Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Реконструкція під’їзних, внутрішньомайданчикових залізничних колій: під’їзна, №1, 2, 3, 10, 12 ВП «Хмельницька АЕС»
Очікувана вартість
44 708 542,00 UAH
UA-2020-04-06-000567-b 2d558286e0564ff582c7ddeae2d84733
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 14:18
Очікувана вартість: 44 708 542,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Реконструкція під’їзних, внутрішньомайданчикових залізничних колій: під’їзна, №1, 2, 3, 10, 12 ВП «Хмельницька АЕС» (детально викладено в Додатку №3 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Реконструкція під’їзних, внутрішньомайданчикових залізничних колій: під’їзна, №1, 2, 3, 10, 12 ВП «Хмельницька АЕС»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45234000-6 — Будівництво залізничних і канатних транспортних систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виплата авансу в розмірі до 50% від очікуваної вартості закупівлі з здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, що видана банком, який на останню звітну дату входить до ТОП-20 банків відповідно до показника фінансової діяльності (активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ(https://bank.gov.ua/control/uk/publish/ article?art_id=34661442&cat_id=34798593), за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агенствами (компаніями), як Standart&Poor’s, Mood’s Investors Servise Fitch Ratings. Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), при умові надання Замовнику повного комплекту виконавчої документації. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стан МВБК?!
Дата подання: 09 квітня 2020 13:42
Дата відповіді: 14 квітня 2020 10:08
Прохання уточнити, при укладанні колії використовувати всі нові матеріали верхньої будови колії чи можливевикористання с/п із допустимими групами придатності ? Також в додатку №3 до тендерної документації вказано, цитую: "Примiтка: Розрахунок договiрноi цiни вяконувати на ocHoBi кошторисноi документацii. Для отримання кошторисноi документачii звертатися за телефоном: (0З842)-63772 Максимюк В.В, (03842)-63747 I{имба..rюк В. В." Чи потрібно отримувати кошторисну документацію для розрахунку чи можна виконувати свій розрахунок?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. При виконанні робіт використовуються нові матеріали. 2. При виконанні розрахунку договірної ціни необхідно використовувати розцінки згідно з кошторисною документацією, які були застосовані проектантом згідно норм проектування, відповідають проектним рішенням та пройшли відповідну експертизу. При зверненні за вказаними в Тендерній документації телефонами Вам будуть надіслані модель кошторисів в програмному комплексі та кошториси в Excel.
Щодо надання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 16 квітня 2020 13:38
Дата відповіді: 21 квітня 2020 13:19
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пунктом 2 ст. 22 Закону встановлено вимоги до змісту тендерної документації, в тому числі ч. 3 п. 2 ст. 22 Закону визначено наявність у складу тендерної документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Згідно п. 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупiвлi повиннi надати в складi тендерних пропозицiй iнформацiю та документи, якi пiдтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якiсним, кiлькiсним та іншим вимогам до предмета закупiвлi (згiдно Додатком №3 до тендерної документації). Учасник закупiвлi при поданнi тендерної пропозицiї оприлюднює лише тi документи, якi передбаченi умовами тендерної документацiї. До цiнової пропозицiї учасника повинен бути в обов’язковому порядку наданий розрахунок вартості. Кошторис або калькуляцiя повиннi мiстити обrрунтованi розрахунки складових вартості робіт. Водночас Вами, як Замовником, у складі Додатку №3 надано перелік робіт, на підставі якої учасник мають розрахувати свої цінові пропозиції. Даний Додаток містить інформацію, що доставка матеріалів та обладнання до місця виконання робіт, транспортування демонтованої продукції та будівельного сміття до місця зберігання проводиться Підрядником, проте інформація щодо відстані перевезення демонтованої продукції та будівельного сміття (місця складування, що визначається Замовником) для обґрунтованого розрахунку не визначена. Крім того, Замовником через систему оприлюднено інформацію, що при виконанні розрахунку договірної ціни необхідно використовувати розцінки згідно з кошторисною документацією, які були застосовані проектантом згідно норм проектування, відповідають проектним рішенням та пройшли відповідну експертизу. Отже, вивчивши позиції переліку робіт зазначаємо, що даного документу недостатньо для підготовки договірної ціни з розрахунками у зв’язку з наступним. Основні правила з визначення вартості будівництва будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури установлює ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з п.1.2 зазначеного національного стандарту України він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до п.3.5 стандарту інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, а згідно із п.3.15 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Згідно із п.5.1.1 зазначеного національного стандарту кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі (в частині оголошення очікуваної вартості закупівлі). Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника тендеру (конкурсних торгів) регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно пп.6.2.1 п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них. Також відповідно до п.6.2.2 зазначеного ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Відтак, керуючись нормами Закону та на підставі вищеописаного, просимо оприлюднити відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (з цінами або без – на розсуд Замовника) або затверджену проектну документацію для підбору необхідних матеріалів, виробів та конструкцій, що відповідають технічним характеристикам, встановленим у затвердженій проектній документації. Згідно зі ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом Отже, на підставі ч. 1 ст. 23 та ст.10 Закону для можливості виконання учасниками вимог щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якiсним, кiлькiсним та іншим вимогам до предмета закупiвлi та надання розрахунку вартості робіт, просимо розмістити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін (на розсуд Замовника). Також просимо надати вихідні дані щодо рівня заробітної плати, що застосовується для розрахунку ціни пропозиції (ліміт, встановлений замовником - для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, або ж на підставі даних підрядної організації - виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва) та інформацію щодо врахування/неврахування в складі динамічної договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що будь-який зацікавлений учасник торгів може звернутись за телефонами, вказаними в примітці Додатку 3, надати відомості про свою електронну пошту, та отримати для ознайомлення наявну в Замовника проектну та кошторисну документацію, включаючи відомості ресурсів, об’ємів робіт та інше. При цьому, в зв’язку з технічними обмеженнями мережі, інформація може бути надана в електронному вигляді у виді окремих файлів або архівів. Щодо оприлюднення відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та відомості обсягів робіт, що закуповуються замовником дивись попередній абзац. Щодо надання інформації по відстані перевезення демонтованої продукції та будівельного сміття (місця складування, що визначається Замовником) – відстань до 3-х км. Щодо «рівня заробітної плати» - дивись пункт 3.9 Проекту договору додатка 5 до тендерної документації. Щодо «врахування/неврахування в складі динамічної договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт» - згідно п. 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт за динамічної договірної ціни - як правило, не враховуються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:21
Аналогічний договір
Вимога щодо аналогічного договору в частині надання ідентичного обсягу, переліку послуг/робіт на промисловому майданчику в тексті тендерної документації є дискримінаційною і суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі», адже законом не встановлено вимог до обсягу аналогічного договору чи місця його виконання (промисловий майданчик) та окремих особливостей. Вимагаємо викласти таку вимогу у відповідності із законом, а саме на підтвердження надати Довідку із зазначення аналогічного(их) договорів. На підтвердження інформації в довідці надати договір, який зазначений в цій довідці та лист-відгук від Замовника. Наявність досвіду виконання аналогічного договору на промисловому майданчику жодним чином не впливає на якість виконаних робіт, якщо такі роботи проводились не на промисловому майданчику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:25
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:22
Приладовий парк та МТБ
Вимога щодо наявності приладового парку в учасника є дискримінаційною умовою тендерної документації та дозволяє взяти участь виключно лише тим учасникам, які його мають у власності. Це суперечить чинному законодавству.
Просимо внести зміни в таку умови таким чином, щоб учасники, які не мають його в наявності, проте можуть орендувати також мали змогу прийняти участь. На підтвердження надається гарантійний лист про те, що учасники мають змогу до початку виконання робіт забезпечити в повній мірі необхідний приладовий парк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:26
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:22
Допуски
Вимога щодо обов’язкової наявності у персоналу учасника допуску до особливих робіт та усі необхідні документи, оформлений в установленому на ВП ХАЕС порядку згідно з статтями 64,65,66 ЗУ "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" від 08.02.1995 та "Порядку проведення спеціально перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання" затвердженого ПКМУ від 25.12.1997 №1471 (для персоналу, що буде залучений до виконання робіт на території АЕС є дискримінаційною оскільки звужує коло учасників лише до тих, які станом на кінцеву дату подання своєї тендерної пропозиції отримали такий та відповідно є контрагентами Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною та може свідчити про корупційні ризики, адже процедура отримання допусків потребує часу.
Вимагаємо замінити таку умову на надання в складі пропозиції гарантійного листа про те, що до початку виконання робіт, учасник-переможець забезпечить наявність наявність у персонала таких допусків та інших необхідних документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:28
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:22
Клас наслідків
В тендерній документації зазначено, що клас наслідків СС2. При цьому в проекті договору міститься інформація про клас наслідків СС1. Просимо привести інформацію в тендерній документації у відповідність одна до одної та визначитись із класом наслідків.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:29
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000567-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХОПТТОРГ", Код ЄДРПОУ:41320631
Дата подання: 15 квітня 2020 22:23
Дозвільні документи
В тендерній документації вимагаються дозвільні документи на проведення робіт під водою. Навіщо? Просимо переглянути відповідність документів, які вимагаються від учасників та співставити їх з переліком виконуваних робіт. Вимагаємо внести відповідні зміни до ТД і викласти їх у редакції, яка відповідає чинному законодавству та переліку робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 13:30
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 21.04.2020 (протокол №460)

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 18 травня 2020 14:47
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
На підставі ст. 3, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Детальний опис скарги міститься в доданих файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічний збій майданчику!
Дата: 18 травня 2020 17:12
рішення від 221.05.2020 № 9945.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 21:07
Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.b7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 18 травня 2020 15:29
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
На підставі ст. 3, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Детальний опис скарги міститься в доданих файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічний збій з підстав, що не залоежать від учасника
Дата: 18 травня 2020 17:12
рішення від 21.05.2020№9958.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:59
Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 18 травня 2020 17:06
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Просимо прийняти скаргу - документи у вкладеннях
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2020 18:46
рішення від 21.05.2020 № 9930 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:45
рішення від 09.06.2020 № 11301.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення про визначення учасника ТОВ "Аверс-СП"ЛТД переможцем ((протокол від 08.05.2020 №608) скасовано рішенням ТК від 16.06.2020 (протокол №783)
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2020 14:40
Номер скарги: UA-2020-04-06-000567-b.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 17 липня 2020 19:11
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Просимо прийняти скаргу - документи у вкладеннях
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 20:20
рішення від 22.07.2020№14120+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 20:20
рішення від 06.08.2020№15102.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ від 06.08.2020 №15102-р/пк-пз згідно статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скасовано рішення ТК (протокол від 07.07.2020 №858). Тендерна пропозиція ТОВ «МЕШ ІНВЕСТ» відхилена згідно з ч.1 ст.30 Закону (невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації).
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 14:10

Документи подані скаржником

18 травня 2020 14:46
Аверс заборгованість.pdf
18 травня 2020 14:46
Платіжне доручення.pdf
18 травня 2020 14:46
Скарга АМКУ від 18.05.2020.pdf
18 травня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 16:52
Платіжне доручення.pdf
18 травня 2020 16:52
Скарга АМКУ від 18.05.2020.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

18 травня 2020 15:28
Аверс заборгованість.pdf
18 травня 2020 15:29
Платіжне доручення.pdf
18 травня 2020 15:29
Скарга АМКУ від 18.05.2020.pdf
18 травня 2020 15:40
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

21 травня 2020 18:59
рішення від 21.05.2020№9958.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

29 травня 2020 14:17
Лист_62-11-2№1849_29.05.2020`_PS.pdf

Документи подані скаржником

17 липня 2020 19:11
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 16:50
Лист_62-11-2№2703_31.07.2020`_PS.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД 43 295 507,65
UAH
34 000 000,00
UAH
Документи
Фізична особа підприємець Горбачук Павло Миколайович 40 480 457,75
UAH
34 999 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-ШЛЯХБУДТРАНС" 36 199 972,00
UAH
35 699 972,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ" 43 862 965,17
UAH
37 450 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ПМК-17" 44 508 500,00
UAH
37 500 000,00
UAH
Документи
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ 44 149 200,00
UAH
40 000 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" 44 348 083,82
UAH
42 390 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Промбуд 1" 44 708 500,00
UAH
42 400 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "КАТЕГОРІЯ ТЕХНО" 43 840 107,89
UAH
42 500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 11:40
Електронний підпис
30 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
30 квітня 2020 13:06
144.imd
30 квітня 2020 11:57
Електронний підпис
29 квітня 2020 17:38
Тендерна пропозиція_1.pdf
29 квітня 2020 17:38
Договірна 29042020.pdf
29 квітня 2020 17:38
Технічна пропозиція _1.pdf
28 квітня 2020 13:05
Електронний підпис
28 квітня 2020 12:46
Довідка допуски.pdf
28 квітня 2020 12:46
Наказ АП.pdf
28 квітня 2020 12:46
Довідка про санкції.pdf
28 квітня 2020 12:46
Гарантійний лист 24042020.pdf
28 квітня 2020 12:46
Довідка працівники.pdf
28 квітня 2020 12:46
Довідка мат.техн. база.pdf
28 квітня 2020 12:46
відгук ВКУ.pdf
28 квітня 2020 12:46
Договір Титульна ВКУ.pdf
28 квітня 2020 12:46
Цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2020 12:46
Локальний кошторис.pdf
28 квітня 2020 12:46
Технічна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 12:46
протокол зборів.pdf
28 квітня 2020 12:46
Ліцензія завірена.pdf
28 квітня 2020 12:46
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 15:54
Досвід.pdf
28 квітня 2020 15:54
Договірна ціна.pdf
28 квітня 2020 15:39
Договір.pdf
28 квітня 2020 15:28
цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2020 15:16
Техніка.pdf
28 квітня 2020 15:15
Довідка.pdf
28 квітня 2020 15:15
Довідка 3.pdf
28 квітня 2020 15:14
Перелік працівників.pdf
28 квітня 2020 15:14
інформаційна довідка.pdf
28 квітня 2020 15:14
Довідка 2.pdf
28 квітня 2020 15:14
Довідка 1.pdf
28 квітня 2020 15:14
ліцензія 2018.pdf
28 квітня 2020 15:14
свідоцтво.pdf
28 квітня 2020 15:14
паспорт.pdf
28 квітня 2020 15:14
4 опп.pdf
28 квітня 2020 15:14
Довідка (банкруиство).pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 15:54
Договір Агротрейд 1 ст..pdf
28 квітня 2020 15:54
Лист відгук Епіцентр К.jpg
28 квітня 2020 15:54
КП (4).pdf
28 квітня 2020 15:54
ЛК1.pdf
28 квітня 2020 15:54
ДЦ (1).pdf
28 квітня 2020 15:54
довідка про санкції.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 13:32
Штат.pdf
24 квітня 2020 13:32
Тутул договора.pdf
24 квітня 2020 13:32
Статут.pdf
24 квітня 2020 13:32
Справка взятии на учет.pdf
24 квітня 2020 13:32
Реквізити.pdf
24 квітня 2020 13:32
Протокол.pdf
24 квітня 2020 13:32
Про ОПН.pdf
24 квітня 2020 13:32
Про аналогічні роботи.pdf
24 квітня 2020 13:32
Приказ.pdf
24 квітня 2020 13:32
Паспорта инструмент.pdf
24 квітня 2020 13:32
Паспорт Шаблон.pdf
24 квітня 2020 13:32
Паспорт рихтовщик.pdf
24 квітня 2020 13:32
Паспорт домкрат.pdf
24 квітня 2020 13:32
Отзыв150.pdf
24 квітня 2020 13:32
Наказ.pdf
24 квітня 2020 13:32
Лицензия.pdf
24 квітня 2020 13:32
Лист гарантія.pdf
24 квітня 2020 13:32
Довідка Інструмент.pdf
24 квітня 2020 13:32
Выписка.pdf
24 квітня 2020 13:32
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2020 13:32
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:11
Смета.zip
28 квітня 2020 14:33
19 Виписка держстату.pdf
28 квітня 2020 14:33
18 Ліцензія.pdf
28 квітня 2020 14:33
17 Ліцензія АВК-5.pdf
28 квітня 2020 14:33
16Декларація МТБ.pdf
28 квітня 2020 14:33
11 ст.17.pdf
28 квітня 2020 14:33
9 Довідка санкції.pdf
28 квітня 2020 14:33
8 Гарантійний лист.pdf
28 квітня 2020 14:33
7 Довідка працівники.pdf
28 квітня 2020 14:33
3.4 ОПИС 23.04.19.pdf
28 квітня 2020 14:33
3.3 Статут ПМК-17.pdf
28 квітня 2020 14:33
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 10:06
Інформаційна модель
09 липня 2020 10:34
Тендерна пропозиція
27 квітня 2020 23:32
щодо санкцій.jpg
27 квітня 2020 23:32
Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2020 23:32
субпідряд.jpg
27 квітня 2020 23:32
ст 17.jpg
27 квітня 2020 23:32
Розрахунок вартості.jpg
27 квітня 2020 23:32
протокол зборів.PDF
27 квітня 2020 23:32
Перелік працівників.jpg
27 квітня 2020 23:32
Обладнання.pdf
27 квітня 2020 23:32
наказ на директора 001.jpg
27 квітня 2020 23:32
дозвіл техніка.jpg
27 квітня 2020 23:32
дозвіл роботи.jpg
27 квітня 2020 23:32
договір аналогічний.zip
27 квітня 2020 23:32
відгук.jpg
27 квітня 2020 23:32
Витяг.zip
27 квітня 2020 23:32
акціонери.jpg

Публічні документи

18 серпня 2020 14:36
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:28
public_doc _1_.pdf
18 серпня 2020 14:27
public_doc _2_.p7s
18 серпня 2020 14:27
Довідка МВС.pdf
28 квітня 2020 13:12
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:12
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:12
Електронний підпис

Публічні документи

28 квітня 2020 13:16
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:15
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:13
1. Цінова пропозиція .pdf
28 квітня 2020 13:13
8.4 Довідка щодо ст17.pdf
28 квітня 2020 13:12
9.1 Лицензия Промбуд 1.jpg
28 квітня 2020 13:12
9 Лицензия Промбуд 1.jpg
28 квітня 2020 13:12
8.7 Проект договору.pdf
28 квітня 2020 13:12
8.5 Технчні вимоги.pdf
28 квітня 2020 13:12
8.1 Гарантійний лист.pdf
28 квітня 2020 13:12
7.4 Монтер Тронев.pdf
28 квітня 2020 13:12
7.3 Монтер Нищенко.pdf
28 квітня 2020 13:12
7.2 Диплом Ткач.pdf
28 квітня 2020 13:12
7.1 Дипом Козоброд.pdf
28 квітня 2020 13:12
5.2 Лист-відгук.pdf
28 квітня 2020 13:12
3.1.2 Код доступа.pdf
28 квітня 2020 13:12
3.1.1 Статут Промбуд1 .pdf
28 квітня 2020 13:12
1.1 Кошторис.zip

Публічні документи

28 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:58
Відгук МППЗТ.pdf
28 квітня 2020 14:58
Відгук Закупне.pdf
28 квітня 2020 14:58
Референс лист.pdf
28 квітня 2020 14:58
Лiцензiя.pdf
28 квітня 2020 14:58
Дозвiл.pdf
28 квітня 2020 14:58
Декларацiя.pdf
28 квітня 2020 14:58
Уповноважена особа.pdf
28 квітня 2020 14:57
Модел_ний_статут.pdf
28 квітня 2020 14:57
Довiренiст__Костинюк.pdf
28 квітня 2020 14:57
Технічна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 14:57
Договірна ціна.pdf
28 квітня 2020 14:57
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД

Фізична особа підприємець Горбачук Павло Миколайович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-ШЛЯХБУДТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ"

ТОВ "ПМК-17"

ТОВ МЕШ ІНВЕСТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"

ТОВ "Промбуд 1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "КАТЕГОРІЯ ТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД
#20782588
Рішення скасоване 34 000 000,00
UAH
16 червня 2020 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД
#20782588
Рішення скасоване 34 000 000,00
UAH
14 серпня 2020 13:39
Фізична особа підприємець Горбачук Павло Миколайович
#2543803891
Рішення скасоване 34 999 999,00
UAH
14 серпня 2020 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-ШЛЯХБУДТРАНС"
#36745274
Рішення скасоване 35 699 972,00
UAH
14 серпня 2020 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ"
#37762746
Рішення скасоване 37 450 000,00
UAH
14 серпня 2020 13:39
ТОВ "ПМК-17"
#40392349
Рішення скасоване 37 500 000,00
UAH
14 серпня 2020 13:39
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ
#33358131
Рішення скасоване 40 000 000,00
UAH
14 серпня 2020 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС-СП"ЛТД
#20782588
Відхилено 34 000 000,00
UAH
14 серпня 2020 13:47
Фізична особа підприємець Горбачук Павло Миколайович
#2543803891
Відхилено 34 999 999,00
UAH
14 серпня 2020 13:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-ШЛЯХБУДТРАНС"
#36745274
Відхилено 35 699 972,00
UAH
14 серпня 2020 13:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ"
#37762746
Відхилено 37 450 000,00
UAH
14 серпня 2020 13:58
ТОВ "ПМК-17"
#40392349
Відхилено 37 500 000,00
UAH
14 серпня 2020 14:02
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ
#33358131
Відхилено 40 000 000,00
UAH
14 серпня 2020 14:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
#35262237
Переможець 42 390 000,00
UAH
18 серпня 2020 13:51

Документи

16 червня 2020 14:52
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 14:21
Електронний підпис

Документи

23 червня 2020 14:30
Електронний підпис

Документи

26 червня 2020 14:18
Електронний підпис

Документи

30 червня 2020 17:01
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 13:47
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 13:50
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 13:54
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 13:58
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 14:01
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2020 14:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
#35262237
42 390 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 08:46
Ду№1 №...12493 с печатью (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2021 08:45
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:51
№20-124-01-20-12493.pdf укладений
08 вересня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ«Про публічні закупівлі»: Сторони узгодили зменшити ціну Договору на 1 418 475,88 грн з ПДВ, а саме: з суми 42 390 000,00 грн без ПДВ, 50 868 000,00 грн з ПДВ змінено на суму 41 207 936,75 грн без ПДВ, 49 449 524,10 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1/20-124-01-20-12493
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 449 524,10
UAH (в тому числі ПДВ 8 241 587,35 UAH)