Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обробки даних повязаних з базами даних які використовуються Дніпровською міською радою і створені в наслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування»,що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» «Загальний облік звернень громадян» та " Облік обєктів торгівлі та сфери послуг"
Очікувана вартість
183 360,00 UAH
UA-2020-04-03-003264-b ● 257dea36ee0c4589907e1bf10c5940a6
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Євген Шаповал +380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
гідно розпорядження міського голови від 27.12.2016 № 1149-р «Про документообіг у міській раді» Дніпровська міська рада з 2016 року отримує послуги щодо постачання програмного забезпечення «Електронне самоврядування» у вигляді невиключної ліцензії від автора та власника програмного продукту (Ліцензіара) ТОВ «МІАЦ». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про авторське право і суміжні права» ТОВ «МІАЦ» надає вищезазначені послуги, які дають право Дніпровській міській раді на використання програмного забезпечення «Електронне самоврядування», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян» та «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг», а також на його супровід та технічну підтримку в обумовлених невиключною ліцензією межах та на визначений нею строк. Бюджетною Програмою у сфері зв'язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2016-2020 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 30.03.2016 № 28/5 (зі змінами), а саме п. 4.2. Доопрацювання єдиної системи електронного документообігу для виконавчих органів, комунальних підприємств і комунальних закладів, у 2020 році передбачено фінансування департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі – департамент) на зазначені цілі. Внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», створені та використовуються бази даних и на даний час існує необхідність їх об’єднання. Відповідно до вищевикладеного, існує потреба у здійсненні закупівлі послуг з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян». Згідно п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу, застосовується переговорна процедура закупівлі. Отже, існують підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з обробки даних, а саме створення загальної бази даних у системі електронного документообігу органів місцевого самоврядування м. Дніпра, що здійснюється програмним забезпеченням «Електронне самоврядування», шляхом об’єднання існуючих профільних баз «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» та «Загальний облік звернень громадян» у автора та власника програмного продукту (Ліцензіара) ТОВ «МІАЦ».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 10:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних повязаних з базами даних які використовуються Дніпровською міською радою і створені в наслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування»,що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія» «Загальний облік звернень громадян» та " Облік обєктів торгівлі та сфери послуг"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
03 квітня 2020 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ" #24609680 |
Переможець |
183 360,00
UAH
|
06 квітня 2020 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 17:29
|
ДУ1.pdf | укладений |
20 травня 2020 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2020 17:26
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 16:05
|
Договір МІАЦ.pdf | укладений |
28 квітня 2020 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/20-БД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |