Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщення будинку дитячої та юнацької творчості м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області»
Очікувана вартість
1 625 389,20 UAH
UA-2020-04-03-003482-b 1984f15d13c34ec0b6a6c857a64798ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дронська Оксана Ізяславівна

+380977589263 osvitasv2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та туризму, сім'ї молоді та спорту Судововишнянської міської ради Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41097536
Місцезнаходження: 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, ПЛОЩА І. ФРАНКА, будинок 14
Контактна особа: Дронська Оксана Ізяславівна
+380977589263
osvitasv2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 23:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 23:59
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:21
Очікувана вартість: 1 625 389,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт приміщення будинку дитячої та юнацької творчості м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 23:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 23:36
2-ТД-КапРемонтБуд.ДитячоїТворчості.doc
03 квітня 2020 23:36
2-Додатки до ТД-КапРемонтБуд.ДитячоїТворчості.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" 1 381 000,00
UAH з ПДВ
1 373 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сян" 1 518 932,40
UAH з ПДВ
1 379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс" 1 624 231,20
UAH з ПДВ
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 20:25
Електронний підпис
17 квітня 2020 20:12
34 Довідка пром.PDF
17 квітня 2020 20:12
33 Санкції.PDF
17 квітня 2020 20:12
32 Захист ПД.PDF
17 квітня 2020 20:12
31 Погодж з чин.зак.PDF
17 квітня 2020 20:12
30 Доброс. конкур.PDF
17 квітня 2020 20:12
29 Субпідряд.pdf
17 квітня 2020 20:12
27 Довідка з зах.довк..PDF
17 квітня 2020 20:12
25 Банківські довідки.pdf
17 квітня 2020 20:12
24 Цінова пропозиція.PDF
17 квітня 2020 20:12
21 Техн. специфікація.PDF
17 квітня 2020 20:12
20 Аванс.PDF
17 квітня 2020 20:12
19 Згода з іст. умовами.PDF
17 квітня 2020 20:12
18 Проект договору.PDF
17 квітня 2020 20:12
17 Лист згода з ПД.PDF
17 квітня 2020 20:12
15 Відомості про Уч..PDF
17 квітня 2020 20:12
12 Копія витягу з ЄДР.PDF
17 квітня 2020 20:12
10 КОШТОРИС.zip
17 квітня 2020 20:12
9 Повноваження.pdf
17 квітня 2020 20:12
8 ВПВ ст.17.pdf
17 квітня 2020 20:12
7 КК Досвід ч.3.pdf
17 квітня 2020 20:12
6 КК Досвід ч2.pdf
17 квітня 2020 20:12
5 КК Досвід ч.1.pdf
17 квітня 2020 20:12
3 КК МТБ.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 10:31
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:30
календарний графік.pdf
17 квітня 2020 10:30
календарний графік.docx
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ССР.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_ДЦ_ДЦ.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_Д2Ц_ДЦ.rtf
17 квітня 2020 10:30
r_332_Д1Ц_ДЦ.rtf
17 квітня 2020 10:30
штатний розпис.pdf
17 квітня 2020 10:30
техпаспорт 1.pdf
17 квітня 2020 10:30
технічне завдання.pdf
17 квітня 2020 10:30
тех.паспорт.pdf
17 квітня 2020 10:30
тех паспорт.pdf
17 квітня 2020 10:30
тех паспорт варіо.pdf
17 квітня 2020 10:30
статут (1).pdf
17 квітня 2020 10:30
реєстр документів.pdf
17 квітня 2020 10:30
пропозиція.pdf
17 квітня 2020 10:30
проект договору.pdf
17 квітня 2020 10:30
паспорт директора.pdf
17 квітня 2020 10:30
ліцензія.pdf
17 квітня 2020 10:30
лист пра санкції.pdf
17 квітня 2020 10:30
захист довкілля.pdf
17 квітня 2020 10:30
довідка ощадбанк.pdf
17 квітня 2020 10:30
відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2020 10:30
відгук галицька дах.jpg
17 квітня 2020 10:30
витяг (1).pdf
17 квітня 2020 10:30
1дф.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 15:41
Електронний підпис
05 червня 2020 17:58
Електронний підпис
05 червня 2020 17:48
Довідка МВС
17 квітня 2020 22:00
Електронний підпис
17 квітня 2020 21:40
Субпідряд.rar
17 квітня 2020 21:40
Статут.rar
17 квітня 2020 21:40
Повноваження.rar
17 квітня 2020 21:40
ПаспортІдентДир.rar
17 квітня 2020 21:40
Ліцензія Дозвіл.rar
17 квітня 2020 21:40
КК-Працівники.rar
17 квітня 2020 21:40
КК-АналогДог.rar
17 квітня 2020 21:40
ДогВідгукПідгірці.rar
17 квітня 2020 21:40
Довідки та листи.rar
17 квітня 2020 21:40
ВПВ17.rar
17 квітня 2020 21:40
Банківська Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"

