Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
2 859 383,00 UAH
UA-2020-04-06-000786-c 0df4dea0527a486594ff38aa9465bea6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерук Олена Миколаївна

2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кучерук Олена Миколаївна
2076757
KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 859 383,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Тендерна документація

06 квітня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 15:23
ТД 3433.doc
06 квітня 2020 15:23
Оголошення - 3433.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000036 ● 358c6365dba4429a9230f5a377a5e26f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-04-06-000786-c 06.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-05 12:58:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-000786-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 15:31:23

Відповідь на запит

Пояснення у файлах що додаються

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-12 12:01:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-000786-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким
чином та на підставі яких документів вами встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 15:01:36

Відповідь на запит

Пояснення у файлах що додаються

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-03 14:40:39

Відповідь на висновок

Пояснення у вкладенні

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 – Важіль склоочисника, шланг гур, діафрагма гальмівна передня
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 640 445,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 404,45 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH

Аукціон

Початок: 23 квітня 2020 12:40
Закінчення: 23 квітня 2020 13:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Важіль склоочисника, шланг гур, діафрагма гальмівна передня
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" 1 270 140,00
UAH з ПДВ
1 208 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-БУС-МАРКЕТ" 1 640 050,50
UAH з ПДВ
1 640 050,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" 1 310 414,15
UAH з ПДВ
1 209 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Укравто-трейд» 1 632 560,45
UAH з ПДВ
1 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2020 12:22
Електронний підпис
16 травня 2020 12:21
Електронний підпис
16 травня 2020 12:20
public_doc.pdf
16 травня 2020 12:20
public_doc.p7s
16 травня 2020 12:20
Dovidka_20126420040610312134.pdf.p7s
16 травня 2020 12:20
Dovidka_20126420040610312134.pdf
22 квітня 2020 09:32
Електронний підпис
22 квітня 2020 09:12
Електронний підпис
21 квітня 2020 20:57
Тех пропозиція Лот 1.pdf
21 квітня 2020 20:57
Гарантія 1346-20.zip
21 квітня 2020 20:57
Сертифікати ЗС АВТО.pdf
21 квітня 2020 20:57
Протокол на договір.pdf
21 квітня 2020 20:57
Витяг ЄДР - ЗС АВТо - 08.04.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 08:47
Електронний підпис
19 травня 2020 08:47
6.МВС.pdf
19 травня 2020 08:47
5. Дов. ДФС.pdf
19 травня 2020 08:47
2. Корпц. ФО.pdf
19 травня 2020 08:47
1. Корупц. дії ЮО.pdf
29 квітня 2020 10:57
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:23
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:22
Підписаний_gar5690.pdf
21 квітня 2020 17:22
Підписаний_Лицензия.pdf
21 квітня 2020 17:22
8. Виписка з ЄДР.pdf
21 квітня 2020 17:22
7. Статут Нова редакція.pdf
21 квітня 2020 17:22
4. Довідка щодо ст 17.pdf
21 квітня 2020 17:22
16.дов щодо несертиф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"

ТОВ "АВТО-БУС-МАРКЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ"

ТОВ «Укравто-трейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"
#37880919
Переможець 1 208 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"
#37880919
1 208 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 08:24
Договір № 636_ДЗЗ-20 від 03.06.2020.pdf укладений
05 червня 2020 08:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 152 654,82
UAH (в тому числі ПДВ 25 442,47 UAH)