Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (37530000- 2) (Ігрові комплекси та вироби дитячі) »
Очікувана вартість
784 000,00 UAH
UA-2020-04-03-001280-c 9cf34fed36f04e54ac85cb1764052407
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 22:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 22:48
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 22:48
Очікувана вартість: 784 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
101 шт
«ДК 021:2015: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (37530000- 2) (Ігрові комплекси та вироби дитячі) »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11; ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16; ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 4а, ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича,17, ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19, смт. Рудно, вул.. Виговського, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 10:23
ТД обладнання майданчики ОНОВЛЕНА.docx
14 квітня 2020 10:23
зміни ТД Вироби для парків розваг.docx
03 квітня 2020 22:44
ТД обладнання майданчики.docx
14 квітня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 23:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 10:23
ТД обладнання майданчики ОНОВЛЕНА.docx
14 квітня 2020 10:23
зміни ТД Вироби для парків розваг.docx
03 квітня 2020 22:44
ТД обладнання майданчики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат якості ISO
Дата подання: 07 квітня 2020 12:26
Дата відповіді: 13 квітня 2020 20:44
Доброго дня. Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Також, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та є однаковою для всіх Учасників, не залежно від виробника обладнання, що ними буде пропонуватись. Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного надання Учасником гарантійної підтримки та своєчасного вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання, його якості та відповідності вимогам Замовника Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001. Вдповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною. Також зазначаємо, що Згідно розділу ІV Статті 22 пункту 3,Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вважаємо, що вносити зміни в тендерну документацію на вимогу потенційного учасника недоцільно
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2020 12:42
Дата відповіді: 13 квітня 2020 20:58
Добрий день, прошу надати розяснення до тендерної документації: 1. "Товар повинен бути належним чином зареєстрований (сертифікований) в Україні. Термін дії реєстраційних посвідчень (свідоцтв про реєстрацію,сертифікатів відповідності, тощо) не повинен бути меншим ніж 24 календарних місяців.". Яким чином товар має бути зареєстрований ? І чому саме термін дії реєстраційного посвідчення має бути 24 календарних місяців ? І яким саме законом дана вимога є передбачена? 2." Лист-відгук повинен бути належним чином оформлений з вихідним номером, датою видачі не раніше дати оголошення тендеру, сумою договору, номером та датою виконаного договору поданого в складі пропозиції. Яким чином дата відгуку вплине на якість продукції і яким саме законом дана вимога є передбачена? Прошу внести зміни до тендерної документації і усунути дискримінаційні вимоги, в іншому випадку, залишаю за собою право звернутись до антимонопольного комітуту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення замовником будуть внесені зміни до тендерної документації відносно першого питання: "Товар повинен бути належним чином зареєстрований (сертифікований) в Україні.
Термін дії реєстраційних посвідчень (свідоцтв про реєстрацію,сертифікатів відповідності, тощо) не повинен бути меншим ніж 24 календарних місяців.". Яким чином товар має бути зареєстрований ? І чому саме термін дії реєстраційного посвідчення має бути 24 календарних місяців ? І яким саме законом дана вимога є передбачена?» відносно другого питання щодо підтвердження аналогічного досвіду повідомляємо:
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 22:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" 763 760,00
UAH з ПДВ
763 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 14:13
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:05
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:04
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:40
СтатутППВКВКопія.pdf
17 квітня 2020 13:40
Порівняльна таблиця.pdf
17 квітня 2020 13:40
Довідка досвід.pdf
17 квітня 2020 13:40
Висновок ДСЕЕ.pdf
17 квітня 2020 13:40
Сертифікат ІСО (2).pdf
17 квітня 2020 13:40
відгук ЗВО.pdf
17 квітня 2020 13:40
ДоговірВОМайданчики.pdf
17 квітня 2020 13:40
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 13:40
Накладна великі Мости.pdf
17 квітня 2020 13:40
Договір Великі Мости.pdf
17 квітня 2020 13:40
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 13:40
Ст.17.pdf
17 квітня 2020 13:40
наказ + рішення.pdf
17 квітня 2020 13:40
Захист довкілля.pdf
17 квітня 2020 13:40
Довідки.pdf
17 квітня 2020 13:40
Паспорт+КодЗавірені.pdf
17 квітня 2020 13:40
Лист персональні дані.pdf
17 квітня 2020 13:40
Загальні відомості.pdf
17 квітня 2020 13:40
Довідка працівники.pdf
17 квітня 2020 13:40
Довідка право підпису.pdf
17 квітня 2020 13:40
Звіт1ДФ+Квитанція.pdf
17 квітня 2020 13:40
Виписка ЄДР.pdf
17 квітня 2020 13:40
ВитягЄДР.pdf
17 квітня 2020 13:40
Довідка МТБ.pdf
17 квітня 2020 13:40
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 квітня 2020 22:48
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій