Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних повязаних з базами даних які використовуються Дніпровською міською радою і створені в наслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування»,що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» «Загальний облік звернень громадян» та " Облік обєктів торгівлі та сфери послуг"
Очікувана вартість
183 360,00 UAH
UA-2020-04-03-003264-b 257dea36ee0c4589907e1bf10c5940a6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
гідно розпорядження міського голови від 27.12.2016 № 1149-р «Про документообіг у міській раді» Дніпровська міська рада з 2016 року отримує послуги щодо постачання програмного забезпечення «Електронне самоврядування» у вигляді невиключної ліцензії від автора та власника програмного продукту (Ліцензіара) ТОВ «МІАЦ». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про авторське право і суміжні права» ТОВ «МІАЦ» надає вищезазначені послуги, які дають право Дніпровській міській раді на використання програмного забезпечення «Електронне самоврядування», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян» та «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг», а також на його супровід та технічну підтримку в обумовлених невиключною ліцензією межах та на визначений нею строк. Бюджетною Програмою у сфері зв'язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2016-2020 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 30.03.2016 № 28/5 (зі змінами), а саме п. 4.2. Доопрацювання єдиної системи електронного документообігу для виконавчих органів, комунальних підприємств і комунальних закладів, у 2020 році передбачено фінансування департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі – департамент) на зазначені цілі. Внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», створені та використовуються бази даних и на даний час існує необхідність їх об’єднання. Відповідно до вищевикладеного, існує потреба у здійсненні закупівлі послуг з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян». Згідно п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу, застосовується переговорна процедура закупівлі. Отже, існують підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян» у автора та власника програмного продукту (Ліцензіара) ТОВ «МІАЦ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 10:41
Оскарження наміру укласти договір: 17 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних повязаних з базами даних які використовуються Дніпровською міською радою і створені в наслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування»,що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» «Загальний облік звернень громадян» та " Облік обєктів торгівлі та сфери послуг"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 квітня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ"
#24609680
Переможець 183 360,00
UAH
06 квітня 2020 10:41

Документи

06 квітня 2020 10:41
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:40
Рішення од.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 10:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ"
#24609680
183 360,00
UAH
Документи

Документи

06 квітня 2020 10:41
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:40
Рішення од.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 17:29
ДУ1.pdf укладений
20 травня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 17:26
ДУ1.pdf зміни до договору
20 травня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 16:05
Договір МІАЦ.pdf укладений
28 квітня 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 2/20-БД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 183 360,00
UAH
Причини розірвання договору: Технічна помилка