Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14086979 |
Місцезнаходження: | 61033, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 222 |
Контактна особа: |
Поворозник Ірина Василівна +380577070220 spetsnvk7@internatkh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 1 852 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 527,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 16:35 |
Додатки_5-9.doc | |
03 квітня 2020 16:35 |
ТД.doc | |
03 квітня 2020 16:35 |
Додатки_1-4.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-27-000046 ● 3a57601308264007b291ba4bf5ae661d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2020 № 87
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.04.2020 № 87)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5.UA-2020-04-03-002991-b 03.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надає заперечення на висновок за результатами моніторингу від 15.05.2020 року. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Підприємства об'єднання громадян «ОРЕМБУДСЕРВІС» громадської організації "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, Замовником проводиться закупівля будівельних робіт, для виконання яких, відповідно до відомості ресурсів, необхідна наявність крану переносного, вантажопідйомністю 1 т та автотранспортних засобів для перевезення будівельного сміття до 30 км. Однак, учасником-переможцем в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, поданій за формою, визначеною Додатком 3 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт» тендерної документації, не визначена наявність вищевказаних будівельних машин і механізмів. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Згідно з п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 3. У додатку 3 наводиться форма довідки, яка включає в себе наступні стовбці для заповнення: тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення; власне, орендоване; кількість наявних одиниць. У складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" (надалі- ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ") міститься файл під назвою "1. Пропозиція.pdf". У цьому файлі наявна довідка вих №9 від 14 квітня 2020 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів здійснювати інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати договори надання послуг, зокрема, з вивозу будівельного сміття, користування послугами з обслуговування спеціальною технікою. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати такі машини та техніку, оскільки, вона не є орендованою або власною. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. Крім цього, аналогічна позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 року. У зв'язку з вищезазначеним, дії КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ в частині визначення переможцем торгів - ПОГ "Орембудсервіс" ГО "ХОР ВО СОІУ", не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 7" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2020-05-19 12:17:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" |
1 474 617,00
UAH з ПДВ
|
1 474 617,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" |
1 799 878,00
UAH з ПДВ
|
1 799 878,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" #33676161 |
Переможець |
1 474 617,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 12:40
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 квітня 2020 12:40
Учасник | Пропозиція | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" #33676161 |
1 474 617,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2020 14:41
|
Протокол (1).PDF | зміни до договору |
08 травня 2020 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 14:31
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
08 травня 2020 14:30
|
Експертний звіт.PDF | укладений |
08 травня 2020 14:30
|
Договір №2.PDF | укладений |
08 травня 2020 14:30
|
Дефектний акт.PDF | укладений |
08 травня 2020 14:30
|
Календарний план.PDF | укладений |
08 травня 2020 14:30
|
План фінансування.PDF | укладений |
08 травня 2020 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної) помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №08/05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |