Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Реконструкція під’їзних, внутрішньомайданчикових залізничних колій: під’їзна, №1, 2, 3, 10, 12 ВП «Хмельницька АЕС»
Очікувана вартість
44 708 542,00 UAH
UA-2020-04-06-000567-b ● 2d558286e0564ff582c7ddeae2d84733
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Гузовська Світлана Володимирівна (03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 44 708 542,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Реконструкція під’їзних, внутрішньомайданчикових залізничних колій: під’їзна, №1, 2, 3, 10, 12 ВП «Хмельницька АЕС» (детально викладено в Додатку №3 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Реконструкція під’їзних, внутрішньомайданчикових залізничних колій: під’їзна, №1, 2, 3, 10, 12 ВП «Хмельницька АЕС»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45234000-6 — Будівництво залізничних і канатних транспортних систем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Виплата авансу в розмірі до 50% від очікуваної вартості закупівлі з здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, що видана банком, який на останню звітну дату входить до ТОП-20 банків відповідно до показника фінансової діяльності (активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ(https://bank.gov.ua/control/uk/publish/ article?art_id=34661442&cat_id=34798593), за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агенствами (компаніями), як Standart&Poor’s, Mood’s Investors Servise Fitch Ratings. | Аванс | 30 | Календарні | 50 |
Виконання робіт | Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), при умові надання Замовнику повного комплекту виконавчої документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 13:35 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №460.pdf | |
21 квітня 2020 13:35 |
Змінений Додаток №3 Технічні вимоги.pdf | |
21 квітня 2020 13:35 |
Змінений Додаток №1 Вимоги до учасників.pdf | |
06 квітня 2020 10:50 |
Додаток №5 Проект договору.pdf | |
06 квітня 2020 10:50 |
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc | |
06 квітня 2020 10:50 |
Додаток №2 Вимоги до переможця.pdf | |
06 квітня 2020 10:50 |
Тендерна документація.pdf |
21 квітня 2020 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2020 13:35 |
Перелік змін - Витяг з протоколу №460.pdf
|
|||
21 квітня 2020 13:35 |
Змінений Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
|
|||
21 квітня 2020 13:35 |
Змінений Додаток №1 Вимоги до учасників.pdf
|
|||
06 квітня 2020 10:50 |
Додаток №5 Проект договору.pdf
|
|||
06 квітня 2020 10:50 |
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
|
|||
06 квітня 2020 10:50 |
Додаток №2 Вимоги до переможця.pdf
|
|||
06 квітня 2020 10:50 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стан МВБК?!
Дата подання: 09 квітня 2020 13:42
Дата відповіді: 14 квітня 2020 10:08
Прохання уточнити, при укладанні колії використовувати всі нові матеріали верхньої будови колії чи можливевикористання с/п із допустимими групами придатності ?
Також в додатку №3 до тендерної документації вказано, цитую: "Примiтка: Розрахунок договiрноi цiни вяконувати на ocHoBi кошторисноi документацii. Для отримання кошторисноi документачii звертатися за телефоном: (0З842)-63772 Максимюк В.В, (03842)-63747 I{имба..rюк В. В."
Чи потрібно отримувати кошторисну документацію для розрахунку чи можна виконувати свій розрахунок?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. При виконанні робіт використовуються нові матеріали. 2. При виконанні розрахунку договірної ціни необхідно використовувати розцінки згідно з кошторисною документацією, які були застосовані проектантом згідно норм проектування, відповідають проектним рішенням та пройшли відповідну експертизу. При зверненні за вказаними в Тендерній документації телефонами Вам будуть надіслані модель кошторисів в програмному комплексі та кошториси в Excel.
Щодо надання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 16 квітня 2020 13:38
Дата відповіді: 21 квітня 2020 13:19
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунктом 2 ст. 22 Закону встановлено вимоги до змісту тендерної документації, в тому числі ч. 3 п. 2 ст. 22 Закону визначено наявність у складу тендерної документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Згідно п. 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупiвлi повиннi надати в складi тендерних пропозицiй iнформацiю та документи, якi пiдтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якiсним, кiлькiсним та іншим вимогам до предмета закупiвлi (згiдно Додатком №3 до тендерної документації). Учасник закупiвлi при поданнi тендерної пропозицiї оприлюднює лише тi документи, якi передбаченi умовами тендерної документацiї. До цiнової пропозицiї учасника повинен бути в обов’язковому порядку наданий розрахунок вартості. Кошторис або калькуляцiя повиннi мiстити обrрунтованi розрахунки складових вартості робіт.
Водночас Вами, як Замовником, у складі Додатку №3 надано перелік робіт, на підставі якої учасник мають розрахувати свої цінові пропозиції. Даний Додаток містить інформацію, що доставка матеріалів та обладнання до місця виконання робіт, транспортування демонтованої продукції та будівельного сміття до місця зберігання проводиться Підрядником, проте інформація щодо відстані перевезення демонтованої продукції та будівельного сміття (місця складування, що визначається Замовником) для обґрунтованого розрахунку не визначена.
