Капітальний ремонт 3-го поверху спального корпусу та частково покрівлі даху крила спального корпусу будівлі Комунального закладу "Харківська спеціальна школа №7" Харківської обласної ради за адресою: 61033, м. Харків, вул. Шевченко, 222 (ДК 021:2015 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 852 710,00 UAH
UA-2020-04-03-002991-b 465b16323c0243b58b22ff2f4bce4a61
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 14086979
Місцезнаходження замовника: 61033, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 222
Контактна особа замовника: Поворозник Ірина Василівна
+380577070220
spetsnvk7@internatkh.org.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:55
Очікувана вартість: 1 852 710,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 527,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт 3-го поверху спального корпусу та частково покрівлі даху крила спального корпусу будівлі Комунального закладу "Харківська спеціальна школа №7" Харківської обласної ради за адресою: 61033, м. Харків, вул. Шевченко, 222
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61033, Україна, Харківська область, Харків, вул.Шевченка, 222
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 квітня 2020 16:35
Електронний цифровий підпис
03 квітня 2020 16:35
Додатки_5-9.doc
03 квітня 2020 16:35
ТД.doc
03 квітня 2020 16:35
Додатки_1-4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-27-000046 ● 3a57601308264007b291ba4bf5ae661d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-30 17:55:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.04.2020 № 87
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.04.2020 № 87)

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5.UA-2020-04-03-002991-b 03.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надає заперечення на висновок за результатами моніторингу від 15.05.2020 року. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Підприємства об'єднання громадян «ОРЕМБУДСЕРВІС» громадської організації "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, Замовником проводиться закупівля будівельних робіт, для виконання яких, відповідно до відомості ресурсів, необхідна наявність крану переносного, вантажопідйомністю 1 т та автотранспортних засобів для перевезення будівельного сміття до 30 км. Однак, учасником-переможцем в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, поданій за формою, визначеною Додатком 3 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт» тендерної документації, не визначена наявність вищевказаних будівельних машин і механізмів. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Згідно з п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. У додатку 3 наводиться форма довідки, яка включає в себе наступні стовбці для заповнення: тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення; власне, орендоване; кількість наявних одиниць. У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" (надалі- ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ") міститься файл під назвою "1. Пропозиція.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих №9 від 14 квітня 2020 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів здійснювати інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати договори надання послуг, зокрема, з вивозу будівельного сміття, користування послугами з обслуговування спеціальною технікою. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати такі машини та техніку, оскільки, вона не є орендованою або власною. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. Крім цього, аналогічна позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 року. У зв'язку з вищезазначеним, дії КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ в частині визначення переможцем торгів - ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ", не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2020-05-19 12:17:44

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 14086979, Україна, Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 222
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт 3-го поверху спального корпусу та частково покрівлі даху крила спального корпусу будівлі Комунального закладу "Харківська спеціальна школа №7" Харківської обласної ради за адресою: 61033, м. Харків, вул. Шевченко, 222, 1852710UAH, 45450000-6, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 465b16323c0243b58b22ff2f4bce4a61, 2020-04-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Харківська спеціальна школа № 7» Харківської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.04.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію по Підприємству об'єднання громадян «ОРЕМБУДСЕРВІС» громадської організації "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ», протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 22.04.2020 №22/04/2020; повідомлення про намір укладання договору від 22.04.2020, договір від 08.05.2020 №2. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Підприємства об'єднання громадян «ОРЕМБУДСЕРВІС» громадської організації "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, Замовником проводиться закупівля будівельних робіт, для виконання яких, відповідно до відомості ресурсів, необхідна наявність крану переносного, вантажопідйомністю 1 т та автотранспортних засобів для перевезення будівельного сміття до 30 км. Однак, учасником-переможцем в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, поданій за формою, визначеною Додатком 3 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт» тендерної документації, не визначена наявність вищевказаних будівельних машин і механізмів. На підставі вищевикладеного та відповідно до пункту 1, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" 1 474 617,00
UAH з ПДВ
1 474 617,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" 1 799 878,00
UAH з ПДВ
1 799 878,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:32
public_doc.pdf
24 квітня 2020 14:32
public_doc.p7s
24 квітня 2020 14:32
Ст-17-перемога.pdf
24 квітня 2020 14:32
Dovidka_20107396330460879185.pdf.p7s
24 квітня 2020 14:32
Dovidka_20107396330460879185.pdf
18 квітня 2020 07:57
sign.p7s
18 квітня 2020 07:57
Свiдоцтво.rar
18 квітня 2020 07:57
Правила.rar
18 квітня 2020 07:57
Лiцензiя.rar
18 квітня 2020 07:57
Гарантiя_290.rar
18 квітня 2020 07:57
20. Технічні паспорти.pdf
18 квітня 2020 07:57
18. Акт огляду.pdf
18 квітня 2020 07:57
17. Метрология.PDF
18 квітня 2020 07:57
15. КБ 2,КБ 3 Обдаро.pdf
18 квітня 2020 07:57
13. Сертифікат кошторис.pdf
18 квітня 2020 07:57
12. орем едрпо.PDF
18 квітня 2020 07:57
11. Статут.pdf
18 квітня 2020 07:57
10. Витяг ПДВ.pdf
18 квітня 2020 07:57
9. Наказ и протокол.pdf
18 квітня 2020 07:57
8. Рішення 2.pdf
18 квітня 2020 07:57
6. Запит Статистика.pdf
18 квітня 2020 07:57
5. Довідки банк.pdf
18 квітня 2020 07:57
4. Налоговая.pdf
18 квітня 2020 07:57
3. Плат 7 инт кап рем.pdf
18 квітня 2020 07:57
2. Кошторис.pdf
18 квітня 2020 07:57
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 23:14
sign.p7s
17 квітня 2020 23:13
технічне завдання.pdf
17 квітня 2020 23:13
статутні .pdf
17 квітня 2020 23:13
Свiдоцтво.rar
17 квітня 2020 23:13
проект договора.pdf
17 квітня 2020 23:13
Правила.rar
17 квітня 2020 23:13
платіж до дог.20-299-ВФР.pdf
17 квітня 2020 23:13
Лiцензiя.rar
17 квітня 2020 23:13
кошторис .pdf
17 квітня 2020 23:13
Дефектный_акт.pdf
17 квітня 2020 23:13
Гарантiя_299.rar
17 квітня 2020 23:13
аналогічний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
Переможець 1 474 617,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
1 474 617,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2020 14:31
Договірна ціна.PDF укладений
08 травня 2020 14:30
Експертний звіт.PDF укладений
08 травня 2020 14:30
Договір №2.PDF укладений
08 травня 2020 14:30
Дефектний акт.PDF укладений
08 травня 2020 14:30
Календарний план.PDF укладений
08 травня 2020 14:30
План фінансування.PDF укладений
08 травня 2020 14:30
sign.p7s зміни до договору
08 травня 2020 14:41
Протокол (1).PDF зміни до договору
08 травня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №08/05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку