Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Іміпенем/Циластатин (Imipenem/Cilastatin), Меропенем (Meropenem), Колістим (Сolistin), Озельтамівір (Oseltamivir))» 4 найменування
Очікувана вартість
3 572 226,00 UAH
UA-2020-04-06-000179-a 5858c9462b804c9da1d896f1eb084528
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:36
Очікувана вартість: 3 572 226,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 861,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 Флакон
Іміпенем/Циластатин (Imipenem/Cilastatin). порошок для розчину для ін’єкцій або інфузій по 500 мг/500 мг у флаконі (або еквівалент), флакони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Сагайдачного, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
7000 Флакон
Меропенем (Meropenem). порошок для розчину для ін’єкцій або інфузій по1000 мг у флаконі (або еквівалент), флакони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Сагайдачного, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
400 Флакон
Колістим (Сolistin). порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій по 1 000 000 МО у флаконі (або еквівалент). флакони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Сагайдачного, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
950 штуки
Озельтамівір (Oseltamivir), капсули по 75 мг по 10 капсул в блістері (або еквівалент), Капсули/штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Сагайдачного, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Oseltamivir

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 10:15
Додаток 5 Проект договору.docx
06 квітня 2020 10:14
Додаток 2 МТВ.docx
06 квітня 2020 10:14
Тендерна_документацiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 3 126 326,00
UAH з ПДВ
3 126 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 3 400 032,00
UAH з ПДВ
3 400 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 3 126 326,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 12:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
3 126 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:36
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:35
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 12:50
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
03 червня 2020 12:39
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 11:03
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
07 травня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 10:37
Договір ДІАТОМ.PDF укладений
07 травня 2020 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.2. та п.3.3. Договору, Сторони домовились зменшити суму договору на 2 819 985,00 грн. (Два мільйони вісімсот дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот вісімдесят п'ять гривень 00 копійок) та викласти Пункт 3.1 у наступній редакції: "3.1 Ціна договору становить 306 341,00 грн. (Триста шість тисяч триста сорок одна гривня 00 копійок), у т.ч. ПДВ - 20041,00 грн. (Двадцять тисяч сорок одна гривня 00 копійок)."
Номер договору про закупівлю: 20ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3.2. та п. 3.3. Договору, Сторони домовились зменшити суму договору на 75 114,00 грн. (Сiмдесят п`ять тисяч сто чотирнадцять гривень 00 копiйок) та викласти Пункт 3.1 у наступній редакції: «3.1 Ціна договору становить 231 227,00 грн. (Двiстi тридцять одна тисяча двiстi двадцять сiм гривень 00 копiйок), у т.ч. ПДВ – 15 127,00 грн. (П`ятнадцять тисяч сто двадцять сiм гривень 00 копiйок).»
Номер договору про закупівлю: 20ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 227,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 127,00 UAH)