ПП "Сян"

ТОВ "Західатомбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"
#42827574
Відхилено 1 373 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:31
ПП "Сян"
#20787427
Відхилено 1 379 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:16
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
Переможець 1 380 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 17:01
Д_у 3.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 12:17
ДУ.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 12:16
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:34
ДУ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 16:29
Договір укладений
16 червня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк виконання робіт, строк дії договору та змінити суму розподілу фінансування на 2020-2021 роки - викласти у новій редакції п.3.2, п.5.1. та п. 10.1. Розділу 11 « Термін дії договору та інші умови» та викласти у новій редакції Додаток 2 та Додаток 3 до Договору № 105 від 16 червня 2020 року: «3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 733 746 грн.( Сімсот тридцять три тисячі сімсот сорок шість грн 00 коп) – в тому числі ПДВ: 122 291 грн ( Сто двадцять дві тисячі двісті дев`яносто одна грн 00 коп). Вартість робіт на 2021 рік в межах бюджетного фінансування становить: 646 254 грн. 00 коп.( Шістсот сорок шість тисяч двісті п’ятдесят чотири грн 00 коп) – в тому числі ПДВ: 107 709 грн. 00 коп. ( Сто сім тисяч сімсот дев’ять грн 00 коп). Більш детально у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити строк виконання робіт, строк дії договору та змінити суму розподілу фінансування на 2020-2021 роки - викласти у новій редакції п.3.2, п.5.1. та п. 10.1. Розділу 11 « Термін дії договору та інші умови» та викласти у новій редакції Додаток 2 та Додаток 3 до Договору № 105 від 16 червня 2020 року: «3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 733 746 грн.( Сімсот тридцять три тисячі сімсот сорок шість грн 00 коп) – в тому числі ПДВ: 122 291 грн ( Сто двадцять дві тисячі двісті дев`яносто одна грн 00 коп). Вартість робіт на 2021 рік в межах бюджетного фінансування становить: 646 254 грн. 00 коп.( Шістсот сорок шість тисяч двісті п’ятдесят чотири грн 00 коп) – в тому числі ПДВ: 107 709 грн. 00 коп. ( Сто сім тисяч сімсот дев’ять грн 00 коп). Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «5.1 Строк (термін) виконання робіт – до 30.04.2021 р., згідно календарного графіку виконання робіт.» «10.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 30.04.2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.»Більш детально у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити строк виконання робіт, строк дії договору та змінити суму розподілу фінансування на 2020-2021 роки - викласти у новій редакції п.3.2, п.5.1. та п. 10.1. Розділу 11 « Термін дії договору та інші умови» та викласти у новій редакції Додаток 2 та Додаток 3 до Договору № 105 від 16 червня 2020 року: «3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 733 746 грн.( Сімсот тридцять три тисячі сімсот сорок шість грн 00 коп) – в тому числі ПДВ: 122 291 грн ( Сто двадцять дві тисячі двісті дев`яносто одна грн 00 коп). Вартість робіт на 2021 рік в межах бюджетного фінансування становить: 646 254 грн. 00 коп.( Шістсот сорок шість тисяч двісті п’ятдесят чотири грн 00 коп) – в тому числі ПДВ: 107 709 грн. 00 коп. ( Сто сім тисяч сімсот дев’ять грн 00 коп). Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» «5.1 Строк (термін) виконання робіт – до 31.05.2021 р., згідно календарного графіку виконання робіт.» «10.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31.05.2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.»Більш детально у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 380 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 230 000,00 UAH)