Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 859 383,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Тендерна документація
06 квітня 2020 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 15:23 |
ТД 3433.doc | |
06 квітня 2020 15:23 |
Оголошення - 3433.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-28-000036 ● 358c6365dba4429a9230f5a377a5e26f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-04-06-000786-c 06.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-05 12:58:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-000786-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-11 15:31:23
Відповідь на запит
Пояснення у файлах що додаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-12 12:01:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-000786-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким
чином та на підставі яких документів вами встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-16 15:01:36
Відповідь на запит
Пояснення у файлах що додаються
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-03 14:40:39
Відповідь на висновок
Пояснення у вкладенні
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Важіль склоочисника, шланг гур, діафрагма гальмівна передня |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 640 445,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 16 404,45 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" |
1 270 140,00
UAH з ПДВ
|
1 208 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-БУС-МАРКЕТ" |
1 640 050,50
UAH з ПДВ
|
1 640 050,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" |
1 310 414,15
UAH з ПДВ
|
1 209 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Укравто-трейд» |
1 632 560,45
UAH з ПДВ
|
1 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" #37880919 |
Переможець |
1 208 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 08:24
|
Договір № 636_ДЗЗ-20 від 03.06.2020.pdf | укладений |
05 червня 2020 08:23
|