Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Привокзальна,28, с.Білине,Балтського району, Одеської області
Очікувана вартість
4 925 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000838-b 53d8543d4b1145fda3f850de15b8e4f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Іванович Чорний

+380505535737 baltapmsdbgr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Балтський центр ПМСД" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40196816
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул.Ломоносова, буд.26
Контактна особа: Станіслав Іванович Чорний
+380505535737
baltapmsdbgr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 15:27
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 15:27
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:24
Очікувана вартість: 4 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Привокзальна,28, с.Білине,Балтського району, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, місто Балта, вулиця Ломоносова,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2020  —  21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:29
Перелік змін на 14.04.2020.pdf
14 квітня 2020 15:29
ТД Білинська АЗПСМ на 14.04.2020р..docx
09 квітня 2020 13:26
Перелік медичного та іншого обладнання.pdf
08 квітня 2020 13:30
ТД Білинська АЗПСМ на 08.04.2020р..docx
08 квітня 2020 13:30
Зміни ТД 08.04.20р..pdf
03 квітня 2020 11:31
ТД Білинська АЗПСМ.docx
14 квітня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:29
Перелік змін на 14.04.2020.pdf
14 квітня 2020 15:29
ТД Білинська АЗПСМ на 14.04.2020р..docx
09 квітня 2020 13:26
Перелік медичного та іншого обладнання.pdf
08 квітня 2020 13:30
ТД Білинська АЗПСМ на 08.04.2020р..docx
08 квітня 2020 13:30
Зміни ТД 08.04.20р..pdf
03 квітня 2020 11:31
ТД Білинська АЗПСМ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо банківської гарантії
Дата подання: 07 квітня 2020 22:16
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:33
Добрий день! Умовами ТД вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії виданої банком але при цьому Замовником не визначено в якому вигляді надається гарантія: в електронному з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта чи сканкопія оригіналу з паперової гарантії з мокрою печаткою чи можливо на розсуд учасника, в том вигляді в якому він захоче отримати? Якщо ж Замовник має на увазі якийсь конкретний вигляд, в якому повинна бути надана гарантія- просимо внести відповідні зміни до ТД, деталізувати цей пункт, з метою уникнення суперечностей та забезпечення рівних умов для всіх потенційних Учасників. Завчасно вельми вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо,що Ваші зауваження враховані в змінах до тендерної документації.
Просимо надати пояснення
Дата подання: 08 квітня 2020 15:12
Дата відповіді: 09 квітня 2020 13:27
Медичне обладнання шт 1 Меблі комплект 1 Лавкі шт 6 Дитячий комплекс комплект 1 Просимо розяснити що в пункти робіт повинно входити , які меблі саме їхня кількість ітд по пунктах.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання додаються документи на платформу.
Клас наслідків сс-1 ?
Дата подання: 08 квітня 2020 15:13
Дата відповіді: 09 квітня 2020 13:28
Клас наслідків сс-1 ?
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків СС-1
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-000838-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Будівельне управління - 378, Код ЄДРПОУ:42474501
Дата подання: 08 квітня 2020 20:40
Вимога щодо усунення порушень
Вимога щодо усунення порушень
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 13:30
Доброго дня! На Вашу вимогу додаються документи на платформу.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-000838-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Будівельне управління - 378, Код ЄДРПОУ:42474501
Дата подання: 08 квітня 2020 20:40
Вимога щодо усунення порушень
Вимога щодо усунення порушень
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 13:29
Доброго дня! На Вашу вимогу додаються документи на платформу.

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 20:39
Вимога

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 20:40
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000003 ● 2004f90ad55d46ccb52680b61bd4c1d5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2020Одеса № 107

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава:службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.04.2020

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2020 №107
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
1. UA-2020-04-03-000838-b 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про усунення порушень

2020-05-14 17:07:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІНБУД 4 211 889,89
UAH з ПДВ
4 211 889,89
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 4 333 799,00
UAH з ПДВ
4 333 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 19:23
Електронний підпис
30 квітня 2020 19:22
Лист-пояснення.PDF
30 квітня 2020 18:56
Електронний підпис
30 квітня 2020 18:56
Довідка про корупцію.zip
30 квітня 2020 18:56
Довідка МВС.rar
30 квітня 2020 18:56
Довідка з ДФС.rar
27 квітня 2020 22:28
Електронний підпис
27 квітня 2020 21:45
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:06
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:05
7. Інші документи.pdf
22 квітня 2020 13:05
631.imd
22 квітня 2020 13:05
631.bdcu
22 квітня 2020 13:05
6. Проект договору.pdf
22 квітня 2020 13:05
5. Тендерна пропозиція.PDF
22 квітня 2020 13:05
2. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІНБУД

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІНБУД
#41882262
Відхилено 4 211 889,89
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:39
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#3094611284
Переможець 4 333 799,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#3094611284
4 333 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 18:46
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:37
Додаткова Угода 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 09:46
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 15:01
ДУ Босовик.pdf зміни до договору
02 червня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 14:04
Додаткова угода 2 Босовик.pdf зміни до договору
01 червня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 11:16
ФОП Босовик додаткова угода.pdf зміни до договору
28 травня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 08:29
Договір ФОП Босовик.pdf укладений
15 травня 2020 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у строках виконання та фінансування
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено додадкові дані до договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випралення помилки
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (підстава - затримка фінансування)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 333 799,00
UAH