ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (господарські товари).
Очікувана вартість
542 000,00 UAH
UA-2020-04-03-000692-a 3e8a5816a3244b0f9c16874385d4e95c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт замовника: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа замовника: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 542 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (господарські товари) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30120 пачка
Господарські товари (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 503 004,00
UAH з ПДВ
503 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 08:37
sign.p7s
20 квітня 2020 08:32
Витяг Роял на 07.04.2020.pdf
20 квітня 2020 08:32
Виписка ЄДР завір.pdf
20 квітня 2020 08:05
sign.p7s
20 квітня 2020 08:05
Щодо несертифікації.pdf
20 квітня 2020 08:05
Техн вимоги.pdf
20 квітня 2020 08:05
Таблиця відповідності.pdf
20 квітня 2020 08:05
Статут.pdf
20 квітня 2020 08:05
Санкції.pdf
20 квітня 2020 08:05
Рішення власника.pdf
20 квітня 2020 08:05
Пропозиція.pdf
20 квітня 2020 08:05
Проект договору.pdf
20 квітня 2020 08:05
Персон дані.pdf
20 квітня 2020 08:04
Довіреність Бєлан Р.Б..pdf
20 квітня 2020 08:04
Дов ст.17.pdf
20 квітня 2020 08:04
Дов довкілля.pdf
20 квітня 2020 08:04
ВН КП Деснянський.pdf
20 квітня 2020 08:04
Витяг ПДВ.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
20 квітня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку