Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області за адресою: м.Мукачево, вул.Кооперативна,73
Очікувана вартість
199 947,37 UAH
UA-2020-04-06-000097-a 5532ab31f54a44b8bf8512f8a1c25762
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чебан Олеся Петрівна

+380312672403 vetzak@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 40314229
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Минайська 39 а
Контактна особа: Чебан Олеся Петрівна
+380312672403
vetzak@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень будівлі Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області за адресою: м.Мукачево, вул.Кооперативна,73
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Кооперативна,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням, але не пізніше п'яти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

06 квітня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Меденцій Михайло Андрійович
#2897803316
Переможець 199 947,37
UAH
06 квітня 2020 09:33

Документи

06 квітня 2020 09:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 09:36