Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Очікувана вартість
323 715,00 UAH
UA-2020-04-04-000080-a fc45ecff221247b5813c7cd713475547
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2020 21:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 17:15
Очікувана вартість: 323 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 послуга
Лабораторні дослідження піску на наявність яєць гельмінтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1945 послуга
Лабораторний контроль показників мікроклімату (температура, вологість)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1681 послуга
Лабораторний контроль рівня освітленості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
70 послуга
Лабораторний контроль питної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
117 послуга
Лабораторний контроль води в басейні (чаша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, навчальні заклади Московського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі виставленого акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання Послуги. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надану Послугу здійснюються протягом 15-ти днів, з дня отримання Замовником бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кількості досліджень
Дата подання: 08 квітня 2020 11:25
Дата відповіді: 13 квітня 2020 17:11
Додатком 2 ("Тендерна пропозиція") та пунктом 4.3 розділу "Загальні положення" тендерної документації визначена кількість досліджень (послуг), зокрема: піску на яйця гельмінтів - 76, показників мікроклімату - 140, освітленості - 70, води басейнів (чаша) - 13. У той же час, як вбачається із відомостей додатків 1 та 3, дані значення є кількістю об'єктів, на яких проводиться відбір зразків або вимірювання/дослідження. Фактична кількість досліджень, визначена додатком 3, є значно більшою, ніж зазначені вище величини. Просимо надати роз'яснення щодо необхідної кількості досліджень (послуг). Заздалегідь вдячні, КП "Санепідсервіс"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. До тендерної документації були внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2020 17:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "САНЕПІДСЕРВІС" 323 475,00
UAH з ПДВ
323 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:53
20. СФЕРА АКРЕДИТАЦІЇ.PDF
16 квітня 2020 15:53
15. Гарантійний лист.PDF
16 квітня 2020 15:53
14. Лист-погодження.PDF
16 квітня 2020 15:53
13. Довідка ЄДРПОУ.PDF
16 квітня 2020 15:53
11. Паспорт директора.PDF
16 квітня 2020 15:53
10. Статут КП СЕС.PDF
16 квітня 2020 15:53
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "САНЕПІДСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 квітня 2020 17:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій