Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка SMART Board SB480 в комплекті з мультимедійним проектором (XGA, 3100 ANSI лм), стельовим кріпленням і кабелями для підключення
Очікувана вартість
51 321,00 UAH
UA-2020-04-03-000898-a 96e754a5ba8844a290d71180bddc5a80
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Інтерактивна дошка SMART Board SB480 в комплекті з мультимедійним проектором (XGA, 3100 ANSI лм), стельовим кріпленням і кабелями для підключення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка SMART Board SB480 в комплекті з мультимедійним проектором (XGA, 3100 ANSI лм), стельовим кріпленням і кабелями для підключення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару “ПЛАТНИК” зобов’язується сплачувати видаткові накладні за фактично поставлений товар на протязі 5-ти банківських дні після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки, з яких сплачуються видатки на потреби “ЗАМОВНИКА”. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 квітня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЗУМ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2764608632
Переможець 51 321,00
UAH
03 квітня 2020 12:32

Документи

03 квітня 2020 12:32
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:32
26ІД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:32
26ІД.pdf укладений
03 квітня 2020 12:32