Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці і дороги комунальної власності у населеному пункті с. Мідяниця вул. Без Назви Іршавського району Закарпатської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Очікувана вартість
6 461 116,00 UAH
UA-2020-04-03-002342-a 33d78509400e4442985766503197c6d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Олена

380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Дмитренко Олена
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:06
Очікувана вартість: 6 461 116,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 305,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт вулиці і дороги комунальної власності у населеному пункті с. Мідяниця вул. Без Назви Іршавського району Закарпатської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 18:28
ДОДАТОК 6 проект договору.docx
03 квітня 2020 18:28
ТД капрем с. Мідяниця.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000017 ● a7e0155d965744e4b2484029d01356f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

13.05.2020 № 19

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 13.05.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-03-002342-a 03.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-15 11:09:36

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Капітальний ремонт вулиці і дороги комунальної власності у населеному пункті с. Мідяниця вул. Без Назви Іршавського району Закарпатської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-03-002342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення із питання, в чому саме полягає невідповідність завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника ПП "СТІК" файла «Довідка про обладнання.pdf», формі, наведеній в Зразку А (п.1.1. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-18 16:26:05

Відповідь на запит Держаудитслужби України

ПОЯСНЕННЯ
на Запит Держаудитслужби України - 15.05.2020 11:09 у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Капітальний ремонт вулиці і дороги комунальної власності у населеному пункті с. Мідяниця вул. Без Назви Іршавського району Закарпатської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-03-002342-a) :«…постала потреба в отриманні пояснення із питання, в чому саме полягає невідповідність завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника ПП "СТІК" файла «Довідка про обладнання.pdf», формі, наведеній в Зразку А (п.1.1. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації)?»

Учасник ПП "СТІК" у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (завантажив файл ««Довідка про обладнання.pdf») форма якої не відповідає Зразку А п.1.1. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме відсутня колонка «Технічні характеристики» та у будь який інший спосіб інформація щодо технічних характеристик обладнання та матеріально-технічної бази не надано.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 16 червня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТІК" 5 624 496,00
UAH з ПДВ
5 517 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 5 950 687,00
UAH з ПДВ
5 517 995,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23" 6 050 403,60
UAH з ПДВ
5 517 999,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агрошляхбуд-М" 6 138 060,00
UAH з ПДВ
6 138 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 6 398 500,00
UAH з ПДВ
6 398 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
18 квітня 2020 18:59
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
18 квітня 2020 18:59
7892_СТІК_Гарантія_17_04_2020.rar
18 квітня 2020 18:59
Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2020 18:59
Транспортна схема.pdf
18 квітня 2020 18:59
Технічне завдання.pdf
18 квітня 2020 18:59
накази на працівників.PDF
18 квітня 2020 18:59
Лист відгук.pdf
18 квітня 2020 18:59
лабораторія.PDF
18 квітня 2020 18:59
Копія паспорта.PDF
18 квітня 2020 18:59
копія ліцензії.PDF
18 квітня 2020 18:59
Інформація ст17.pdf
18 квітня 2020 18:59
звіт з праці.pdf
18 квітня 2020 18:59
Договір.pdf
18 квітня 2020 18:59
Довідка про санкції.pdf
18 квітня 2020 18:59
Гарантійні листи.pdf
18 квітня 2020 18:59
гарантійний лист.PDF

Публічні документи

17 квітня 2020 15:11
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:10
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 квітня 2020 15:10
транспортна схема.pdf
17 квітня 2020 15:10
технічне завдання.pdf
17 квітня 2020 15:10
Статут.pdf
17 квітня 2020 15:10
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
17 квітня 2020 15:10
Протокол 10.pdf
17 квітня 2020 15:10
Протокол 9.pdf
17 квітня 2020 15:10
Протокол 7.pdf
17 квітня 2020 15:10
проект договору.pdf
17 квітня 2020 15:10
ПДВ зав..pdf
17 квітня 2020 15:10
Опис.pdf
17 квітня 2020 15:10
Наказ 448.pdf
17 квітня 2020 15:10
лист підтвердження АБ.pdf
17 квітня 2020 15:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 квітня 2020 15:10
копії дипломів.pdf
17 квітня 2020 15:10
інші довідки і листи.pdf
17 квітня 2020 15:10
договір №500.pdf
17 квітня 2020 15:10
договір №409.pdf
17 квітня 2020 15:10
договір №295.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідки ст. 17.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка працівники.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка оз.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка оз ПАП.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка обладнання.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка лабораторія.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка досвід.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка АБЗ.pdf
17 квітня 2020 15:10
довідка абз САІ.pdf
17 квітня 2020 15:10
гарантійні листи.pdf
17 квітня 2020 15:10
відгук до договору №500.pdf
17 квітня 2020 15:10
відгук до договору №409.pdf
17 квітня 2020 15:10
відгук до договору №295.pdf
17 квітня 2020 15:10
витяг з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 15:10
Атестат виробництва.pdf
17 квітня 2020 15:10
1ПВ місячна березень.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 16:03
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:57
Підписаний_G0420-5495-GL_tender.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 09:41
Електронний підпис
17 квітня 2020 09:36
13. Інші документи.pdf
17 квітня 2020 09:36
11. Довідка ст.17.pdf
17 квітня 2020 09:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 квітня 2020 09:36
7. Транспортна схема.pdf
17 квітня 2020 09:36
6. Власний АБЗ.pdf
17 квітня 2020 09:36
5.1 Залучена МТБ.pdf
17 квітня 2020 09:36
5. Власна МТБ.pdf
17 квітня 2020 09:36
4. Право підпису.pdf
17 квітня 2020 09:36
3. Проект договору.pdf
17 квітня 2020 09:36
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 19:21
Електронний підпис
04 травня 2020 19:18
Довідка МВС Соловйов.pdf
04 травня 2020 19:18
ст17 .PDF
28 квітня 2020 20:14
Електронний підпис
28 квітня 2020 20:12
Тендерна пропозиція.PDF
18 квітня 2020 19:35
Електронний підпис
18 квітня 2020 19:31
46 Проект договору .PDF
18 квітня 2020 19:31
44 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
18 квітня 2020 19:31
44 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
18 квітня 2020 19:31
43 ДУ14 до 262.pdf
18 квітня 2020 19:31
40 Накази_ ЦПУ.zip
18 квітня 2020 19:31
54 Лист-гарантія.PDF
18 квітня 2020 19:31
49 Технічне завдання.PDF
18 квітня 2020 19:30
28 свідоцтва.zip
18 квітня 2020 19:30
26 Листи підтвердження.pdf
18 квітня 2020 19:30
24 Договір з ПАТ ШБУ-50.pdf
18 квітня 2020 19:30
23 Договір Сінергія.pdf
18 квітня 2020 19:30
22 Договір САТ.pdf
18 квітня 2020 19:30
16 Відомості з ЄДР.pdf
18 квітня 2020 19:30
016-001-14679-2020.zip
18 квітня 2020 19:30
14 Копія виписки.pdf
18 квітня 2020 19:30
12 Копія статуту.pdf
18 квітня 2020 19:30
11 Ліцензія.pdf
18 квітня 2020 19:30
8 Доручення.PDF
18 квітня 2020 19:30
4 Інформаційний лист.PDF
18 квітня 2020 19:30
2 Тендерна пропозиція.PDF
18 квітня 2020 19:30
1 Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "СПМК-23"

ТОВ "Агрошляхбуд-М"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТІК"
#31072342
Відхилено 5 517 900,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 18:38
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Відхилено 5 517 995,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 18:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23"
#33186783
Відхилено 5 517 999,50
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 18:41
ТОВ "Агрошляхбуд-М"
#03580280
Відхилено 6 138 060,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 18:42
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 6 398 500,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 17:29

Документи

28 квітня 2020 18:38
Електронний підпис

Документи

28 квітня 2020 18:40
Електронний підпис

Документи

28 квітня 2020 18:41
Електронний підпис

Документи

28 квітня 2020 18:42
Електронний підпис
28 квітня 2020 18:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
6 398 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:56
SCAN0038.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 12:24
Дод_угода_2 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 14:02
Додаткова угода ШБУ-77 Мідяниця (1).pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 16:55
Договир_37.pdf укладений
19 травня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції до 19.04.2020) Відповідно до розділу 17 Договору внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 та до п. 21.1. розділу 21 Договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 536 519,73
UAH (в тому числі ПДВ 922 753,29 UAH)