Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
577 579,50 UAH
UA-2020-04-03-001053-c fdf3dc67d52f4aefbc243a34c7a59e4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 14:38
Очікувана вартість: 577 579,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 887,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Муфта еластична гумометалева 32кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 16:36
3723 ТД зч до пас.вагонів нова редакція 21 04 2020.docx
21 квітня 2020 16:36
Зміни до тендеру_3723_21 04 2020.doc
03 квітня 2020 15:56
Додаток №9 (5).docx
21 квітня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 16:36
3723 ТД зч до пас.вагонів нова редакція 21 04 2020.docx
03 квітня 2020 15:56
3723 ТД зч до пас.вагонів (1).docx
21 квітня 2020 16:36
Зміни до тендеру_3723_21 04 2020.doc
03 квітня 2020 15:56
Додаток №9 (5).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-001053-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 06 квітня 2020 09:13
додаток 6
У зв’язку з введенням карантину на території України та переходом на дистанційну форму роботи, просимо Вас доповнити Додаток №6 тендерної документації можливістю надання відтвореної на папері електронної копії довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 16:37
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001053-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 06 квітня 2020 09:41
зміни
З метою створення конкурентного середовища, просимо Вас викласти Додаток А в частині гарантійних зобов’язань у наступній редакції:

Гарантійні зобов’язання:
Гарантійний термін експлуатації - згідно з нормативним документом виробника.
Гарантійний термін зберігання - згідно з нормативним документом виробника
Умови зберігання: згідно з нормативним документом виробника.
Умови транспортування: згідно з нормативним документом виробника.
Умови пакування, маркування: згідно з нормативним документом виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 16:37
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001053-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 22:20
Вимога
У пункті 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…».
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас дану частину пункту 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викласти у наступній редакції: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД…» Також просимо Вас доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції іноземного виробництва (яка виготовлена на території країн СНД), допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 16:38
Стосовно внесення змін в пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації – Замовником внесено зміни.

Стосовно внесення змін в пункт 2.3 Додатку 1 Тендерної документації – Внесення змін Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001053-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 11 квітня 2020 07:57
Вимога замовнику
Згідно п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…».
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує норми Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників…», оскільки іноземні виробники не зможуть надати вказані документи.
Враховуючи вищевказане, для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників, просимо озвучену вимогу «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…» видалити з п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:38
Внесення змін Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-001053-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 11 квітня 2020 07:57
Вимога замовнику
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас
доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:38
Внесення змін Замовник вважає недоцільним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 577 001,70
UAH з ПДВ
577 001,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛ ЕНЕРДЖИ" 577 579,50
UAH з ПДВ
577 579,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 15:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.rar
28 квітня 2020 15:24
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ_3723.rar
28 квітня 2020 15:24
ДОДАТОК 2.rar
28 квітня 2020 15:24
ДОДАТОК 1_2_ЕЦП.rar
28 квітня 2020 15:24
ДОДАТОК 1_2.rar
28 квітня 2020 15:24
ДОДАТОК 1_1_ЕЦП.rar
28 квітня 2020 15:24
ДОДАТОК 1_1.rar

Публічні документи

28 квітня 2020 01:57
Телеграма.pdf
28 квітня 2020 01:57
статут.pdf
28 квітня 2020 01:57
ст 17_page-0001.pdf
28 квітня 2020 01:57
Протокол рішення.PDF
28 квітня 2020 01:57
пропозиція.pdf
28 квітня 2020 01:57
паспорт муфты.jpg
28 квітня 2020 01:57
Дані на товар.pdf
28 квітня 2020 01:57
Витяг ПДВ.pdf
28 квітня 2020 01:57
6.1_page-0001.pdf
28 квітня 2020 01:57
5.1_page-0001.pdf
28 квітня 2020 01:57
5.1 __page-0001.pdf
28 квітня 2020 01:57
3.1_page-0001.pdf
28 квітня 2020 01:57
1.3_page-0001.pdf
28 квітня 2020 01:57
1.1_page-0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "ОЛ ЕНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 577 001,70
UAH з ПДВ
28 травня 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
577 001,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 13:03
ЦЗВ-03-02420-01.pdf укладений
31 травня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:28
ЦЗВ-03-02420-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:26
ЦЗВ-03-02420-01 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:10
ЦЗВ-03-02420-01.pdf укладений
11 червня 2020 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-02420-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-02420-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 688 592,88
UAH (в тому числі ПДВ 114 765,48 UAH)