Препарати протиепілептичні
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-04-06-000944-a 33e81ac98e3d4188b110a83b07342596
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження замовника: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа замовника: Матвєєв Євген Валерійович
380629511323
cpmsd2mariupol@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 12:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 упаковка
Фінлепсин 200 мг ретард №50 табл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Carbamazepine
130 упаковка
Топамакс 50 мг №28 капс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Topiramate

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою :м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 46 а, згідно із заявками Покупця. Оплата Товару здійснюється в розмірі повної його вартості шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів з дати поставки. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 квітня 2020 13:43
Електронний цифровий підпис
06 квітня 2020 13:42
68Протокол.PDF
06 квітня 2020 13:42
69Протокол.PDF
06 квітня 2020 13:42
Тендерна Документація - ПРЕПАРАТИ ПРОТИЕПІЛЕПТИЧНІ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 74 878,60
UAH з ПДВ
74 878,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 15:41
sign.p7s
21 квітня 2020 15:11
7 Інші документи.pdf
21 квітня 2020 15:11
6 Проект договору.pdf
21 квітня 2020 15:11
3 Технічна частина.pdf
21 квітня 2020 15:11
0 Тендерна пропозиція.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 квітня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку