Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14211100-4 Пісок природний, (пісок)
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2020-04-03-002375-b a81c2d8927fd49f0af0ef5e5ea3b12b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 15:10
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 15:10
Початок аукціону: 19 травня 2020 13:23
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17500 т
ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14211100-4 Пісок природний, (пісок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, Самовивіз в межах м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 16:30
Перелік змін 4.docx
08 травня 2020 16:30
ТД із закресленням.docx
08 травня 2020 16:30
ТД нова редакція.docx
08 травня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 16:30
Перелік змін 4.docx
30 квітня 2020 16:36
Перелік змін 3.docx
23 квітня 2020 10:42
Перелік змін 2.docx
17 квітня 2020 15:14
Перелік змін.docx
08 травня 2020 16:30
ТД із закресленням.docx
30 квітня 2020 16:36
ТД із закресленням.docx
23 квітня 2020 10:42
ТД із закресленням.docx
17 квітня 2020 15:14
ТД із закресленням.docx
08 травня 2020 16:30
ТД нова редакція.docx
30 квітня 2020 16:36
ТД нова редакція.docx
23 квітня 2020 10:42
ТД нова редакція.docx
17 квітня 2020 15:14
ТД нова редакція.docx
03 квітня 2020 15:07
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-002375-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 01 червня 2020 16:15
вимога про скасування рішення про відхилення
22.05.20 р. Вами було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К" в звязку із тим, що "Учасником надано у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, строк дії якої менше строку дії тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації."
Нами було кілька раз внесено зміни до банківської гарантії, через неоднократне продовження Вами терміну подачі пропозиції, зумовлене внесенням змін до тендерної документації.
Але через технічні проблеми при подачі пропозиції чомусь не завантажились останні зміни до Банківської гарантії, копію яких додаємо у прикріплено файлі.Так, через технічний збій було завантажено банківську гарантію та зміни 1 до неї, тому враховуючи що те, що дана помилка виникла з причин не залежних від учасника, та учасником надано підтвердження внесення змін до забезпечення, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 13:41
Виходячи зі змісту частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі - Закон) замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Керуючись вищевикладеним, Замовником 08.05.2020 прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, відповідно до яких довідки, документи та інформація повинні бути дійсні на нову дату подання тендерних пропозицій, а саме 18.05.2020. Тобто, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції (не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Абзацом першим частини першої статті 25 Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» Замовником було встановлено, що його пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації, а саме: Учасником надано у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, строк дії якої менше строку дії тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, пункту 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14211100-4 Пісок природний, (пісок)» прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К».
Крім того, Законом не передбачено скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції через технічні проблеми при подачі пропозиції/помилки, яка виникла з причин не залежних від учасника.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-002375-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 01 червня 2020 16:21
вимога про скасування рішення про відхилення
22.05.20 р. Вами було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К" в звязку із тим, що "Учасником надано у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, строк дії якої менше строку дії тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації."
Нами було кілька раз внесено зміни до банківської гарантії, через неоднократне продовження Вами терміну подачі пропозиції, зумовлене внесенням змін до тендерної документації.
Але через технічні проблеми при подачі пропозиції чомусь не завантажились останні зміни до Банківської гарантії, копію яких додаємо у прикріплено файлі.Так, через технічний збій було завантажено банківську гарантію та зміни 1 до неї, тому враховуючи що те, що дана помилка виникла з причин не залежних від учасника, та учасником надано підтвердження внесення змін до забезпечення, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Епіцентр К"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 13:43
Виходячи зі змісту частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі - Закон) замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Керуючись вищевикладеним, Замовником 08.05.2020 прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, відповідно до яких довідки, документи та інформація повинні бути дійсні на нову дату подання тендерних пропозицій, а саме 18.05.2020. Тобто, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції (не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Абзацом першим частини першої статті 25 Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» Замовником було встановлено, що його пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації, а саме: Учасником надано у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, строк дії якої менше строку дії тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, пункту 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14211100-4 Пісок природний, (пісок)» прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К».
Крім того, Законом не передбачено скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції через технічні проблеми при подачі пропозиції/помилки, яка виникла з причин не залежних від учасника.

Документи подані скаржником

01 червня 2020 16:15
Гарантія 1300-20 (2).zip

Документи подані скаржником

01 червня 2020 16:21
Гарантія 1300-20 (2).zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 2 747 850,00
UAH з ПДВ
1 836 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ" 3 832 500,00
UAH з ПДВ
1 837 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 3 024 000,00
UAH з ПДВ
3 024 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 3 675 000,00
UAH з ПДВ
3 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 14:48
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
18 травня 2020 14:48
Ліцензія (1).pdf
18 травня 2020 14:48
Гарантія 1300-20.pdf.p7s.p7s
18 травня 2020 14:48
Гарантія 1300-20 (1).pdf
18 травня 2020 14:44
Зміни до гарантії 1300-20.zip
18 травня 2020 14:44
Витяг ЕДРПОУ.pdf
18 травня 2020 14:44
5. Свідоцтво ПДВ(2).pdf
18 травня 2020 14:44
3. Свідоцтво ЄДРПОУ(2).pdf
18 травня 2020 14:44
2. Код доступу (06.11.2018)(6).pdf
18 травня 2020 14:44
1. СТАТУТ (05.11.2018)(7).pdf
18 травня 2020 14:44
Лист відгук.pdf
18 травня 2020 14:44
Довідка про довкілля.pdf
18 травня 2020 14:44
Довідка щодо санкцій.pdf
18 травня 2020 14:44
паспорт код директор.pdf
18 травня 2020 14:44
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 18:02
Електронний підпис
25 травня 2020 18:02
Dovidka_20139381260190014583.pdf.p7s
25 травня 2020 18:02
Супровідний лист.PDF
25 травня 2020 18:02
Лист-гарантія Стаття 17.PDF
25 травня 2020 18:02
Довідка МВС.pdf
25 травня 2020 18:02
Довідка ДФСУ.pdf
14 травня 2020 15:45
Електронний підпис
14 травня 2020 15:45
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf.p7s
14 травня 2020 15:45
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf (1).p7s
14 травня 2020 15:45
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf
14 травня 2020 15:45
Dovirenist_Savchenko.pdf.p7s
14 травня 2020 15:45
Dovirenist_Savchenko.pdf (1).p7s
14 травня 2020 15:45
Dovirenist_Savchenko.pdf
14 травня 2020 15:45
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
14 травня 2020 15:45
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
14 травня 2020 15:45
Dovidka pro nazvu.pdf
14 травня 2020 15:45
Dovidka 1029.pdf.p7s
14 травня 2020 15:45
Dovidka 1029.pdf (1).p7s
14 травня 2020 15:45
Dovidka 1029.pdf
14 травня 2020 15:45
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
14 травня 2020 15:45
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
14 травня 2020 15:45
Bankivska Licenzia.pdf
14 травня 2020 15:45
576_ГР_1029_110 000.pdf.p7s
14 травня 2020 15:45
576_ГР_1029_110 000.pdf (1).p7s
14 травня 2020 15:45
576_ГР_1029_110 000.pdf
14 травня 2020 15:45
Тендерна пропозиція.PDF
14 травня 2020 15:45
Статут,опис,виписка .PDF
14 травня 2020 15:45
Свідоцтво ПДВ.PDF
14 травня 2020 15:45
Протокол про правочин.PDF
14 травня 2020 15:45
Проект договору.PDF
14 травня 2020 15:45
Наказ,протокол.PDF
14 травня 2020 15:45
Лист-відгук.PDF
14 травня 2020 15:45
Лист гарантія Стаття 17.PDF
14 травня 2020 15:45
Довідка про санкції.PDF
14 травня 2020 15:45
Витяг 14.05.rtf
14 травня 2020 15:45
Видаткові накладні 2.PDF
14 травня 2020 15:45
Видаткова накладна.PDF
14 травня 2020 15:45
Спеціальний дозвіл.pdf
14 травня 2020 15:45
Сертифікат якості.PDF
14 травня 2020 15:44
Протокол випробувань.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 15:03
Електронний підпис
18 травня 2020 15:02
Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2020 15:02
Статут 2020 рік.pdf
18 травня 2020 15:02
Спеціальний дозвіл.pdf
18 травня 2020 15:02
Протокол.pdf
18 травня 2020 15:02
паспорт пісок.pdf
18 травня 2020 15:02
Опис до статуту 2020.pdf
18 травня 2020 15:02
Наказ про призначення.pdf
18 травня 2020 15:02
Договір з виробником.pdf
18 травня 2020 15:02
Довідка щодо санкцій.pdf
18 травня 2020 15:02
Витяг ПДВ 2020.pdf
18 травня 2020 15:02
Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2020 15:02
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 14:19
Електронний підпис
18 травня 2020 14:05
Електронний підпис
18 травня 2020 14:05
Статут 2019.pdf
18 травня 2020 14:05
Спеціальний дозвіл.pdf
18 травня 2020 14:05
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
18 травня 2020 14:05
Договір №21 Магістраль.pdf
18 травня 2020 14:05
Витяг 18.05.2020.pdf
18 травня 2020 14:05
6. Довідки ст. 17 Закону.pdf
18 травня 2020 14:04
2. Цінова пропозиція.pdf
18 травня 2020 14:04
11. Проект договору.pdf
18 травня 2020 14:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 1 836 450,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 15:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"
#16476986
Переможець 1 837 500,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"
#16476986
1 837 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 10:54
Звіт укладений
24 вересня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:17
Повідомлення Собі 1539.docx зміни до договору
09 грудня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 14:00
Договір укладений
03 червня 2020 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 358 312,50 (триста п'ятдесят вісім тисяч триста дванадцять грн. 50 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 1 837 500,00 (один мільйон вісімсот тридцять сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 1 531 250,00 (один мільйон п’ятсот тридцять одна тисяча двісті п’ятдесят грн. 00 коп.), ПДВ – 306 250,00 (триста шість тисяч двісті п’ятдесят грн. 00 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 2 195 812,50 (два мільйони сто дев'яносто п'ять тисяч вісімсот дванадцять грн. 50 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 1 829 843,75 (один мільйон вісімсот двадцять дев'ять тисяч вісімсот сорок три грн. 75 коп.), ПДВ – 365 968,75 (триста шістдесят п'ять тисяч дев'ятсот шістдесят вісім грн. 75 коп.). 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1539/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 691 732,70
UAH (в тому числі ПДВ 281 955,45 UAH)