Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація).
Очікувана вартість
2 950 000,00 UAH
UA-2020-04-04-000003-a ● 1e43ba5d434848deaa1a984b85be4b89
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2020 04:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 2 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грекова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, згідно актів виконаних робіт на протязі 15 банківських дня з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2020 04:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2020 04:54 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що це за уповноважений орган?
Дата подання: 07 квітня 2020 13:28
Дата відповіді: 07 квітня 2020 15:30
Що це за уповноважений орган?
4.3. Оригінал довідки, виданої уповноваженим органом ДПС України, щодо відкритих рахунків Учасника.
Відповідь: Доброго дня. До відома в Україні є такий уповноважений орган як ДПС України - це Державна Податкова Служба України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-04-000003-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 05 травня 2020 18:35
Дата подання: 05 травня 2020 18:35
Скарга
Вих. № 05/05 від «05» травня 2020 р. До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995)
Адреса: 51931, Дніпропетровська обл.,
м. Кам’янське, Заводський район,
вул. Курська, 45, кв.2.
Тел: +38 097 830 27 37
email: afinacentr2017@gmail.com
Замовник: Управління освіти
Шевченківської районної в місті Києві
державної адміністрації
(код ЄДРПОУ 37470086)
Адреса: 04119, Україна, м.Київ,
вул. Зоологічна, 6-а
телефон: 044 489-02-47
Інформація про закупівлю
ID: 1e43ba5d434848deaa1a984b85be4b89
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-04-04-000003-a
СКАРГА
на дії Замовника
Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-04-000003-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації.
Аукціон відбувся: 21.04.2020, 13:15 – 13:48.
За результатами аукціону участь прийняли чотири учасника:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕОТЕРМ» - 2 946 000.00 грн з ПДВ;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР»– 2 281 884.04 грн з ПДВ;
3) Приватне підприємство «СТЕПС» – 2 699 000.00 грн з ПДВ;
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «РАСИМО» - 2`697`000.00 грн з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі: 2 950 000.00 грн (з ПДВ).
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР».
Відповідно до Протоколу № 4 від 23.04.2020 розгляду тендерних пропозицій Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутній сертифікат на систему управління якістю акредитований НААУ (відповідно п. 5 додатку № 1 ТД), відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (відповідно п. 5 додатку № 1 ТД); Відсутній договір з підприємством про вивіз будівельного сміття.
Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» порушує права та інтереси Скаржника, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)», затвердженої головою тендерного комітету Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Протоколом засідання тендерного комітету № 1 від 03.04.2020 року (далі – Тендерна джокументація), кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Підпунктом 5 «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 1 до цієї тендерної документації учасник повинен зокрема надати:
- сертифікат на систему управління якістю акредитований НААУ ДСТУ ISO 9001:2015.
На виконання вказаних вимог Скаржником у складі своєї тендерної (файл 6 Док-ти) було надано Сертифікат на систему менеджменту якості SIC.MS.040.ISO9001.1276 від 14.02.2020 (міжнародного зразку українською, англійською та російською мовами).
Відповідно до даного Сертифікату система менеджменту якості ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АФІНАЦЕНТР» стосовно:
• організації будівництва будівель;
• будівництва житлових і нежитлових будівель;
• будівництва доріг і автострад;
• будівництва залізниць і метрополітену;
• будівництва мостів і тунелів;
• спеціалізованої діяльності із дизайну;
• діяльності у сфері архітектури;
• вантажного автомобільного транспорту;
• діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах
відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 “Системи менеджменту якості. Вимоги” (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”).
Цей Сертифікат було видано Скаржнику органом сертифікації - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСУКРСЕРТ», що має:
- акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) - Атестат про акредитацію, зареєстрований в Реєстрі 08 жовтня 2019 року за №8О059, копія якого додається.
- свідоцтво про нотифікацію: SIC.CB.804.040 від 24.07.2018, видане S.I.C. Global Inc., 346 WIGSTON DR, Suite 4, NORTH BAY, ONTARIO, P1A 1X3, CANADA, копії якого додаються.
Таким чином, Скаржником було належним чином виконано зазначену вимогу Замовника.
Підпунктом 5 «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 1 до цієї тендерної документації учасник повинен зокрема надати:
- копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2018 р.№48, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
На виконання вказаної вимоги Скаржником у складі своєї тендерної (файл 6 Док-ти) було надано:
1. Дозвіл №1129.16.12 від 31.08.2016, виданий Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області товариству з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», на право експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Строк дії цього Дозволу 31.08.2016 – 30.08.2021;
2. Дозвіл №1128.16.12 від 31.08.2016, виданий Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області товариству з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» на право виконання робіт підвищеної небезпеки. Строк дії цього Дозволу 31.08.2016 – 30.08.2021. Відповідно до цього Дозволу Скаржник має право в т.ч. виконувати роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту.
Зазначаємо, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 (далі - Порядок), роботодавець, виробник або постачальник до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки повинні отримати відповідні дозвільні документи., а саме:
1) Відповідний Дозвіл (п.6 Порядку):
- роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у Додатку 2 до Порядку «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки», або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у Додатку 3 до Порядку «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»;
- виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у Додатку 3 до Порядку «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
2) Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (п.21 Порядку)
- виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в Додатку 6 до Порядку «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»,
- експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в Додатку 7 до Порядку «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці».
При цьому, зазначена Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Так, в редакції Порядку, що діяла станом на серпень 2016 року (отримання Скаржником дозвільних документів):
- роботи підвищеної небезпеки, які ТОВ «АФІНАЦЕНТР» планувало виконувати і виконує наразі, були зазначені в Додатку 2 до Порядку, та, відповідно, були відсутні у Додатку 6 до Порядку;
- машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, які ТОВ «АФІНАЦЕНТР» планувало експлуатувати і експлуатує наразі, були зазначені в Додатку 3 до Порядку, та, відповідно, були відсутні у Додатку 7 до Порядку.
Враховуючи викладене, до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Скаржником було отримано саме вищевказані Дозволи, та, відповідно, не подавалася Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Внесення в подальшому змін до Порядку (зокрема - постанови Кабінету Міністрів України № 48 від 07.02.2018 та № 207 від 03.03.2020) яким в т.ч. були внесенні:
- зміни в Додатки 2 та 6 до Порядку щодо переліку робіт підвищеної небезпеки на виконання яких потрібно отримати Дозвіл або подати Декларацію;
- зміни в Додатки 3 та 7 до Порядку щодо переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на експлуатацію яких потрібно отримати Дозвіл або подати Декларацію.
Однак, враховуючи, що виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатація машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюється Скаржником на підставі (дійсних на момент внесення змін до Порядку та станом на сьогодні) вищевказаних Дозволів, подання Декларації на ці ж роботи, машин, механізмів, устаткування, ані Порядком, ані жодної іншою нормою чинного законодавства України не передбачено. Разом з тим, таке подання взагалі суперечить абз.2 п. 21 щодо строків подання Декларації - не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Таким чином, Скаржником було належним чином виконано зазначену вимогу Замовника.
Підпунктом 5 «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 1 до цієї тендерної документації учасник повинен зокрема надати:
- договір з підприємством про вивіз будівельного сміття.
На виконання вказаної вимоги Скаржником у складі своєї тендерної (файл 6 Док-ти) було надано договір про надання послуг №ДК-210 від 02.01.2020, укладений між МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДЕКОР» (Виконавець) та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АФІНАЦЕНТР» (Замовник).
Відповідно до п.1.1. розділу 1 «Предмет договору» Виконавець зобов’язується за заявкою Замовника надати транспортні послуги, послуги з вивозу будівельного сміття, та послуги спецтехніки, механізмів для виконання будівельних робіт на об’єктах Замовника (далі – послуги) в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
Таким чином, Скаржником було належним чином виконано зазначену вимогу Замовника.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації Замовника.
При цьому, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на дату прийняття Замовником оскаржуваного рішення (далі – Закон), закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 1, 3 ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно із ч.4 ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» є грубим порушенням ст.ст.3, 5. 16, 22, 28 та 30 Закону.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника.
Крім того. неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника призвело до незаконного визначення переможцем вищезазначених відкритих торгів учасника ПП «СТЕПС» (згідно Протоколу № 2 від 24.04.2020 розгляду тендерних пропозицій), та опублікуванню 25.04.2020 Замовником Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником.
Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) з боку Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-04-000003-a, ID: 1e43ba5d434848deaa1a984b85be4b89.
3. Зобов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення - Протокол № 4 від 23.04.2020 розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР».
4. Зобов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення - Протокол № 2 від 24.04.2020 розгляду тендерних пропозицій про визнання переможцем відкритих торгів приватне підприємство «СТЕПС» (код ЄДРПОУ 31176003) та повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником.
5. Зобов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації прийняти рішення про визнання переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація).
Додатки:
1. Копія Атестату про акредитацію, зареєстрованого в Реєстрі 08 жовтня 2019 року за №8О059.
2. Копії (англійською та російською мовами) Свідоцтва про нотифікацію: SIC.CB.804.040 від 24.07.2018.
3. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою,
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 травня 2020 14:42
рішення від 08.05.2020 № 8966.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 14:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2020 № 10287.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 18:08
рішення від 26.05.2020 № 10287.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 21:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
2 281 884,04
UAH з ПДВ
|
2 281 884,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО" |
2 704 836,00
UAH з ПДВ
|
2 697 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СТЕПС" |
2 864 530,80
UAH з ПДВ
|
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТЕРМ" |
2 946 000,00
UAH з ПДВ
|
2 946 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
2 281 884,04
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 03:55
|
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО" #38365782 |
Відхилено |
2 697 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2020 03:17
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Переможець |
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2020 03:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 11:27
|
д-у 2 до дог 497.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2020 12:46
|
д-у 1 до дог 497.pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 12:01
|
497 договір.pdf | укладений |
01 червня 2020 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 497 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 497 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |