має право ініціювати перегляд ціни за одиницю товару протягом 30 днів з дати укладання договору про закупівлю (пункт 4 Розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- листа згоду з тим, що: замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості; оплата вартості незалежної експертизи товару здійснюється за рахунок учасника; при невідповідності якості товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції (пункт 1 Додаток №4 тендерної документації)?
2. З яких підстав у тендерній документації зазначено про те, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 50 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку (пункт 1 Додаток №4 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-13 11:02:23

Відповідь на запит

Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон).
На підставі положення статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 03.12.2019 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-M-2020-05-08-000002, органом державного фінансового контролю (далі - Орган). Внаслідок моніторингу Органом через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення. Відповідно надаємо пояснення по суті:
1. Щодо надання листа про те, що учасник закупівлі не має право ініціювати перегляд ціни за одиницю товару протягом 30 днів з дати укладання договору про закупівлю (пункт 4 Розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації). Учасник ФОП Сірик Т.В. надала Лист-згода з істотними (основними) умовами договору №25/1 від 21.04.2020 року, за яким погоджується зокрема про те, що жоден із учасників закупівлі не має право ініціювати перегляд ціни за одиницю товару протягом 30 днів з дати укладання Договору про закупівлю.
Аналогічні обставини стосовно надання листа згоди з тим, що: замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості; оплата вартості незалежної експертизи товару здійснюється за рахунок учасника; при невідповідності якості товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції (пункт 1 Додаток №4 тендерної документації), знаходить своє відображення в Листі-гарантії №25/23 від 21.04.2020 року.
Поряд з тим, за наслідком направленого запиту комітет повторно дослідив документи тендерної пропозиції учасника-переможця та виявив підтвердження описаних Вами недоліків, а саме в частині відсутності листа гарантії про надання учасником чинної та достовірної інформація а також не підтвердження наявності трудових відносин учасника з працівниками : Концевич О.О, Ренкас Б.Є., Нагорнюк М.А., оскільки акцент нашої уваги був прикутий до кількості водіїв та підтверджуючих документів стосовно медичного огляду, в силу гарантованого забезпечення Замовника відповідними поставками.
2. Стосовно формулювання текстової частини за пункт 1 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації, а саме: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 50 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» , допущено технічну описку де замість 50% повинно бути 20%. Однак, допущення технічної описку не створює негативного впливу на принципи здійснення публічних закупівель, оскільки Закон передбачає відповідну норму згідно частини 5 статті 36.
Відтак, тендерний комітет найближчим часом скликає засідання на якому розгляне питання щодо можливості усунення допущених порушень в частині не досконало проведеного розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сірик Т.І. з подальшим відхиленням такої пропозиції.
Сподіваємось на лояльне вивчення наданих пояснень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За наслідком повторного дослідження документів пропозиції ФОП Сірик Т.В. тендерним комітетом прийнято відповідне рішення про скасування визначення даного учасника переможцем з подальшим відхиленням (Протокол №7 від 13.05.2020 року). Тому вважаємо, що такими діями Замовник унемжливлює настання негативних наслідків, оскільки дана процедура відкритих торгів буде відмінена з підстави передбаченої абзацом 7 частини 1 статті 31 Закону №922.

2020-05-22 16:55:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2020-05-26 17:34:13

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 865 692,00
UAH з ПДВ
828 324,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА 899 600,00
UAH з ПДВ
829 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОДЕРЕВ" 1 107 200,00
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" 1 038 000,00
UAH з ПДВ
830 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 12:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:31
E016~1.PDF
21 квітня 2020 12:31
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 12:31
Проект договору.pdf
21 квітня 2020 12:31
Інші документи.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 13:49
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:49
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:49
Проект договору (3).pdf
21 квітня 2020 13:49
Додаток 4.pdf
21 квітня 2020 13:49
Тендерна пропозиція (4).pdf
21 квітня 2020 13:49
Листи-гарантії.pdf
21 квітня 2020 13:49
Документи транспорт.pdf
21 квітня 2020 13:49
Квитанція 2 до ПД.pdf
21 квітня 2020 13:48
Под.декларація 1 кв2020р..pdf
21 квітня 2020 13:48
Витяг ЄП 3 гр pdf.pdf
21 квітня 2020 13:48
Паспорт Гуфчак Н.М.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 14:59
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:54
Статут.pdf
21 квітня 2020 14:54
фінансова звітність.pdf
21 квітня 2020 14:54
установчі документи.pdf
21 квітня 2020 14:54
довідка з банку.pdf
21 квітня 2020 14:54
аналогічний досвід.pdf
21 квітня 2020 14:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 17:57
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:56
Довідка МВС.pdf
27 квітня 2020 17:56
Довідка ДФС.pdf
21 квітня 2020 21:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:11
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:09
Технічна специфікація.pdf
21 квітня 2020 17:53
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:50
Паспорт та код.pdf
21 квітня 2020 17:50
Листи гарантії.pdf
21 квітня 2020 17:50
Виписка.PDF
21 квітня 2020 17:50
Витяг.PDF
21 квітня 2020 17:50
Протокол випробувань.PDF
21 квітня 2020 17:50
Фінінсовий звіт дфс.pdf
21 квітня 2020 17:50
Договір на ангар 479кв..PDF
21 квітня 2020 17:50
Договір на ангар 1447кв..PDF
21 квітня 2020 17:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА

ТОВ "АГРОДЕРЕВ"

ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Відхилено 828 324,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:45
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА
#2877713204
Відхилено 829 500,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:50
ТОВ "АГРОДЕРЕВ"
#22356002
Відхилено 830 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:55
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2924404883
Рішення скасоване 830 400,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 14:49
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2924404883
Відхилено 830 400,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 14:56

Документи

27 квітня 2020 12:45
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2020 12:50
Електронний підпис

Документи

27 квітня 2020 12:55
Електронний підпис

Документи

13 травня 2020 14:56
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
13 травня 2020 14:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі