Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація та проведення заходу фестиваль «Київська Веселка»
Очікувана вартість
262 900,00 UAH
UA-2020-04-06-000650-a d52ccc262caf4c3a9aa92fb0befb87b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубенко Анастасія

380442782743 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380442782743
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 11:02
Очікувана вартість: 262 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 314,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація та проведення заходу фестиваль «Київська Веселка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Хрещатик, 36 Колонна зала.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2020  —  24 травня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА" 195 000,00
UAH з ПДВ
124 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горчинський Руслан Анатолійович 262 900,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Перфект Продакшн" 210 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедіа Компані" 249 900,00
UAH з ПДВ
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 23:46
Електронний підпис
20 квітня 2020 23:41
Договір аналог.pdf
20 квітня 2020 23:41
відгук АБУ.pdf
20 квітня 2020 23:41
цінова.pdf
20 квітня 2020 23:41
технічні.pdf
20 квітня 2020 23:41
реєстр документів.pdf
20 квітня 2020 23:41
Проект ДОГОВОРУ .pdf
20 квітня 2020 23:41
паспорт та код.pdf
20 квітня 2020 23:41
Лист пояснення.pdf
20 квітня 2020 23:41
довідка ст 17 .pdf
20 квітня 2020 23:41
довідка санкції.pdf
20 квітня 2020 23:41
довідка працівники.pdf
20 квітня 2020 23:41
Довідка повноваження .pdf
20 квітня 2020 23:41
довідка мтб.pdf
20 квітня 2020 23:41
довідка довкілля.pdf
20 квітня 2020 23:41
гарантійний лист.pdf
20 квітня 2020 23:41
Витяг ЄДР.pdf
20 квітня 2020 23:41
Випискадфс.pdf

Конфіденційні документи

20 квітня 2020 23:41
ДОГОВІР оренда обладнання.pdf

Обґрунтування конфіденційності

персональні дані контрагента та відкриття своїх партнерів

Публічні документи

30 квітня 2020 14:30
довідка МВС.pdf
30 квітня 2020 14:30
довідка податкова.pdf
30 квітня 2020 14:30
довідка МВС Ключ.p7s
30 квітня 2020 14:30
довідка банкрутство.pdf

Публічні документи

Публічні документи

21 квітня 2020 19:53
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:53
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:51
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:47
26. порівняльна таблиця.pdf
21 квітня 2020 19:47
27. додаток 5.pdf
21 квітня 2020 19:47
15.1 Витяг з ЄДР копія.pdf
21 квітня 2020 19:47
24. проект договору.pdf
21 квітня 2020 19:47
28. кошторис витрат.pdf
21 квітня 2020 19:47
5. Договір оренди.pdf
21 квітня 2020 19:47
13. Статут.pdf
21 квітня 2020 19:47
11. Довідки ст. 17.pdf
21 квітня 2020 19:47
2. тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 19:47
7. Довідка про досвід.pdf
21 квітня 2020 19:47
15. Витяг з ЄДР.pdf
21 квітня 2020 19:47
1. реєстр.pdf
21 квітня 2020 19:47
14. виписка та опис.pdf
21 квітня 2020 19:47
25. гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА"

ФОП Горчинський Руслан Анатолійович

ТОВ "Перфект Продакшн"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедіа Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА"
#2613412285
Відхилено 124 900,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:43
ФОП Горчинський Руслан Анатолійович
#3054315278
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Горчинський Руслан Анатолійович
#3054315278
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:20
1-94.pdf укладений
05 січня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 16:24
дод. уг. 5 до дог. 94 від 12.05.2020.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 09:36
дод. уг. 4 до дог. 94 від 12.05.2020.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 13:54
дод. уг. 3 до дог. 94 від 12.05.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 08:10
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 08:09
Дод. уг 2 до дог. 94 12.05.2020.pdf зміни до договору
15 липня 2020 08:04
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 13:42
Дод угода №1 до договору №94.pdf зміни до договору
13 травня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 13:37
94.pdf укладений
13 травня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 8) — із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215, у зв’язку з забороною проведення всіх масових заходів, на підставі пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та перенести строк надання послуг виклавши пункт 5.1. розділу 5. «Строк та місце надання послуг» Договору в новій редакції: «5.1.Строк надання послуг: 27 червня та 04 липня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 33, ст. 1394) — із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 р. № 500, у зв’язку з забороною проведення всіх масових заходів включно до 31.07.2020 року
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 33, ст. 1394) — із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641, у зв’язку з забороною проведення всіх масових заходів включно до 31.08.2020 року та із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. № 760, у зв’язку з забороною проведення всіх масових заходів включно до 31.10.2020 року на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно пункту 3 статті 631 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди внести зміни перенести строк і місце надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 33, ст. 1394) — із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641, у зв’язку з забороною проведення всіх масових заходів включно до 31.08.2020 року та із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. № 760, у зв’язку з забороною проведення всіх масових заходів включно до 31.10.2020 року на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно пункту 3 статті 631 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди внести зміни перенести строк надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди внести зміни.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 125 000,00
UAH