Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Взуття
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001790-a 54f06e8a2135477dae534909e629f28e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 15:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 15:25
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Учасник Закупівлі надає зразок товару, який він пропонує, до завершення Періоду уточнень.
5. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки.

Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару.

Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 пара
Взуття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Фрунзе, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 11:21
Документація.docx
06 квітня 2020 10:02
Договір проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 03 квітня 2020 23:40
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:23
Доброго дня , надайте тендерну документацію
Відповідь: Документацію додано
Тех.вимоги
Дата подання: 06 квітня 2020 11:16
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:25
Шановний замовник, завантажте на портал, технічні вимоги та розмірну сітку. Дякую
Відповідь: Документацію додано

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 квітня 2020 10:45
Коментар щодо відміни: В зв’язку із зміною технічних вимог до предмета закупівлі, закупівлю UA-2020-04-03-001790-a скасовано.
Документи:
07 квітня 2020 10:45
Рішення про скасування закупівлі.pdf