Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень відділення корекційно-розвиткової роботи спального корпусу КЗО «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 30
Очікувана вартість
199 296,61 UAH
UA-2020-04-03-000598-b 0b0b37cff4d14f0ba6390b343e928d0e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Попова

+380567324297
+380675660231
+380505607889
nrc_6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 6" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24238634
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд. 30
Контактна особа: Людмила Попова
+380567324297,+380675660231,+380505607889
nrc_6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 14:09
Очікувана вартість: 199 296,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Послуги з поточного ремонту приміщень відділення корекційно-розвиткової роботи спального корпусу КЗО «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 30
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень відділення корекційно-розвиткової роботи спального корпусу КЗО «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. 20 річчя Перемоги, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 10:53
Інформація по закупівлі 199300.docx
03 квітня 2020 10:53
Технічне завдання.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-03-000598-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3087813213
Дата подання: 20 квітня 2020 17:43
Оскарження рішення замовника
Згідно протоколу №49 від 17.04.2020року відхилення, замовником неправомірно зазначена причина відхилення! На розсуд учасника ФОП Наумов С.П.,замовник причіпливо розглядав надану нами тендерну пропозицію, відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Замовник КЗО «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» ДОР» при розгляді пропозиції учасника ФОП Наумов С.П. не дотримувався вимог своєї документації, а саме пунктом, що єдиним критерієм оцінки є ціна, ми вважаємо,що причини відхилення вказані замовником є необґрунтованими для того щоб дискваліфікувати учасника з найменшою ціною!
ФОП Наумов С.П. визнає,що в оновленій інформації допущена технічна помилка згідно розрахунку у програмному продукті але зазнає, що у складі своїй пропозиції подає документи які повністю відповідають кількісним, якісним та технічним характеристикам замовника, також у складі пропозиції надано гарантійний лист у якому зазначено, що всі документи подані на майданчик будуть надані замовнику в паперовому вигляді оформлені належним чином з технічними характеристиками, як вимагається замовником. Щоб уникнути сумнівів корупційних намірів замовника КЗО «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» ДОР» при розгляді пропозиції ФОП Наумов С.П., учасник вимагає переогляду кваліфікаційних вимог до учасників та визначення його переможця з найвигіднішою ціновою пропозицією!
Учасник ФОП Наумов С.П. у разі не задовільненя вимоги залишає за собою право звернутися з оскарженням до органів місцевого самоврядування, суду та правоохоронних органів. ФОП Наумов С.П. наполягає на розгляді даної вимоги та надання відповіді на електронному майданчику закупок у разі підтвердження чи відхилення даної скарги! Це передбачено регламентом прозорро!



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 11:46
При розгляді вимоги учасника ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» надаємо наступні пояснення:
Комунальний заклад освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 6» Дніпропетровської обласної ради» при проведенні закупівель керується Законом України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в т.ч. ст. 3. Принципи здійснення закупівель:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»

В Інформації по закупівлі та Інструкції з підготовки пропозиції (надалі Інструкція) чітко вказані вимоги до учасників процедури закупівлі. В розділі 3 п.7 Інша інформація Інструкції вказано:
«Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог цієї документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»

Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» не задавав жодних запитань через систему прозоро, що свідчить, що ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» повністю усвідомлював зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.


1. В розділі 2 п.1 Перелік документів,що підтверджують кваліфікацію Учасника Інструкції вказано:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді:…
…а також заповнений з боку Учасника, проект договору по предмету закупівлі – основні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, який буде невід’ємною частиною договору, що викладений в Додатку 4.»

Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» надав не заповнений проект договору без додатків до нього (Протокол узгодження договірної ціни, Календарний графік виконання робіт, План фінансування, Договірна ціна), проект договору не якісно роздрукований, текст якого важко ідентифікувати.

2. В розділі 2 п.1 Перелік документів,що підтверджують кваліфікацію Учасника Інструкції вказано:
«…Гарантійний лист із підтвердженням відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником згідно Додатку 1...»

В Додатку 1 в Примітках вказано:
«Кошторисна документація (підписана Виконавцем з проставлянням печатки (за наявності), повинна бути оформлена із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації згідно вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 повинна бути у складі:
 Дефектний акт;
 Договірна ціна (динамічна);
 Пояснювальна записка;
 Локальний кошторис;
 Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
 Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
 У разі надання калькуляції з урахування всіх витрат учасником додатково має бути наданий розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.
 Календарний графік виконання робіт.

В Додатку 2 в примітках вказано:
«Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.»

Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» надав кошторисну документацію після прийому пропозицій, після аукціону 15.04.2020р в 20:42, та вона не відповідає технічним вимогам. Не має розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів, Календарного графіку виконання робіт. В підсумковій відомості п.54 Плити "OSB", толщина 12 мм - 6,15м2, а в технічному завданні 44,5536м2, п.67 Лінолеум комерційний TarkettForce – 228,582м2, а в технічному завданні 44,5536м2 хоча Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» в листі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ці позиції вказував вірно.

3. В розділі 2 п.1 Перелік документів,що підтверджують кваліфікацію Учасника Інструкції вказано:
«…Відомості з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців , які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів…»
Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» не надав Відомості з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

4. В Додатку 1 в Умовах виконання робіт вказано:
«…З метою підтвердження можливості вчасного та належного надання послуг учасники у складі своєї пропозиції мають надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно закупівлі необхідних товарів та матеріалів для надання послуг за предметом закупівлі. Учасник надає гарантійний лист-згоду на затримку оплати за виконані роботи з боку замовника терміном не менш чим 20 календарних днів…»

Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» надав Лист підтвердження після аукціону 14.04.2020р в 17:12, надав гарантійний лист щодо погодження на затримку оплати після прийому пропозицій, після аукціону 15.04.2020р в 09:24.

5. В Додатку 1 в Умовах виконання робіт вказано:
«…Учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено
види робіт, які доручатимуться субпідряднику на виконання та орієнтовну вартість робіт субпідрядної організації сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції, з обов’язковим наданням ліцензій та інших дозвільних документів на ім’я субпідрядника, якщо отримання ліцензії та інших дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.
Вищезазначена інформація не надається у разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт/послуг субпідрядника (субпідрядників), у складі пропозиції надається лист у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть…»

Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» надав Лист після прийому пропозицій, після аукціону 15.04.2020р в 09:24.

6. В Додатку 1 в Вимогах до матеріальних ресурсів вказано:
«…Надати інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. В довідці обов’язково повинно бути вказане місце вивозу будівельних відходів та назва підприємства, номер та дата договору з яким укладено договір. До довідки надати скан договору дійсний на момент проведення закупки…»

Учасник ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ» надав Довідку після прийому пропозицій, після аукціону 14.04.2020р в 17:12.

Виходячи з вищенаведеного та керуючись ч. 1 ст. 30 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Комунальний заклад освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 6» Дніпропетровської обласної ради» вважає правомірним відхилення пропозиції Учасника ФОП «НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ», як таку що не відповідає умовам Інформації по закупівлі та Інструкції з підготовки пропозиції.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" 163 246,72
UAH з ПДВ
163 246,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВЕСТ" 198 807,84
UAH з ПДВ
198 807,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 20:42
Кошторис.zip
13 квітня 2020 13:06
договір 8.pdf
13 квітня 2020 13:06
договір 7.pdf
13 квітня 2020 13:06
договір 6.pdf
13 квітня 2020 13:06
договір 5.pdf
13 квітня 2020 13:06
договір 4.pdf
13 квітня 2020 13:06
договір 3.pdf
13 квітня 2020 13:06
договір 2.pdf
13 квітня 2020 13:06
договір 1.pdf
13 квітня 2020 13:06
ЛИСТ ВІДГУК.PDF
13 квітня 2020 13:06
аналогічний договор 5.PDF
13 квітня 2020 13:06
аналогічний договор 4.PDF
13 квітня 2020 13:06
аналогічний договор 3.PDF
13 квітня 2020 13:06
аналогічний договор 2.PDF
13 квітня 2020 13:06
аналогічний договор 1.PDF
13 квітня 2020 13:06
акт к анал. договору 7.PDF
13 квітня 2020 13:06
акт к анал. договору 6.PDF
13 квітня 2020 13:06
акт к анал. договору 5.PDF
13 квітня 2020 13:06
акт к анал. договору 4.PDF
13 квітня 2020 13:06
акт к анал. договору 3.PDF
13 квітня 2020 13:06
акт к анал. договору 2.PDF
13 квітня 2020 13:06
акт к анал. договору 1.PDF
13 квітня 2020 13:06
Витяг 13.04.2020 1аркуш.rtf
13 квітня 2020 13:06
Паспорт3.jpg
13 квітня 2020 13:06
Паспорт2.jpg
13 квітня 2020 13:06
Паспорт1.jpg
13 квітня 2020 13:06
КОД ИНН.jpg
13 квітня 2020 13:06
выписка 2.PDF
13 квітня 2020 13:06
выписка 1.PDF
13 квітня 2020 13:06
витяг.PDF

Публічні документи

13 квітня 2020 09:22
Електронний підпис
13 квітня 2020 09:21
Реєстр документів.pdf
10 квітня 2020 18:38
Розрахунок вартості.rar
10 квітня 2020 18:38
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ"

ПП "ВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВЕСТ"
#31537836
Очікує рішення 198 807,84
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:55
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ"
#3087813213
Відхилено 163 246,72
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:55

Документи

17 квітня 2020 11:55
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:54
протокол 49.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2020 10:30
Коментар щодо відміни: невідповідність законодавству
Документи:
24 квітня 2020 10:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 10:28
рішення 1.PDF