Крім того, Замовником через систему оприлюднено інформацію, що при виконанні розрахунку договірної ціни необхідно використовувати розцінки згідно з кошторисною документацією, які були застосовані проектантом згідно норм проектування, відповідають проектним рішенням та пройшли відповідну експертизу.
Отже, вивчивши позиції переліку робіт зазначаємо, що даного документу недостатньо для підготовки договірної ціни з розрахунками у зв’язку з наступним.
Основні правила з визначення вартості будівництва будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури установлює ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з п.1.2 зазначеного національного стандарту України він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до п.3.5 стандарту інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, а згідно із п.3.15 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Згідно із п.5.1.1 зазначеного національного стандарту кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі (в частині оголошення очікуваної вартості закупівлі). Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника тендеру (конкурсних торгів) регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно пп.6.2.1 п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них.
Також відповідно до п.6.2.2 зазначеного ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Відтак, керуючись нормами Закону та на підставі вищеописаного, просимо оприлюднити відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (з цінами або без – на розсуд Замовника) або затверджену проектну документацію для підбору необхідних матеріалів, виробів та конструкцій, що відповідають технічним характеристикам, встановленим у затвердженій проектній документації.
Згідно зі ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом
Отже, на підставі ч. 1 ст. 23 та ст.10 Закону для можливості виконання учасниками вимог щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якiсним, кiлькiсним та іншим вимогам до предмета закупiвлi та надання розрахунку вартості робіт, просимо розмістити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін (на розсуд Замовника). Також просимо надати вихідні дані щодо рівня заробітної плати, що застосовується для розрахунку ціни пропозиції (ліміт, встановлений замовником - для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, або ж на підставі даних підрядної організації - виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва) та інформацію щодо врахування/неврахування в складі динамічної договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що будь-який зацікавлений учасник торгів може звернутись за телефонами, вказаними в примітці Додатку 3, надати відомості про свою електронну пошту, та отримати для ознайомлення наявну в Замовника проектну та кошторисну документацію, включаючи відомості ресурсів, об’ємів робіт та інше. При цьому, в зв’язку з технічними обмеженнями мережі, інформація може бути надана в електронному вигляді у виді окремих файлів або архівів. Щодо оприлюднення відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та відомості обсягів робіт, що закуповуються замовником дивись попередній абзац. Щодо надання інформації по відстані перевезення демонтованої продукції та будівельного сміття (місця складування, що визначається Замовником) – відстань до 3-х км. Щодо «рівня заробітної плати» - дивись пункт 3.9 Проекту договору додатка 5 до тендерної документації. Щодо «врахування/неврахування в складі динамічної договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт» - згідно п. 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт за динамічної договірної ціни - як правило, не враховуються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:21
Аналогічний договір
Вимога щодо аналогічного договору в частині надання ідентичного обсягу, переліку послуг/робіт на промисловому майданчику в тексті тендерної документації є дискримінаційною і суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі», адже законом не встановлено вимог до обсягу аналогічного договору чи місця його виконання (промисловий майданчик) та окремих особливостей. Вимагаємо викласти таку вимогу у відповідності із законом, а саме на підтвердження надати Довідку із зазначення аналогічного(их) договорів. На підтвердження інформації в довідці надати договір, який зазначений в цій довідці та лист-відгук від Замовника. Наявність досвіду виконання аналогічного договору на промисловому майданчику жодним чином не впливає на якість виконаних робіт, якщо такі роботи проводились не на промисловому майданчику.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:25
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:22
Приладовий парк та МТБ
Вимога щодо наявності приладового парку в учасника є дискримінаційною умовою тендерної документації та дозволяє взяти участь виключно лише тим учасникам, які його мають у власності. Це суперечить чинному законодавству.
Просимо внести зміни в таку умови таким чином, щоб учасники, які не мають його в наявності, проте можуть орендувати також мали змогу прийняти участь. На підтвердження надається гарантійний лист про те, що учасники мають змогу до початку виконання робіт забезпечити в повній мірі необхідний приладовий парк.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни в таку умови таким чином, щоб учасники, які не мають його в наявності, проте можуть орендувати також мали змогу прийняти участь. На підтвердження надається гарантійний лист про те, що учасники мають змогу до початку виконання робіт забезпечити в повній мірі необхідний приладовий парк.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:26
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:22
Допуски
Вимога щодо обов’язкової наявності у персоналу учасника допуску до особливих робіт та усі необхідні документи, оформлений в установленому на ВП ХАЕС порядку згідно з статтями 64,65,66 ЗУ "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" від 08.02.1995 та "Порядку проведення спеціально перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання" затвердженого ПКМУ від 25.12.1997 №1471 (для персоналу, що буде залучений до виконання робіт на території АЕС є дискримінаційною оскільки звужує коло учасників лише до тих, які станом на кінцеву дату подання своєї тендерної пропозиції отримали такий та відповідно є контрагентами Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною та може свідчити про корупційні ризики, адже процедура отримання допусків потребує часу.
Вимагаємо замінити таку умову на надання в складі пропозиції гарантійного листа про те, що до початку виконання робіт, учасник-переможець забезпечить наявність наявність у персонала таких допусків та інших необхідних документів.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною та може свідчити про корупційні ризики, адже процедура отримання допусків потребує часу.
Вимагаємо замінити таку умову на надання в складі пропозиції гарантійного листа про те, що до початку виконання робіт, учасник-переможець забезпечить наявність наявність у персонала таких допусків та інших необхідних документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:28
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:22
Клас наслідків
В тендерній документації зазначено, що клас наслідків СС2. При цьому в проекті договору міститься інформація про клас наслідків СС1. Просимо привести інформацію в тендерній документації у відповідність одна до одної та визначитись із класом наслідків.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:29
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:23
Дозвільні документи
В тендерній документації вимагаються дозвільні документи на проведення робіт під водою. Навіщо? Просимо переглянути відповідність документів, які вимагаються від учасників та співставити їх з переліком виконуваних робіт. Вимагаємо внести відповідні зміни до ТД і викласти їх у редакції, яка відповідає чинному законодавству та переліку робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:30
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 18 травня 2020 14:47
Дата подання: 18 травня 2020 14:47
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
На підставі ст. 3, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Детальний опис скарги міститься в доданих файлах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічний збій майданчику!
Дата: 18 травня 2020 17:12
рішення від 221.05.2020 № 9945.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 21:07
Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.b7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 18 травня 2020 15:29
Дата подання: 18 травня 2020 15:29
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
На підставі ст. 3, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Детальний опис скарги міститься в доданих файлах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічний збій з підстав, що не залоежать від учасника
Дата: 18 травня 2020 17:12
рішення від 21.05.2020№9958.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:59
Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 18 травня 2020 17:06
Дата подання: 18 травня 2020 17:06
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Просимо прийняти скаргу - документи у вкладеннях
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2020 18:46
рішення від 21.05.2020 № 9930 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:45
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-04-06-000567-b.b8.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 21:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 № 11301.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 17:06
рішення від 09.06.2020 № 11301.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення про визначення учасника ТОВ "Аверс-СП"ЛТД переможцем ((протокол від 08.05.2020 №608) скасовано рішенням ТК від 16.06.2020 (протокол №783)
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2020 14:40
Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 17 липня 2020 19:11
Дата подання: 17 липня 2020 19:11
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Просимо прийняти скаргу - документи у вкладеннях
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 20:20
рішення від 22.07.2020№14120+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 20:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2020№15102.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 17:02
рішення від 06.08.2020№15102.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ від 06.08.2020 №15102-р/пк-пз згідно статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скасовано рішення ТК (протокол від 07.07.2020 №858). Тендерна пропозиція ТОВ «МЕШ ІНВЕСТ» відхилена згідно з ч.1 ст.30 Закону (невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації).
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 14:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД |
43 295 507,65
UAH
|
34 000 000,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа підприємець Горбачук Павло Миколайович |
40 480 457,75
UAH
|
34 999 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-ШЛЯХБУДТРАНС" |
36 199 972,00
UAH
|
35 699 972,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ" |
43 862 965,17
UAH
|
37 450 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПМК-17" |
44 508 500,00
UAH
|
37 500 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ |
44 149 200,00
UAH
|
40 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
44 348 083,82
UAH
|
42 390 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Промбуд 1" |
44 708 500,00
UAH
|
42 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "КАТЕГОРІЯ ТЕХНО" |
43 840 107,89
UAH
|
42 500 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД #20782588 |
Рішення скасоване |
34 000 000,00
UAH
|
16 червня 2020 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД #20782588 |
Рішення скасоване |
34 000 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:39
|
Фізична особа підприємець Горбачук Павло Миколайович #2543803891 |
Рішення скасоване |
34 999 999,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-ШЛЯХБУДТРАНС" #36745274 |
Рішення скасоване |
35 699 972,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ" #37762746 |
Рішення скасоване |
37 450 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:39
|
ТОВ "ПМК-17" #40392349 |
Рішення скасоване |
37 500 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:39
|
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ #33358131 |
Рішення скасоване |
40 000 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД #20782588 |
Відхилено |
34 000 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:47
|
Фізична особа підприємець Горбачук Павло Миколайович #2543803891 |
Відхилено |
34 999 999,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-ШЛЯХБУДТРАНС" #36745274 |
Відхилено |
35 699 972,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ" #37762746 |
Відхилено |
37 450 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 13:58
|
ТОВ "ПМК-17" #40392349 |
Відхилено |
37 500 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 14:02
|
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ #33358131 |
Відхилено |
40 000 000,00
UAH
|
14 серпня 2020 14:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Переможець |
42 390 000,00
UAH
|
18 серпня 2020 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 08:46
|
Ду№1 №...12493 с печатью (1).pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 16:51
|
№20-124-01-20-12493.pdf | укладений |
08 вересня 2020 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ«Про публічні закупівлі»: Сторони узгодили зменшити ціну Договору на 1 418 475,88 грн з ПДВ, а саме: з суми 42 390 000,00 грн без ПДВ, 50 868 000,00 грн з ПДВ змінено на суму 41 207 936,75 грн без ПДВ, 49 449 524,10 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1/20-124-01-20-12493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |