Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків №15, 16 по вул. П.Кравчика в м. Ладижин, Вінницької області
Очікувана вартість
1 010 392,76 UAH
UA-2020-04-03-001793-a c09e7560b79e4fada7ef6b97f3e9eccd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Олександр Філімонович

380434367470 lad_rada@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04325621
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вулиця Петра Кравчика, 4
Контактна особа: Олійник Олександр Філімонович
380434367470
lad_rada@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт зазначена у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків №15, 16 по вул. П.Кравчика в м. Ладижин, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24321, Україна, Вінницька область, Ладижин, вул. П.Кравчика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2020  —  12 червня 2020
ДК 021:2015: 45233251-3 — Відновлення покриття

Тендерна документація

03 квітня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАЙТЕК БУД"
#41859929
Переможець 1 010 392,76
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:26

Документи

03 квітня 2020 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 15:27
Додаткова угода 2 до договору підряду №71.pdf зміни до договору
23 червня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 12:46
Додаткова угода 1 до договору підряду 71 від 03.04.2020р..pdf зміни до договору
13 квітня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:30
договір 71.pdf укладений
03 квітня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завершення виконання робіт: 12.06.2020р.
Номер договору про закупівлю: №71
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору підряду №71 від 03.04.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в план фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: №71
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 005 280,31
UAH (в тому числі ПДВ 167 546,72 UAH)