Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожнє обладнання за кодом ДК 021:2015 - 34920000-2 (антипаркувальні обмежувальні стовпчики з нержавіючої сталі)
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2020-04-03-002401-b d38a325f76d2423daa9670506416de20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Титаренко

+380442862547 tender@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Сергій Титаренко
+380442862547
tender@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:28
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
антипаркувальні обмежувальні стовпчики з нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, м. Київ, Київ, Балансові об'єкти в м. Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:09
Додаток_6_договiр.doc
03 квітня 2020 15:09
Додаток_2_ст.17.doc
03 квітня 2020 15:09
Додаток_7__переможець.doc
03 квітня 2020 15:09
Додаток_5_пропозицiя.doc
03 квітня 2020 15:08
ТД_антипаркувальні стовпчики.docx
03 квітня 2020 15:08
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги.doc
03 квітня 2020 15:08
Додаток_4_правомочнiсть.doc
03 квітня 2020 15:08
Додаток_3 технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 03 квітня 2020 16:45
Дата відповіді: 06 квітня 2020 08:07
Доброго дня !!! Вкажіть будь ласка, чи можливе постачання всього об'єму продукції однією партією одразу після підписання договору?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 5.2. договору, зазначеного у додатку 6 до тендерної документації, товар поставляється окремими партіями відповідно до виробничої потреби згідно заявок Покупця (Додаток 2). Відвантаження партії Товару здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту направлення Покупцем заявки Постачальнику.
Місце доставка
Дата подання: 03 квітня 2020 16:48
Дата відповіді: 06 квітня 2020 08:11
Доброго дня. Вкажіть будь ласка адресу доставка для більш точної підготовка тендерної документації. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 5.4. договору, зазначеного у додатку 6 до тендерної документації, поставка та розвантаження Товару здійснюється в м. Києві на балансові об’єкти Покупця автотранспортом Постачальника. Отже, поставка буде здійснюватись в залежності від виробничої потреби на балансові об’єкти Покупця.
ТД
Дата подання: 08 квітня 2020 16:44
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:49
Шановний Замовнику, обгрунтуйте будь ласка вашу вимогу: Додаток 3, п.6) Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про наявність у Учасника Товару на складі, в обсязі не менше 60 % від загальної кількості Товару, що планується закупити Замовником. Замовник має право здійснити виїзну перевірку щодо достовірності наданої Учасником інформації Якщо згідно Додатку 6 Проекту договору п. 5.2. Товар поставляється окремими партіями відповідно до виробничої потреби згідно заявок Покупця (Додаток 2).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи специфіку діяльності підприємства Замовника, а також з метою необхідності своєчасної заміни антипаркувальних обмежувальних стовпчиків з нержавіючої сталі, мінімальний обсяг зазначеного товару при першій поставці повинен складати не менше 60 % від загальної кількості Товару, що планується закупити Замовником.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
ТД
Дата подання: 08 квітня 2020 16:47
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:49
На яких законодавчих підставах висунута вимога і де зазначено скільки % товару має бути і чому: Додаток 3, п.6) Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про наявність у Учасника Товару на складі, в обсязі не менше 60 % від загальної кількості Товару, що планується закупити Замовником. Замовник має право здійснити виїзну перевірку щодо достовірності наданої Учасником інформації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи специфіку діяльності підприємства Замовника, а також з метою необхідності своєчасної заміни антипаркувальних обмежувальних стовпчиків з нержавіючої сталі, мінімальний обсяг зазначеного товару при першій поставці повинен складати не менше 60 % від загальної кількості Товару, що планується закупити Замовником. Крім того, з метою підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі, Замовник має право здійснити виїзну перевірку щодо достовірності наданої Учасником інформації, яка зазначена в його тендерній пропозиції.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги, що встановлені тендерною документацією є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні договори та мають в наявності зазначений предмет закупівлі з відповідними технічними характеристиками, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними довідками та іншими документами.
Технічні характристики
Дата подання: 08 квітня 2020 16:53
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:50
У пункті 7 Додаток 3 зазначено: 7) Довідка, (повинна містити вказану нижче інформацію) складена у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника, та завірена печаткою учасника. Про що довідка має бути? (яку інформацію має містити? підтвердження чогось чи погодження з чимось)?
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідності до пункту 7 додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку, (повинна містити вказану нижче інформацію) складену у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника, та завірена печаткою учасника. Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо підтвердження відповідності технічним характеристикам предмета закупівлі, а саме, надземна частина з нержавіючої сталі L= 520±5 мм, діаметром 80 мм, підземна частина L= ЗОО±5 мм, у верхній частині стовпчика розміщена світлоповідбиваюча стрічка, ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху та креслення предмету закупівлі.
Технічні характристики
Дата подання: 08 квітня 2020 16:58
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:50
Додаток 3 технічні характеристики ТД містить креслення, яке розмите та нерозбірливе, на якому не можливо розрізнити цифри щодо розмірів складових стовпчика, також цей додаток містить вимогу: У верхній частині стовпчика розміщена світлоповідбиваюча стрічка. Де це позначено на кресленні стовпчика?
Відповідь: Шановний Учасник, у випадку питань щодо технічних характеристик, які зазначені у додатку 3 до тендерної документації, ви можете звернутись до посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, які зазначені у підпункті 2.3 пункту 2 розділу 1 тендерної документації зокрема .
Неправомірна вимога
Дата подання: 08 квітня 2020 17:24
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:50
На яких законодавчих підставах ґрунтується вимога Замовника яка зазначена в Розділі 3 п.1 а саме: Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, підписану керівником або уповноваженою особою Учасника, та завірену печаткою Учасника (за наявності печатки), про те що кожен Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», протягом 2-х робочих днів, не пізніше ніж до 16:00 повинен надати Замовнику зразок Товару, який є предметом закупівлі. Доставка Замовнику зразків Товару буде здійснена Учасником за власний рахунок. Така вимога Замовника суперечить Закону «Про публічні закупівлі», а саме ст. 30 Закону не передбачено як підставу для відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків чи товару. Своєю вимогою Замовник передбачив, що може вимагати надати товар у Учасника, якого визначила електронна система переможцем, тобто тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною до укладення договору про закупівлю, що суперечить частині 7 статті 2 Закону. При цьому у тендерній документації Замовником не встановлено строку повернення товару, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання товару і факту його повернення, мети й порядку його дослідження. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них. ТД не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник якого визначила електронна система переможцем тобто тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною) надав запропонований товар, що може створювати умови для зловживань і суперечити принципу прозорості відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону про публічні закупівлі та порушує ст. 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи специфіку діяльності підприємства Замовника та предмету закупівлі, а також з метою підтвердження технічних характеристик антипаркувальних обмежувальних стовпчиків з нержавіючої сталі, встановлена вимога щодо надання Учасником у складі пропозиції довідки, складеної у довільній формі, підписану керівником або уповноваженою особою Учасника, та завірену печаткою Учасника (за наявності печатки), про те що кожен Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», протягом 2-х робочих днів, не пізніше ніж до 16:00 повинен надати Замовнику зразок Товару, який є предметом закупівлі.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі вимоги, що встановлені тендерною документацією є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні договори та мають в наявності зазначений предмет закупівлі з відповідними технічними характеристиками, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними довідками та іншими документами.
Документи переможця
Дата подання: 08 квітня 2020 17:42
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:50
Не зрозуміла вимога щодо документів, які надає переможець закупівлі зазначені в Додатку 7 щодо п.1 та 2 в розділі Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам п. 1 та п.2 зазначено Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також зазначено Учасник-переможець може надати Індивідуальну довідку, як саме буде розцінюватись не надання таких довідок та навіщо це зазначати якшо існують відкриті державні реєстри
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідності до вимог пункту 1 додатку 7 до тендерної документації, Учасник-переможець може надати Індивідуальну довідку про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна замовити онлайн на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) за допомогою ЕЦП.
У відповідності до вимог пункту 2 додатку 7 до тендерної документації, Учасник-переможець може надати Індивідуальну довідку про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна замовити онлайн на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) за допомогою ЕЦП.
Ненадання зазначених довідок не призведе до відхилення Учасника, який є переможцем зазначеної закупівлі.
Документи переможця
Дата подання: 08 квітня 2020 17:51
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:51
В додатку 7 зазначено: Документи, які повинен надати переможець торгів (надаються замовнику в паперовому вигляді та додатково розміщуються (завантажуються) у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу), ви вважаєте, що в період карантину доречно висувати вимогу щодо надання документів переможця в паперовому вигляді, та як надавати довідки, які згідно з Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг" можуть надаватись в електронному вигляді?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідності до вимог пункту 7 додатку 7 до тендерної документації, Учасник-переможець повинен надати довідку, видану уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, адресована для подання до Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», дійсна на момент її подання переможцем торгів (оригінал, або нотаріально завірена копія, оригінал електронного документа).
У відповідності до вимог пункту 4 додатку 7 до тендерної документації, Учасник-переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документа (-ів), виданого(-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір).
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 789 000,00
UAH з ПДВ
649 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІАЛ ДОРС" 999 600,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011" 986 700,00
UAH з ПДВ
986 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 1 130 000,00
UAH з ПДВ
997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 17:43
Електронний підпис
18 квітня 2020 17:37
20. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 квітня 2020 17:37
23. Висновок експертизи.pdf
18 квітня 2020 17:37
16. Протокол.PDF
18 квітня 2020 17:37
17. Наказ.PDF
18 квітня 2020 17:37
21. Довідка про зразок.pdf
18 квітня 2020 17:37
25. Технічні умови.pdf
18 квітня 2020 17:37
18. Статут.pdf
18 квітня 2020 17:37
4. Лист-відгук.pdf
18 квітня 2020 17:37
22. Проект договору.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 14:37
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:26
Установчі РД.pdf
17 квітня 2020 13:26
Тендерна пропозиція.PDF
17 квітня 2020 13:26
Паспорти сертифікати.pdf
17 квітня 2020 13:26
Листи-відгуки.PDF
17 квітня 2020 13:26
Додаток 2 ст 17.PDF
17 квітня 2020 13:26
Додаток 1.PDF
17 квітня 2020 13:26
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 21:47
Електронний підпис
07 травня 2020 21:21
Довідка ст.17.pdf
07 травня 2020 21:21
Довідка податкова.pdf
07 травня 2020 21:21
Dovidka_20114389840980336303.pdf
04 травня 2020 18:14
Електронний підпис
18 квітня 2020 14:19
Електронний підпис
18 квітня 2020 14:14
ТУ Стовпчики.pdf
18 квітня 2020 14:14
Техопис, кресленя.pdf
18 квітня 2020 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2020 14:14
Свідоцтво ПДВ.PDF
18 квітня 2020 14:14
Протокол зборів.pdf
18 квітня 2020 14:14
Проект договору.pdf
18 квітня 2020 14:14
Наказ про призначення.PDF
18 квітня 2020 14:14
Лист розяснення.pdf
18 квітня 2020 14:14
Лист гарантія.pdf
18 квітня 2020 14:14
ЄДРПОУ.pdf
18 квітня 2020 14:14
Довідка ст.17.pdf
18 квітня 2020 14:14
Довідка про зразок.pdf
18 квітня 2020 14:14
Довідка МТБ.pdf
18 квітня 2020 14:14
Довідка довкілля.pdf
18 квітня 2020 14:14
Довідка працівники.pdf
18 квітня 2020 14:14
Відгук стовпчики №88.pdf
18 квітня 2020 14:14
Відгук договір 307-19ВТ,.pdf

Публічні документи

18 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
18 квітня 2020 17:08
33 РЛ Висновок ДПСС ТУ .PDF
18 квітня 2020 17:08
32 РЛ Технічні умови.PDF
18 квітня 2020 17:08
30 РЛ Витяг ПДВ.pdf
18 квітня 2020 17:08
29 РЛ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 квітня 2020 17:08
28 РЛ Протокол №7 .pdf
18 квітня 2020 17:08
25 РЛ Статут.pdf
18 квітня 2020 17:08
23 РЛ Лист-відгук_2.pdf
18 квітня 2020 17:08
22 РЛ Лист-відгук 1.pdf
18 квітня 2020 17:08
19 РЛ Проект договору.pdf
18 квітня 2020 17:08
18-1 РЛ Роз’яснення.pdf
18 квітня 2020 17:08
18 РЛ Гарантійний лист.pdf
18 квітня 2020 17:08
12 РЛ Лист про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "РІАЛ ДОРС"

ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39881694
Відхилено 649 800,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:23
ТОВ "РІАЛ ДОРС"
#40907909
Відхилено 650 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:49
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"
#37838013
Переможець 986 700,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"
#37838013
986 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:29
Протокол визначення джерела фінансування.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 15:37
05-18 ТОВ Антекс-Мет 2011.pdf укладений
19 травня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою дотримання бюджетного законодавства та фінансової дисципліни при реєстрації договору від 19 травня 2020 року № 05-18 джерелом фінансування визначити місцевий бюджет у сумі 986 700,00 грн., а також розрахунки за зазначеному договору сумі 986 700,00 грн. здійснювати з місцевого бюджету (КПКВ 1917441– UA 858201720344380001000054848).
Номер договору про закупівлю: 05-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 630
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 986 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 450,00 UAH)