Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Привокзальна,28, с.Білине,Балтського району, Одеської області
Очікувана вартість
4 925 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000838-b 53d8543d4b1145fda3f850de15b8e4f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНП "Балтський центр ПМСД" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40196816
Місцезнаходження замовника: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул.Ломоносова, буд.26
Контактна особа замовника: Станіслав Іванович Чорний
+380505535737
baltapmsdbgr@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 15:27
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 15:27
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:24
Очікувана вартість: 4 925 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Привокзальна,28, с.Білине,Балтського району, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, місто Балта, вулиця Ломоносова,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2020  —  21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо банківської гарантії
Дата подання: 07 квітня 2020 22:16
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:33
Добрий день! Умовами ТД вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії виданої банком але при цьому Замовником не визначено в якому вигляді надається гарантія: в електронному з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта чи сканкопія оригіналу з паперової гарантії з мокрою печаткою чи можливо на розсуд учасника, в том вигляді в якому він захоче отримати? Якщо ж Замовник має на увазі якийсь конкретний вигляд, в якому повинна бути надана гарантія- просимо внести відповідні зміни до ТД, деталізувати цей пункт, з метою уникнення суперечностей та забезпечення рівних умов для всіх потенційних Учасників. Завчасно вельми вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо,що Ваші зауваження враховані в змінах до тендерної документації.
Просимо надати пояснення
Дата подання: 08 квітня 2020 15:12
Дата відповіді: 09 квітня 2020 13:27
Медичне обладнання шт 1 Меблі комплект 1 Лавкі шт 6 Дитячий комплекс комплект 1 Просимо розяснити що в пункти робіт повинно входити , які меблі саме їхня кількість ітд по пунктах.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання додаються документи на платформу.
Клас наслідків сс-1 ?
Дата подання: 08 квітня 2020 15:13
Дата відповіді: 09 квітня 2020 13:28
Клас наслідків сс-1 ?
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків СС-1
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-000838-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Будівельне управління - 378, Код ЄДРПОУ:42474501
Дата подання: 08 квітня 2020 20:40
Вимога щодо усунення порушень
Вимога щодо усунення порушень
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 13:30
Доброго дня! На Вашу вимогу додаються документи на платформу.
Номер вимоги: UA-2020-04-03-000838-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Будівельне управління - 378, Код ЄДРПОУ:42474501
Дата подання: 08 квітня 2020 20:40
Вимога щодо усунення порушень
Вимога щодо усунення порушень
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 13:29
Доброго дня! На Вашу вимогу додаються документи на платформу.

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 20:39
Вимога

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 20:40
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000003 ● 2004f90ad55d46ccb52680b61bd4c1d5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24 15:03:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2020Одеса № 107

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава:службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.04.2020

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2020 №107
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
1. UA-2020-04-03-000838-b 03.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про усунення порушень

2020-05-14 17:07:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КНП "Балтський центр ПМСД" Балтської міської ради Одеської області, 40196816, Україна, м. Балта, вул.Ломоносова, буд.26
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул.Привокзальна,28, с.Білине,Балтського району, Одеської області, 4925000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 53d8543d4b1145fda3f850de15b8e4f4, 2020-04-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону, який діяв на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "Балтський центр ПМСД" Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.04.2020 протокол № 28, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІНБУД» (далі – ТОВ «ГРІНБУД»), фізичної особи - підприємця Босовик Тетяни Миколаївни (далі – ФОП Босовик Тетяна Миколаївна), протокол засідання тендерного комітету від 27.04.2020 № 31, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: додатком 7 до тендерної документації встановлена вимога надання переможцем торгів інформації в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та довідку про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, які є у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Крім того, відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. На порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону не оприлюднив перелік змін, що вносяться до тендерної документації, який відображається у вигляді закреслених даних та повинен бути доступним для перегляду після внесення змін. Відповідно до результатів аукціону від 05.03.2020 року, найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана пропозиція учасника ТОВ «ГРІНБУД», проте згідно протоколу засідання тендерного комітету від 27.04.2020 № 31 замовником відхилено тендерну пропозицію, у зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІНБУД» наявні невідповідності тендерній документації та Закону. Наступним учасником тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Босовик Тетяна Миколаївна, якого визначено переможцем та спрямовано повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2020. Проте, аналізом встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Босовик Тетяни Миколаївни також не відповідає умовам тендерної документації. Так, додатком 6 до тендерної документації, встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає листи авторизації від виробників (постачальників) товарів: мінераловатна плита; металопластикові віконні конструкції; інженерні матеріали для ГВП, ХВП, ЦО; лако-фарбові матеріали; електромонтажні матеріали адресованих учаснику з зазначенням об’єкту будівництва на бланках даних організацій з зазначенням вихідного номеру та дати, що не передує даті розміщення оголошення про цю закупівлю, з підтвердженням можливості постачання продукції протягом одного тижня з моменту подання відповідної заявки. На порушення вимог додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Босовик Тетяни Миколаївни надано авторизаційний лист в якому зазначено, що поставка металопластикових віконних конструкцій відбудеться протягом 15 днів з моменту отримання заявки, але вимогами додатку 6 до тендерної документації передбачено поставку металопластикових віконних конструкцій протягом одного тижня. Також, додатком 6 до тендерної документації, встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: наявність власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту. На порушення вимог додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Босовик Тетяни Миколаївни надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено перелік майна, але не зазначена інформація про наявність власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту такого, як: автонавантажувач ТСМ808-05; автогрейдер; коток дорожній самохійдний вібраційний гладковольцевий; коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу; машина поливально-мийна 6000 л., автокран вантажний 20Т-С. Крім того, частиною 6 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога надання розрахунку прибутку (в межах усереднених показників). На порушення вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Босовик Тетяни Миколаївни відсутній розрахунок прибутку (в межах усереднених показників). Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Босовик Тетяни Миколаївни, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання правильності внесення змін до тендерної документації, установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Босовик Тетяни Миколаївни установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІНБУД 4 211 889,89
UAH з ПДВ
4 211 889,89
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 4 333 799,00
UAH з ПДВ
4 333 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 19:23
sign.p7s
30 квітня 2020 19:22
Лист-пояснення.PDF
30 квітня 2020 18:56
sign.p7s
30 квітня 2020 18:56
Довідка про корупцію.zip
30 квітня 2020 18:56
Довідка МВС.rar
30 квітня 2020 18:56
Довідка з ДФС.rar
27 квітня 2020 22:28
sign.p7s
27 квітня 2020 21:45
sign.p7s
22 квітня 2020 13:06
sign.p7s
22 квітня 2020 13:05
7. Інші документи.pdf
22 квітня 2020 13:05
631.imd
22 квітня 2020 13:05
631.bdcu
22 квітня 2020 13:05
6. Проект договору.pdf
22 квітня 2020 13:05
5. Тендерна пропозиція.PDF
22 квітня 2020 13:05
2. Технічна частина.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІНБУД
#41882262
Відхилено 4 211 889,89
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:39
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#3094611284
Переможець 4 333 799,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#3094611284
4 333 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 травня 2020 08:29
Договір ФОП Босовик.pdf укладений
15 травня 2020 08:28

Актуальні тендери

До пошуку